Empire Elector count on gryphon?
-
__devil91__
Empire Elector count on gryphon?
Eli tässä tuumailin että kannattaako tuo Elector count laittaa gryphoonin selkään.Itemeinä Elector countilla on armour of meteoric iron,Gw, Laurels of Victory . Eli antakaa mielipiteitä tulla vaan
- The Captain
- Valvoja
Sanon samaa kuin ennenkin. EC on niin huono lyömäri, että se ei tee tarpeeksi combat resoa edes laureleiden kanssa. Jätetään siis laurelit ja griippi pois, otetaan 4+ wardi ja töntätään eturiviin tuomaan leadershippiä.Antrax kirjoitti:Tuo olisi se mitä itse käyttäisin, jos haluaisin sitä kokeilla, mutta mieluummin jättäisin sen kokonaan kotiin. Griffoni maksaa paljon, ja sen electorin Ld:tä todella tarvitaan siellä peruskuran keskellä.
Griffoni kuolee, kun joku katsoo vihaisesti sen suuntaan. Savea vailla (paitsi 5+ EC-save) se putoaa jo huntsmanien nuolista.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Ward-save??? Nääh...annetaan pojalle full-plate ja great weapon tai korkeintaan AoMI. Parempi pitää kaveri halpana LD-säteilijänä. Eipähän kirpaise jos käy hassusti.Sanon samaa kuin ennenkin. EC on niin huono lyömäri, että se ei tee tarpeeksi combat resoa edes laureleiden kanssa. Jätetään siis laurelit ja griippi pois, otetaan 4+ wardi ja töntätään eturiviin tuomaan leadershippiä.
Tosiaan, EC ei osaa lyödä ja griffon ei osaa selviytyä. Erittäin huono yhdistelmä.
...and hell came with him...
"The ability to quote is a serviceable substitute for wit." - William Somerset Maugham
"The ability to quote is a serviceable substitute for wit." - William Somerset Maugham
- Amazing Slug
Itse en ole kertaakaan hävinnyt matsia, jossa minulla on ollut EC griffonilla!
Olenko pelannut ainuttakaan matsia Griffon EC:n kanssa?
Olenko ylipäätään pelannut empirellä?
Olenko nähnyt empiren armeijakirjan?
Joo, joo ja joo.
Griffon EC oli hyvä, jos armeijassa oli paljon muutakin nopeaa tavaraa kuten ritareita ja vihollisella kömpelöitä blokkeja tai muuta 90 asteen los miehiä. Lisäksi griffonin sai mukavasti tankin taakse piiloon pahimmalta tykitykseltä. Griffonin ja ritareiden yhteisrynnäkkö oli aika tehokas. Ampuvat armeijat tiputtivat griffonin aika vikkelästi, yllättäen. EC:lläni oli armor of meteoric iron ja great weapon, ei muuta.
Olenko pelannut ainuttakaan matsia Griffon EC:n kanssa?
Olenko ylipäätään pelannut empirellä?
Olenko nähnyt empiren armeijakirjan?
Joo, joo ja joo.
Griffon EC oli hyvä, jos armeijassa oli paljon muutakin nopeaa tavaraa kuten ritareita ja vihollisella kömpelöitä blokkeja tai muuta 90 asteen los miehiä. Lisäksi griffonin sai mukavasti tankin taakse piiloon pahimmalta tykitykseltä. Griffonin ja ritareiden yhteisrynnäkkö oli aika tehokas. Ampuvat armeijat tiputtivat griffonin aika vikkelästi, yllättäen. EC:lläni oli armor of meteoric iron ja great weapon, ei muuta.
-
__devil91__
Joo taas 4 kerta peräkkäin kun gryphon kuoli! Se kuolee melkein heti kyllä ampumiseen. Olen suunitellut nyt etten ota elector countia gryphonin selkään selkään .
Viimeksi muokannut __devil91__, Ti 26.04.2005 20:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saa olla aika vahva electori että jaksaa kantaa gryphonia (oli pakko)__devil91__ kirjoitti:Olen suunitellut nyt etten ota gryphonia electorin selkään .
Gryphoni toimisi ei ampuvia vastaan paljon paremmin kuin ampuvia koska tämä tunnetusti kaatuu ammuntaan.. (Olet testannut sitä vain minun rottiani ja kaverin helffejä vastaan niin kyllä se gryphoni kaatuu niihin bolttereihin ja jezzuihin aika nopsaan. Mutta entäs Temen lizkot?)
Weedy rat osui oikeaan. - Omenapoika
*OT*__devil91__ kirjoitti:Joo taas 4 kerta peräkkäin kun gryphon kuoli! Se kuolee melkein heti kyllä ampumiseen. Olen suunitellut nyt etten ota gryphonia electorin selkään .
Ehkä toisin päin.
*OT*
Mutta siis niinkuin on jo sanottu griffonia ei kannata ottaa ellei koko muu armeija ole myös nopea. Itse jos otan countin, niin otan sen vain tuomaan ld:tä ja Griffon Standardin kentälle. Suojauksena riittää AoMI, yleensä.