Onnenpotku!
- TrollChieftain
- Viesti:
Ihan Minas Tirithin jousiampujia ne oli...Troll Chieftain kirjoitti:Se nyt ei ole mikään ihme, jos örkeistä oli kyse. Mutta jos haltioista, niin onhan se aika kummaa.
No joo, mutta periaatteessa vain joka toinen haltiajousen nuoli tappaa Trackerin...Troll Chieftain kirjoitti: Ja trackerit kuolevat helposti haltianuoliin, kun omaavat D3.
Itse asiassa yksi kolmesta.JmM kirjoitti:No joo, mutta periaatteessa vain joka toinen haltiajousen nuoli tappaa Trackerin...Troll Chieftain kirjoitti: Ja trackerit kuolevat helposti haltianuoliin, kun omaavat D3.
Kävi 1000 pisteen pelissä niin, että peikko pääsi aivan jousipatterin viereen. Gondorilaiset sitten ampuivat: 25 nuolta, joista 24 osuu, mutta NOLLA kutosta woundaukseen. Hemmetti.
Meinasinkin, että yksi kahdesta nuolesta woundaa, osumisia en laskenut. Jousen strenght 3, Trackerin defence 3, woundaa 4+Captain Boromir kirjoitti:Itse asiassa yksi kolmesta.
Hah hah haa! Aika surkea tuuri.Captain Boromir kirjoitti: Kävi 1000 pisteen pelissä niin, että peikko pääsi aivan jousipatterin viereen. Gondorilaiset sitten ampuivat: 25 nuolta, joista 24 osuu, mutta NOLLA kutosta woundaukseen. Hemmetti.
perjantain kävi silleen että elrond kuoli ekassa vuorosso ku tappelut alko. no tää eioo tuuria mut aika jännä silleen kumminkin hassis hyppää kiveltä alas ja heittää samalla tikarin suoraan elrondin niskaan
ja haavottaa sitä.
mä oon sitä mieltä että elron ois fate-hero eli sais yhden ilmasen "laastarin" per vuoro. heh
ja haavottaa sitä.
mä oon sitä mieltä että elron ois fate-hero eli sais yhden ilmasen "laastarin" per vuoro. heh
Oliko Aragorn käyttänyt kaikki mahtinsa pelissä ja eikö se ilmainen mahti olisi riittänyt nostamaan noppaa ettei se olisi juossut?sith kirjoitti:olin pahoilla ja vastustajan aragonin piti päästä mun päähän...tasiteltiin niin kauan kunnes mulla ei ollut ketään ja vastustajalla Aragon.
juuri kun Aragon oli pääsemässä mun reunaan sen Courage petti ja se lähti pöydältä pakoon ja peli meni mnu voitoks!!!
Quanto fa due meno uno? Fa uno.
Noin hyvä tuuri...sith kirjoitti:olin pahoilla ja vastustajan aragonin piti päästä mun päähän...tasiteltiin niin kauan kunnes mulla ei ollut ketään ja vastustajalla Aragon.
juuri kun Aragon oli pääsemässä mun reunaan sen Courage petti ja se lähti pöydältä pakoon ja peli meni mnu voitoks!!!
- TrollChieftain
- Viesti:
Aragornilla on courage 6, sen ilmainen nostaisi sen seiskaan. Ei riitä.Tankki kirjoitti:Oliko Aragorn käyttänyt kaikki mahtinsa pelissä ja eikö se ilmainen mahti olisi riittänyt nostamaan noppaa ettei se olisi juossut?sith kirjoitti:olin pahoilla ja vastustajan aragonin piti päästä mun päähän...tasiteltiin niin kauan kunnes mulla ei ollut ketään ja vastustajalla Aragon.
Köyhillä ei ole varaa.
Jos et tajunnut niin, arvelin ettei Sithin vastustaja heittänyt tupla ykkösiä vaan 1 ja 2, joten olisi ilmainen mahti olisi riittänyt.Troll Chieftain kirjoitti:Aragornilla on courage 6, sen ilmainen nostaisi sen seiskaan. Ei riitä.Tankki kirjoitti:Oliko Aragorn käyttänyt kaikki mahtinsa pelissä ja eikö se ilmainen mahti olisi riittänyt nostamaan noppaa ettei se olisi juossut?sith kirjoitti:olin pahoilla ja vastustajan aragonin piti päästä mun päähän...tasiteltiin niin kauan kunnes mulla ei ollut ketään ja vastustajalla Aragon.
Quanto fa due meno uno? Fa uno.
- TrollChieftain
- Viesti:
Todennäköisesti ei heittänyt. En usko että Sith olisi ollut niin törkeäTankki kirjoitti:Jos et tajunnut niin, arvelin ettei Sithin vastustaja heittänyt tupla ykkösiä vaan 1 ja 2, joten olisi ilmainen mahti olisi riittänyt.Troll Chieftain kirjoitti:Aragornilla on courage 6, sen ilmainen nostaisi sen seiskaan. Ei riitä.Tankki kirjoitti:Oliko Aragorn käyttänyt kaikki mahtinsa pelissä ja eikö se ilmainen mahti olisi riittänyt nostamaan noppaa ettei se olisi juossut?sith kirjoitti:olin pahoilla ja vastustajan aragonin piti päästä mun päähän...tasiteltiin niin kauan kunnes mulla ei ollut ketään ja vastustajalla Aragon.
Köyhillä ei ole varaa.
- TrollChieftain
- Viesti:
Kävipä törkeästi, kun kerran pelasimme koulussa. Alue oli noin 20 x 20 cm kokoinen lattialaatta. Gorbag ja Cave Troll vs. 2 Itäläistä keihäillä ja kilvillä, yksi miekalla ja kilvellä, kapteeni ja lippumies.
Ensin Trolli chargaa kaikki ja kuolee.
Sitten on jäljellä vain Gorbag. Menin Gorbagilla ruudun kulmaan siten, että sitä ei voisi träpittää. (Aika taktista) Kaikki itäläiset hyökkäävät Gorbagin kimppuun. Sivusta seuraava kaverini sanoo, että antaa minule 5 e jos voitan pelin, mutta oikeilla säännöillä. (Eli ei petkutusta) Sitten niitä vastustajia alkaa kaatuilla siitä yksitellen, ja lopulta mahditon Gorbag tappaa viimeisenkin. 5 e jäi tosin saamatta, koska unohdimme ottaa Courage testit. 
Sitten on vielä pari muutakin juttua. Pelasin Strideriä vastaan eilen GW:llä, koska hän halusi todistaa minulle, että luolapeikko voittaa Haldirin. Ensimmäinen peli käynnistyi. Haldir ampui haavan peikkoon, jonka jälkeen peikko chargaa Haldirin. Haldir heittää 4, 5 ja peikko kolme ykköstä. Sitten peikko perääntyy, ja heitän Haldirilla kaksi kutosta. Näin kävi kolme peliä peräkkäin.
Sitten hän halusi todistaa minulle tappioidensa jälkeen, että 38 Gobboa kilvillä ja keihäillä voittaa Aragornin. Aragorn ampuu ensin kaksi gobboa hengiltä. Sitten 6 gobboa tukijoilla träpittää Aragornin. Ara häviää ja ottaa neljä woundia. Laastarit parntavat kaksi haavaa mutta viimeinen ei pysy ihossa kiinni. Sitten pikkuhiljaa 'gorn tappaa Gobboja kunnes niiltä loppuu rohkeus ja ne karkaavat ulos kentältä.
(Niitä oli silloin 8)
TrollEdit: Hyvää Vapun Aattoa!!
Ensin Trolli chargaa kaikki ja kuolee.
Sitten on vielä pari muutakin juttua. Pelasin Strideriä vastaan eilen GW:llä, koska hän halusi todistaa minulle, että luolapeikko voittaa Haldirin. Ensimmäinen peli käynnistyi. Haldir ampui haavan peikkoon, jonka jälkeen peikko chargaa Haldirin. Haldir heittää 4, 5 ja peikko kolme ykköstä. Sitten peikko perääntyy, ja heitän Haldirilla kaksi kutosta. Näin kävi kolme peliä peräkkäin.
Sitten hän halusi todistaa minulle tappioidensa jälkeen, että 38 Gobboa kilvillä ja keihäillä voittaa Aragornin. Aragorn ampuu ensin kaksi gobboa hengiltä. Sitten 6 gobboa tukijoilla träpittää Aragornin. Ara häviää ja ottaa neljä woundia. Laastarit parntavat kaksi haavaa mutta viimeinen ei pysy ihossa kiinni. Sitten pikkuhiljaa 'gorn tappaa Gobboja kunnes niiltä loppuu rohkeus ja ne karkaavat ulos kentältä.
TrollEdit: Hyvää Vapun Aattoa!!
Köyhillä ei ole varaa.
Ja tässäkin kohdassa olisitte luistannet säännöistä.Troll Chieftain kirjoitti:Menin Gorbagilla ruudun kulmaan siten, että sitä ei voisi träpittää. (Aika taktista)
Trapped-fighter säännöissä on ollut fotr ajoista lähtien mainittuna pöydän reunat. mm. ROTK sivulta 30 löytyy lisää.. =)
"The board is set. The pieces are moving"
- TrollChieftain
- Viesti:
Arvasin, että joku tulisi mäkättämään tuostaVala kirjoitti:Ja tässäkin kohdassa olisitte luistannet säännöistä.Troll Chieftain kirjoitti:Menin Gorbagilla ruudun kulmaan siten, että sitä ei voisi träpittää. (Aika taktista)
Trapped-fighter säännöissä on ollut fotr ajoista lähtien mainittuna pöydän reunat. mm. ROTK sivulta 30 löytyy lisää.. =)
Suurinpiirtein näin:
G= Gorbag
E=Easterling