"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kasrkin á la Rectum WIP

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Rectunator

Kasrkin á la Rectum WIP

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Tässä olisi itse konffattu kasrkin. Pistin joskus ohjeen kuinka tein tuon. Kommenttia.

http://photobucket.com/albums/v314/weis ... asrkin.jpg

Pahoittelen sahamiekan ja Hellpistolin heikkoa laatua. Kuvista voitte kiittää Weis:iä.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
rampale

Viesti Kirjoittaja rampale »

Ei millään pahalla, mutta minusta tuo ei karskinilta pahemmin näytä. Näyttää lähinnä konffatulta viestimieheltä.

Karskineiden tunnusomainen piirrehän on kunnon panssarointi. Tuolla on normaali cadian-panssari, johon on lisätty ranne- ja munasuojat.

Hellpistooli oli ihan ok, mutta tuosta repusta kannattaisi ottaa se kaiutin pois.

Tuohon kypärään voisi väsätä jonkinlaiset lasit, niin ei näyttäisi niin tyypilliseltä viestimieheltä. Eli, jalat kaipaavat minusta aika paljon panssarointia.
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
hc_andersen

Viesti Kirjoittaja hc_andersen »

Olen jossain määrin samaa mieltä.

Lisätoppauksia,jumalattoman suuret polvi- ja kyynärsuojat, visiiri/lasit.. näillä pääset alkuun.
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Juippi onkin vielä WIP. Mietin vain että miten saisin stuffailtua sitä järkevän näköisesti.

Edit: Noilla muovisilla cadianeilla on samanlaiset säärisuojat kuin kasrkineilla, metallisissa kasrkineissane tulevat vain selvemmin esille.
Viimeksi muokannut Rectunator, Ke 27.04.2005 19:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Minulla ainakin karskineissa pistää silmään ne jalkasuojukset. Sellaiset kehiin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”