"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mounted Glorfindel

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Valtsu
Viesti:

Mounted Glorfindel

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Tämän maalasin tosiaankin pari vuotta sitten, mutta korjailin sitä tässä jonkin aikaa sitten. Meinasin vielä tuon hevosen maalata uudestaan ja mietinkin tekisinkö siitä ruskean, kun tuota valkoista on ärsyttävä maalata. Mutta saisinko kommenttia kaikesta muusta paitsi hevosen ihosta, mutta olisi kiva saada ehdotuksia/neuvoja tuon hevosen uudelleen maalauksesta. Voisiko ruskea näyttää hyvältä, Miten maalata hevoseen hienosti valkoista jne.

Eli tässä linkkikuvaan.
Lalalaa
Valtsu
Viesti:

Joo no sitä kommenttiakin olisi ihan kiva saada :).
Lalalaa
virus

Viesti Kirjoittaja virus »

tosi hieno base ! figu on sotkuinen ja oisit voinut rajata joitakin kohtia.
Valtsu
Viesti:

virus kirjoitti:tosi hieno base ! figu on sotkuinen ja oisit voinut rajata joitakin kohtia.
Itse asiassa olen rajannut lähes kaikki osat toisistaan. En sitten tiedä eikö se näy vai mikä siinä on, mutta miten tarkoitat että figu on sotkuinen? :roll:
Lalalaa
JmM

Viesti Kirjoittaja JmM »

Siis parista paikasta puuttui maalia, eli siis näkyi sitä figun metallia. Muuten tosi hieno. :D
Valtsu
Viesti:

JmM kirjoitti:Siis parista paikasta puuttui maalia, eli siis näkyi sitä figun metallia. Muuten tosi hieno. :D
Näkyikö? Voisitko kertoa nuo paikat mistä sitä on lähtenyt. Pitää maalata ne mahdollisimman nopeasti takaisin.
Lalalaa
JmM

Viesti Kirjoittaja JmM »

Valtsu kirjoitti:
JmM kirjoitti:Siis parista paikasta puuttui maalia, eli siis näkyi sitä figun metallia. Muuten tosi hieno. :D
Näkyikö? Voisitko kertoa nuo paikat mistä sitä on lähtenyt. Pitää maalata ne mahdollisimman nopeasti takaisin.
Hiuksista, viitan ala reunasta... En ole varma, se saattaa johtua kuvasta... :roll:
Valtsu
Viesti:

JmM kirjoitti:Hiuksista, viitan ala reunasta... En ole varma, se saattaa johtua kuvasta... :roll:
Minusta tuntuu kyllä että johtuu kuvasta, enkä itse edes löytänyt noita kohtia, mutta ehkä minun olisikin aika jo hankkia silmälasit. Noh pitänee vähän korjailla ja laittaa uusi kuva.
Lalalaa
JmM

Viesti Kirjoittaja JmM »

Valtsu kirjoitti:
JmM kirjoitti:Hiuksista, viitan ala reunasta... En ole varma, se saattaa johtua kuvasta... :roll:
Minusta tuntuu kyllä että johtuu kuvasta, enkä itse edes löytänyt noita kohtia, mutta ehkä minun olisikin aika jo hankkia silmälasit. Noh pitänee vähän korjailla ja laittaa uusi kuva.
Joo, en tosiaankaan ole varma, että puuttuiko niistä maalia. Kuvasta se varmaan johtuu... ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”