WIP Tyrion
- Lighthammer
- Peliporukkavalvoja
WIP Tyrion
Tällainen Tyrion on ollut työn alla jo hyvemmän aikaa, on kokenut osittaisen maalinpoistonkin pariin kertaan, kun jälki ei miellyttänyt. Nyt alkaa olla jo aika loppusuoralla, vähän siistimistä ja muutama jalokivi lisää.
Sitten itse figuuriin:
Tyrion edestä
sivulta,
takaa,
kuva jalustasta, sekä
Malhandir lähempää
Kaikenlaista kommenttia otan vastaan mielelläni, hyville ideoillekin ollaan vielä avoimena. Erityisesti jos on ehdottaa hyvää tapaa toteuttaa riimut tuohon hevosen loimen reunoihin niin olisin tyytyväinen.
Sitten itse figuuriin:
Tyrion edestä
sivulta,
takaa,
kuva jalustasta, sekä
Malhandir lähempää
Kaikenlaista kommenttia otan vastaan mielelläni, hyville ideoillekin ollaan vielä avoimena. Erityisesti jos on ehdottaa hyvää tapaa toteuttaa riimut tuohon hevosen loimen reunoihin niin olisin tyytyväinen.
Set fire to the family tree.
- figunarkki
Erittäin hieno. 
Rakentavaa: Lämpimät kullat todella, todella onnistuneita. Valkoinen pehmeä ja virheetön. Jalokivet upeita. Hitto, en keksi pahaa sanaa tästä. No okei alusta on aika yksinkertainen, mutta anteeksiannettava.
Upeaa työtä, koeta pitää taso yllä!
Rakentavaa: Lämpimät kullat todella, todella onnistuneita. Valkoinen pehmeä ja virheetön. Jalokivet upeita. Hitto, en keksi pahaa sanaa tästä. No okei alusta on aika yksinkertainen, mutta anteeksiannettava.
Upeaa työtä, koeta pitää taso yllä!
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.
- Lighthammer
- Peliporukkavalvoja
Kyllä tämä on ihan ensi esiintyminen...Delos kirjoitti:Oletko joskus aikaisemminkin (konversio?) vaiheessa lähetellyt kuvia? Muutenhan tuo on todella komea mutta takana oikealla jalka ei oikein erotu kankaasta.
Jalkaa voisi tosiaan rajata hieman, samaten etujalkojen ja kaavun rajaa voisi korostaa. Jalustaan on suunnitteilla vielä miekka tuolle delffille, katsotaan josko sen saa vielä upotetuksi...
Laitan kuvan galleriaan kunhan olen hionut figun ihan loppuun asti.
Set fire to the family tree.