Miten konffata great wepat chaos warruille?
-
PhoenixKing
Miten konffata great wepat chaos warruille?
Olisiko näille jotain helppoja konffaus-ohjeita? Olen aika uusi konffaamisessa, eikä edes green stuffia ole pöydälle eksynyt...mutta sitäkin on mahdollista hankkia. Ainoa mitä minulle tuli mieleen on, että pistäisi niille 2 hand weaponia ja leikkaisi toisesta kädestä miekan pois. Se hand wepa ei kylläkään mikään mahtava ase ole...
Myyn 40k SM tactical squadin ja eldar craftworld kirja.Täällä.
Itse kokeilin antaa kaaossoturille aseen petomiehen aseen. Kuva 1 ja Kuva 2. Eli noissa on ensin leikattu aseet pois kaaossoturin käsistä ja sitten pinnattu tilalle petomiehen ase, josta on kädenkohta leikattu pois. Ensin kannattaa liimata aseen varsi oikeaan käteen, jonka jälkeen sovitella ja tsiigailla, mistä kohdasta varsi pitää katkaista, että vasemman käden saa kohdalleen. Sitten pinnataan varsi käsiin ja liimataan kädet paikalleen, aseen terä kannattaa liimata vasta ihan lopuksi. Vaati hieman huolellista pyörittelyä ja suunnittelua, mutta tekninen toteutus on kaikkea muuta kuin vaativa. Leikkaa, poraa, liitä. Greenstuffia ei tarvitse jos palat on huolellisesti leikattu.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
PhoenixKing
WOW!! Mahtava! Ovatkos nuo siitä boxista, missä tulee goreja ja ungoreja?
- Blackguard
-
PhoenixKing
Ok, hyvä sitten. Ei muuta kun kauppaan vaan.
-
Goblinisti
- Viesti:
Itse olen tehnyt tällaisen, leikkaamalla vanhan aseen pois, pinnaamalla tikun läpi hanskasta ja laittamalla vanhan aseen kärjen tuohon päähän. Helppoa ja nopeaa.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
-
Goblinisti
- Viesti:
Pointti sinänsä. En tullut ajatelleeksikaan.Nazreg Moonsinger kirjoitti:Beast herdi mukaan armeijaan?Goblinisti kirjoitti:Ei OMV-palstakaan huono idea olisi. Tulee nimittäin warrublokille hintaa jonkun verran ja ylimääräisiä osia jäisi aikalailla.
Näille sitten vaikka green stuff lonkeroita käsiksi etc.
Hieno!weis kirjoitti:Itse olen tehnyt tällaisen, leikkaamalla vanhan aseen pois, pinnaamalla tikun läpi hanskasta ja laittamalla vanhan aseen kärjen tuohon päähän. Helppoa ja nopeaa.
-
PhoenixKing
Pitaisihän sitä ostaa tämä niin kovin mainostettu herdikin armeijaan...ja eikös näillä tule myös kilvet mukaan? Ja additional hand weaponit?
Jep.(Lyhyestä virsi kaunisPhoenixKing kirjoitti:Pitaisihän sitä ostaa tämä niin kovin mainostettu herdikin armeijaan...ja eikös näillä tule myös kilvet mukaan? Ja additional hand weaponit?
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
-
Devourer_Of_Worlds
1: Yhdistä kaksi asetta yhdeksi isoksi, esim: 2 kirvestä=1 great axe
2: Käytä green stuffia avuksi muokkaamalla aseisiin uusi muotoja , ja kulmia, teriä....ym
3: Noilla ogreillahan on isot aseet osta paketti niitä , ja kiinnitä aseet kaos figuille.
toivottavasti siitä oli hyötyä!
2: Käytä green stuffia avuksi muokkaamalla aseisiin uusi muotoja , ja kulmia, teriä....ym
3: Noilla ogreillahan on isot aseet osta paketti niitä , ja kiinnitä aseet kaos figuille.
toivottavasti siitä oli hyötyä!
" The Great beast has come. Devourer of Worlds "
sendaa yyveellä jos haluut claaniin!
sendaa yyveellä jos haluut claaniin!