Eli ideana on siis tehdä lista pelkistä örkeistä. Örkit ovat hienoja nappeja, ja on hauskan ryysän makua kun armeijassa on pelkkää rumaa örkkimassaa. Hah:
HEROT:
Gorbag @ 50 pts
*Shield; Sword
2 Orc Captain @ 110 pts
*Shield; Sword; Warg
MASSA:
10 Morannon Orc @ 90 pts
*Shields; Spears
12 Warg Rider @ 144 pts
*Shields; Wargs; Throwing Spears; Swords
14 Mordor Orc @ 84 pts
*Shields; Swords
2 Orc Traccers @ 22 pts
*Orc Bows; Wargs
Total Force Cost: 500
Total Models: 41
Might: 7
Jousia: 2 (5 %)
Tässähän tosiaan on se huono puoli, että korkein F on 4, ja olen itsekin sitä mieltä, ettei se riitä. Mutta toisaalta, Warg Riderit ovat aina hauskoja, ja kapteenit ovat periaatteessa vain Heroic Moveja varten. Olen nykyään alkanut ajattelemaan siten, että ei ole järkevää laittaa jousia, kun "ei ne kuitenkaa ketää tapa" ellei kyse ole elffeistä, joilla jouset aina maksavat pisteensä takaisin. Varsinkin wargien olisi tässä listassa tarkoitus edetä mahdollisimman nopeasti vihollisen jousiampujien luokse, niin sitten massan ei tarvitse enää pelätä niitä.
TroooollEdit: Muokattu.
Ja taas pahoja... eli örkkejä.
- TrollChieftain
- Viesti:
Ja taas pahoja... eli örkkejä.
Viimeksi muokannut TrollChieftain, Ma 02.05.2005 19:35. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Köyhillä ei ole varaa.
- TrollChieftain
- Viesti:
Mutta kun Urukit ei minun logiikan mukaan ole örkkejä...Elladan kirjoitti:Voisit ottaa vaikka 5Wargia, kahden käden örkit ja yhen kapun pois niin saisit vaikka vähän Mordor Urukkeja ja urukki kapun niin saisit yhden 5fightin omaavan ukon.
Ja Wargeja ei olisi kiva ottaa pois, ne tappaa paljon porukkaa suhteessa pisteisiinsä, ja tämän idea olikin oikeastaan, että olisi
kaksi isoa porukkaa, jotka kumpikin mätävät porukkaa eri paikoissa. Muutenkin wargeilla on kiva pelata...
No, muutetaan vähän... [kliks]
Köyhillä ei ole varaa.