mitä kaaoksen jumalaa joukkonne palvelevat?
mitä kaaoksen jumalaa joukkonne palvelevat?
eli mitä jumalaa kaaoksen armeijanne palvelee?ja miksi päädyitte juuri siihen jumalaan?
-
Goblinisti
- Viesti:
Nurglea. Syyt:
- Zeenz on yksinkertaisesti munaton, eikä sillä ole erityistä
kantavaa ajtusta
- Khorne on tylsä stereotyyppipahis. Blääh...
- Slaaneshin demoneja ei voi pitää maalauspöydällä, jota isäukko
urkkii koko ajan.
- Jäljelle jää Nurgle. Se on lähes yhtä hieno kuin Slaanesh ja on minun näköiseni armeija. (Hyi olkoon!)
- Zeenz on yksinkertaisesti munaton, eikä sillä ole erityistä
kantavaa ajtusta
- Khorne on tylsä stereotyyppipahis. Blääh...
- Slaaneshin demoneja ei voi pitää maalauspöydällä, jota isäukko
urkkii koko ajan.
- Jäljelle jää Nurgle. Se on lähes yhtä hieno kuin Slaanesh ja on minun näköiseni armeija. (Hyi olkoon!)
Tzeentchiä, kerään koska ne on parhaita.
-Khorne: munaton taikomaton DD nyyppä rotu, joka sopii vain aloittelijoilla IMO
-Nugle: Demonit rumia ja hirveitä...kauhean näköisiä kaikki, hyi hitto.
-Slaanesh: aloitin näillä ,mutta kun niillä oli silloin vani yksi demoni tyyppi niin vaihdoin Tzeenthiin
-Tzeentch: Mukavaa taikomista kunnon värityyleillä, sivistynyt kaaos rotu joka tekee aina välillä hauskoja mutaatiota.
-Khorne: munaton taikomaton DD nyyppä rotu, joka sopii vain aloittelijoilla IMO
-Nugle: Demonit rumia ja hirveitä...kauhean näköisiä kaikki, hyi hitto.
-Slaanesh: aloitin näillä ,mutta kun niillä oli silloin vani yksi demoni tyyppi niin vaihdoin Tzeenthiin
-Tzeentch: Mukavaa taikomista kunnon värityyleillä, sivistynyt kaaos rotu joka tekee aina välillä hauskoja mutaatiota.
"Glory, Honor & Victory over Death"
-
PhoenixKing
Slaanesh, koska:
Khorne: on tyylikäs, mutta ei mun tyyppiä.
Nurgle: kaikki figut on ihan tautisen rumia, eikä näissä ole IMO mitään tyyliä. Sitäpaitsi, näiden markki on aivan liian kallis.
Tzeench: mutatoijapeelo joka on ihan sairas hannari, päätaktiikka "istu-ja-taio".
Slaanesh: IMO näiden ukot on hienoja, markki on todella kätevä ja halpa, aivan älyttömän nopeita ratsuja(mounted daemonetet pelin nopeinta fast cavalryä), hyviä magic itemeitä ja hyvät daemonic giftit.
Khorne: on tyylikäs, mutta ei mun tyyppiä.
Nurgle: kaikki figut on ihan tautisen rumia, eikä näissä ole IMO mitään tyyliä. Sitäpaitsi, näiden markki on aivan liian kallis.
Tzeench: mutatoijapeelo joka on ihan sairas hannari, päätaktiikka "istu-ja-taio".
Slaanesh: IMO näiden ukot on hienoja, markki on todella kätevä ja halpa, aivan älyttömän nopeita ratsuja(mounted daemonetet pelin nopeinta fast cavalryä), hyviä magic itemeitä ja hyvät daemonic giftit.
Myyn 40k SM tactical squadin ja eldar craftworld kirja.Täällä.
- tirehtööri
-
Zymeth Salkir Dkhan