"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

O&G taktiikoita Helffien magiaa vastaan?

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Teonanacatl

O&G taktiikoita Helffien magiaa vastaan?

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Eli ongelmana on, kun tulee koko ajan turpaan kaverin helffeiltä.
Varsinaiseksi ongelmaksi on muodostunut kaverin 3 maagin armeija ja O&G:n huono Ld. Mikä neuvoksi?

Itseltäni löytyy:
Örkkihero possulla
20 örkkiä (näiden champpaa käytän herona)
40 night gobboa+fanaatikot
10 wolf rideriä
2 shamaania
Doom Diver
Rock Lobber
Spear Chukka

Vastaan tulossa:
3 maagia
boltteri
tiranoc chariot
10? silver helmiä
archereita ja keihäsheeboja
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Minäkin yhden pelin pelasin näitä helffejä vastaan ja massacrella turpaan tuli. Tosin noppatuurini oli mitä oli siinä pelissä, mutta kuitenkin. Tuo kolmen 2nd levelin maagin yhdistelmä on paha, iso kasa rullia kasaan ennen peliä olisivat hyvä idea. Boltterit pitäisi hoidella susipojilla tai ampua muuten vain niillä katapulteilla, sama tekisi hyvää myös maageille. Kun magia ja ampujat on hoidettu, alkaa homma olla selvä. Päälle vain lopuilla ukoilla jne. Itse yritin jotain tällaista. Tulos tosin oli tuo.. :)
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
ironhide

Viesti Kirjoittaja ironhide »

Wolf riderit kiertää unittien kylkeen joissa maagit piilottelevat ja joppalla tiputat boltterin. Hommaa toinen spear chukka yhdellä ei saa paljookaan aikaiseksi.
Toisaalta myös giantti olis kovaa kamaa elffejä vastaan.
Vanha black dragon vielä myymättä/vaihtamatta pois, ottakaa yv:llä yhteyttä jos vähänkin kiinnostaa!!
tiarAnon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tiarAnon »

Tietenkin ainoa oikea vastaus Helffien Heavy magicia vastaan on örkkien heavy magic! Örkkien magiaa aliarviodaan usein, se on tappavaa. Ota esimerkiksi Great Shaman, kaksi gobbo shamaania, joille rullia, ja yksi örkkiheeros. Tuolla kokoonpanolla olen helffejä fileroinut.

Ja ei, ei Gianttia. Se imee tulitusta kun magneetti.
Pimeässä varjot katoaa
hawkeye

Viesti Kirjoittaja hawkeye »

Giantti on varmasti huonointa (spesial charectereiden ja squigien jälkeen) helffejä vastaan. Sehän tippuu heti, kaatuu vielä omien päälle... Parasta helffejä vastaan ovat wolf riderit ja wolf chariotit. Sitten vielä heavy magia niin kyllä tulee hyvää. Yksikkö kokoja voi harkita hieman suuremmiksi (niin ettei vain juosta magiaa pakoon, ja aina tulee muistaa, että gobbot pelkäävät haltioita).

Nuo ovat siis yleisiä vinkkejä. Sinun kannattaisi mielestäni over guessata katapultilla maagit pois, ja kävellä vain eteempäin perus joukoilla (ei näillä mitään tee, mutta vihollinen kuitenkin keskittyy näihin liikaa). Susilla sitten häiritään kaikkia.
niin... tänäänkin...
ironhide

Viesti Kirjoittaja ironhide »

hawkeye kirjoitti:Giantti on varmasti huonointa (spesial charectereiden ja squigien jälkeen) helffejä vastaan. Sehän tippuu heti, kaatuu vielä omien päälle...
Pitää myös muistaa että kaikki mikä tähdätään gianttiin on muusta pois ja toisin päin.
Oma gianttini on säilynyt lähes aina hengissä elffejä vastaan.
Toisaalta pump wagon on halpa(40p) ja 2D6 S4 hittiä kaataa T3:n porukkaa kun heinää.
Vanha black dragon vielä myymättä/vaihtamatta pois, ottakaa yv:llä yhteyttä jos vähänkin kiinnostaa!!
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Fanaatikot ovat myös näppäriä. Itse olen saanut ne aiheuttamaan fearia vastapelaajassani voitettuani kolmen fanaticin avulla lähes 80% kaikista pelaamistamme peleistä. Magiaa vastaan örkkimagiaa, tai sitten vaan muutama halpa rullakuski.
Teclis - High loremaster

Viesti Kirjoittaja Teclis - High loremaster »

Kappalainen kirjoitti:Fanaatikot ovat myös näppäriä. Itse olen saanut ne aiheuttamaan fearia vastapelaajassani voitettuani kolmen fanaticin avulla lähes 80% kaikista pelaamistamme peleistä. Magiaa vastaan örkkimagiaa, tai sitten vaan muutama halpa rullakuski.
Minä ainakin saan fanaatikot leikiten laukeamaan niin että ne tekevät omiin enemmän tuhoa. (siis HElffeillä) Nuo shadow warriorit ja kotkat kun oikeen on tehty fanatikkoja laukaisemaan. Tietenkin se fanatikojen laukaisu on aivan erilaista, kun maaston määrä vaihtelee.
Kaikki on suhteellista - Everything is relative
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”