"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

H-elff:Korhil Ongelma

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Yli Haltia

H-elff:Korhil Ongelma

Viesti Kirjoittaja Yli Haltia »

Juu eli mistä sais korhilin ku lähin figukauppa on puolenkuunpelit(lahdessa) eikä siellä myydä kyseistä figua ollenkaa,itse luulisin että tämän voisi saada Gw mutta ku ei tiiä missä lähin on ja Myydäänkö Korhiliä suomessa ollenkaan??????...???
VVirtanen
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja VVirtanen »

Kohrilia saa ostettua vain gw:een online storen kautta, tai satunnaisesti käytettynä muilta pelaajilta.
Teclis - High loremaster

Viesti Kirjoittaja Teclis - High loremaster »

Special charruja ei tueta ;) ja se korhil on aika IMO turha koska helffit ei tee mättövoimalla mitaa (ylihinnoiteltua roskaa), magia on ainoa hyvä asia suurhaltioissa
Kaikki on suhteellista - Everything is relative
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Minusta Korhil vaikuttaa ihan kohtalaiselta pisteihinsä nähden, ainakin jos vertaa vaikka Tyrioniin joka on sitten ehdotonta kuraa.

Muistelisin, että kaikkia Korhilin osia ei saa tilattua Uk:n GW:n kautta, eli ne pitää tilata jenkkilästä. Joku asiantuntevampi voinee valottaa tilannetta tarkemmin.
Håkan

Viesti Kirjoittaja Håkan »

Yli Haltia

Viesti Kirjoittaja Yli Haltia »

Toi gw kautta tilaaminen vois kyl onnistuu mut miten se maksetaa ja onx siin jotai toimituskului,ja kuinka kauan se kestää suunnillee et se tulee????koska Korhil ois hyvä lisäys mun H-elf armeijaa koska se ottaa vaan Heron paikan toisin ku tyrion joka mulla jo on.......
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

Kannattaa käyttää muuten pienissä peleissä ihan vaan normaaleita Commandereita, niistä saa hinta/laatu-suhteeltaan paljon parempia kuin mistään maailman Korhilista. GW UK:sta kun tilaat niin siihen muistaakseni lisätään 8£ toimituskuluja (n. 12€), joten ei ainakaan tule kovin halvaksi.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Yli Haltia kirjoitti:Toi gw kautta tilaaminen vois kyl onnistuu mut miten se maksetaa ja onx siin jotai toimituskului,ja kuinka kauan se kestää suunnillee et se tulee????koska Korhil ois hyvä lisäys mun H-elf armeijaa koska se ottaa vaan Heron paikan toisin ku tyrion joka mulla jo on.......
Kannattaa varmaan tilata ennemmin Puolenkuun pelien Mail orderin kautta. Hitaampaa mutta halvempaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Håkan

Viesti Kirjoittaja Håkan »

Yli Haltia kirjoitti:Toi gw kautta tilaaminen vois kyl onnistuu mut miten se maksetaa ja onx siin jotai toimituskului,ja kuinka kauan se kestää suunnillee et se tulee????koska Korhil ois hyvä lisäys mun H-elf armeijaa koska se ottaa vaan Heron paikan toisin ku tyrion joka mulla jo on.......
http://uk.games-workshop.com/storefront ... rges.shtml
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”