Teemallisuus kysymyksiä.

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
banzgo

Teemallisuus kysymyksiä.

Viesti Kirjoittaja banzgo »

niin että sopiiko cave troll teemalliseti pahisten pelleonor fieldsien armejaan??
JmM

Re: Teemallisuus kysymyksiä.

Viesti Kirjoittaja JmM »

banzgo kirjoitti:niin että sopiiko cave troll teemalliseti pahisten pelleonor fieldsien armejaan??
Noh, sitä voi käyttää heikkona Mordor Trollina. Tai ainakin itse hyväksyisin sen...
Valtsu
Viesti:

Re: Teemallisuus kysymyksiä.

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

banzgo kirjoitti:niin että sopiiko cave troll teemalliseti pahisten pelleonor fieldsien armejaan??
Eivätkä kai ne kaikki peikot olleet panssaroituja olog haita? Joten itse en näe mitään estettä.
Lalalaa
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Itse on Cave Trolleja tullut jo pitkään käytettyä Mordorin armeijoissa turnauksia, enkä ole sen havainnut vaikuttavan saamiini teemapisteisiin.

Itsekin uskon, että Mordorista löytyy peikkoja useampaa tyyppiä, ja pienempien kuvaamiseen Cave Trollin profiili on melko hyvä.
Phil Kelly says "No!"
Earendur

Viesti Kirjoittaja Earendur »

Mielestäni luolapeikkoa voi kyllä käyttää Mordorin armeijassa, sillä Sauron luultavasti käytti luolapeikkoja laajalti ennen kuin onnistui luomaan olog-hait.
Elvood

Viesti Kirjoittaja Elvood »

Eikä olog-haitkaan olleet pelkkiä päällejuoksioita.
Vihannes

Viesti Kirjoittaja Vihannes »

kyllä mä sen ainakin hyväksyisin... olihan niitä toden näköisesti työntämässä niitä hyökkäys torneja..
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Niin ja käyttelemässä Grondia ja lataamassa katapultteja...
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Sisius

Viesti Kirjoittaja Sisius »

Juu en ainakaan itse siitä teemapisteitä ottaisi pois. Eihän kaikki peikot nyt ollut niitä hurjia ja...
Elrondin Fight Paremmaksi!

Minut tunnettiin? nimellä SacC.
N.Hirvelä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja N.Hirvelä »

Kattokaapa Rotk sääntökirjaa.Siellä näkyy jossain kuvassa luolapeikko mordoriörkkien kanssa keskellä Osgliathin raunioita.
Eli voi käyttää.
Itsekkin käytän aina silloin tällöin.
makkarafolio

Viesti Kirjoittaja makkarafolio »

Lotrissa on hyvää se, ettei kannata ottaa niin vakavasti teemakysymyksiä. Tolkienin maailmassa lähes kaiken voi sitoa toisiinsa, kunhan on asianmukaiset selitykset ja esittää teemansa vaikka suoran sitaatin kera. Pois siis teematottumuksista ja etsimään uusia armeijoita ja yhdistelmiä.

On kai turha toistaa sitä minkä yhdeksän viestiä on jo todennut. Cave trolleja sikiää varmasti kaikkialla. Mordorissa, Moriassa, Prismassa, Rautapihassa.. ym.
Sauron

Viesti Kirjoittaja Sauron »

Itse olen aina käsittänyt niin, että Luolis olisi ns. normipeikko, jota löytyy kaikkialta. Mordor Trolli onkin sitten Mordorista löytyvä alalaji...heh!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”