Saako sentineliin assault cannonia?
Saako sentineliin assault cannonia?
Tulipa tässä mieleen, että minkalainen olisi assault cannon sentinelissä. Siis, saako sentineliin assault cannonia?
-
Stenvall
Johon käyttämiseen tarvitaan vastustajan suostumus...Stenvall kirjoitti:Ei, mutta periaatteessa on mahdollista tehdä sellainen Vehicle Design Rulejen avulla.Ukkosleka kirjoitti:Ig codex, sentinelien entry. Montako assalut cannon mahdollisuutta se jättää? ei yhtään.
Tuolla muuten lisää...
-
The Deceiver
Jaa jaa......
kyllähän niitä voi käyttää mitä nyt olen nähnyt white dwarffeissa niitä sentinel assault cannoneita ja muutamissa tappeluissa mitä olen sattunut näkemään niin on niitä käytetty(ihan kohtalaisen hyvä valinta muuten)
-
Armageddon
Re: Jaa jaa......
Ettet vain sekoittaisi autocannoniin?The Deceiver kirjoitti:kyllähän niitä voi käyttää mitä nyt olen nähnyt white dwarffeissa niitä sentinel assault cannoneita ja muutamissa tappeluissa mitä olen sattunut näkemään niin on niitä käytetty(ihan kohtalaisen hyvä valinta muuten)
Jota ei uuden codeksin mukaan enää saa käyttöön. Toki olet voinut niitä nähdä, vanhoissa sentineleissä kun niitä on melekoinen määrä. uusilla säännöillä kolme a-cannon sentineliä olisi varsin fataalia, varmaankin siksi jätetty poies.WolfMan kirjoitti:Armegeddon, en sekoita autocannoniin. Tarkoitan ihan tätä minigunin näköistä, 6 piippuista, neljäsi ampuvaa, usein dredeissä nähtyä laitosta, eli assault cannonia.
hevi on kuin luoti tai moukarinisku, se vain kolahtaa koviin jätkiin.
"paikkakunta: Kempele"
-Omenapoika
"paikkakunta: Kempele"
-Omenapoika
Tuo on vanha kunnon Multilaser. mm vanhoilla "tipu" luokan sentinelit olivat täten varustettuja.WolfMan kirjoitti:Armegeddon, en sekoita autocannoniin. Tarkoitan ihan tätä minigunin näköistä, 6 piippuista, neljäsi ampuvaa, usein dredeissä nähtyä laitosta, eli assault cannonia.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.