tarvitsisin tietoa örkeistä
tarvitsisin tietoa örkeistä
aloitin örkeillä mut en tunne niitä enkä muutenkaan pelii kovin hyvin voitteko vastata muutamiin kymysyksiin
1.kummat on parempii örkit vai taut ps mun kaveri kerää niitä
2.mitä mun kannattaa ostaa
3.taktiikoita olis kiva oppii ps mitä mun kannattaa käyttää siis yksiköitä
kaikille vastanneille tai vastaaville kiitos 3=(:)
1.kummat on parempii örkit vai taut ps mun kaveri kerää niitä
2.mitä mun kannattaa ostaa
3.taktiikoita olis kiva oppii ps mitä mun kannattaa käyttää siis yksiköitä
kaikille vastanneille tai vastaaville kiitos 3=(:)
Re: tarvitsisin tietoa örkeistä
1. Riippuu kovasti pelaajasta.
2. Kato codex:ista hyviä ja halpoja tyyppejä. Ja mieti erilaisia listoja.
3. Codex ork s. 20
2. Kato codex:ista hyviä ja halpoja tyyppejä. Ja mieti erilaisia listoja.
3. Codex ork s. 20
1. Orkit sopivat tyypille joka pitää lähitaistelusta, Tau taas sopii ampumista suosivalle.
2. paljon boyzeja. Sitten kun on tarpeeksi, osta lisää boyzeja :-). Orkit jyräävät massalla.
3. Slugga boyzit ovat yleispätevästi parhaita. Hakkaavat mitä vain henigltä, varsinkin kun mukana on pari burnaa ja clawi nobi.
2. paljon boyzeja. Sitten kun on tarpeeksi, osta lisää boyzeja :-). Orkit jyräävät massalla.
3. Slugga boyzit ovat yleispätevästi parhaita. Hakkaavat mitä vain henigltä, varsinkin kun mukana on pari burnaa ja clawi nobi.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Mutta ei ammuskelijapoikiakaan saa vallan unhoittaa: Muuten vihulainen tulee röyhkeäksi, muodostaa mieleisensä ampumalinjan ja tykittää sinut tuusan nuuskaksi.daider kirjoitti:3. Slugga boyzit ovat yleispätevästi parhaita. Hakkaavat mitä vain henigltä, varsinkin kun mukana on pari burnaa ja clawi nobi.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Mutta vaikka ottaisit ammuskelijapoikia ja vihollinen muodostaisi haluamansa ampumalinjan, niin silti se tykittäisi sinut tuusan nuuskaksi.Attila kirjoitti:Mutta ei ammuskelijapoikiakaan saa vallan unhoittaa: Muuten vihulainen tulee röyhkeäksi, muodostaa mieleisensä ampumalinjan ja tykittää sinut tuusan nuuskaksi.daider kirjoitti:3. Slugga boyzit ovat yleispätevästi parhaita. Hakkaavat mitä vain henigltä, varsinkin kun mukana on pari burnaa ja clawi nobi.
hevi on kuin luoti tai moukarinisku, se vain kolahtaa koviin jätkiin.
"paikkakunta: Kempele"
-Omenapoika
"paikkakunta: Kempele"
-Omenapoika
ja orkit kestävät tulitusta sen verran että täysikokoisen orkkiryhmän poistamiseen menee todella paljon tulitusta. Lisäksi jos käy pieni ihme ja orkit lähteävät juoksemaan, ne tulevat takaisin kun takana tulevat ryhmät raahaavat ne mukanaan.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... ight=orkit
Keskustelua orkeista(melko nihkeä, kokeile hakua :D)
http://www.the-waaagh.com
Loistava, joskin epämääräinen orkki foorumi
http://uk.games-workshop.com/orks/
Orkki Klaaneista GW:n hämmästyttävän suuri panostus xenos rotuun
Yksiköistä sen verran, perus boyz(slugga) kelpo mättäjiä hyvillä optioilla. Rekkapojat nopeita edellisiä. Warbossi(pakollinen) kova tappelija, riippuen vastujasta ja varusteista. Cyborkit erittäin päteviä(kokemus olematon, mutta odotus erittäin valtava???), Looted vehiclenä ehdoton russ tai bassu(halpaa ja hyvää(erittäin orkkimaista)) ja vielä ehdoton WAAAGH päälle.
Ja vielä että se melko perus nobin varuste Pclaw & choppa on melko hyvä kompinaatio.
Siitä codexista löytyy pienellä ajattelulla erittäin päteviä yksiköitä...
Taktiikoina perus pilarina, pyri lähitaisteluun, niissä orkit rulaa(älä lähde taun kanssa ampumis kilpailuun :D). Totta kai orkeilla voi myös pärjätä ampumalla (joskin epämääräisellä kokemuksella)+ isot mobit toimii orkeilla.
PS: Kysy Largolta tai Leksalta :D
Keskustelua orkeista(melko nihkeä, kokeile hakua :D)
http://www.the-waaagh.com
Loistava, joskin epämääräinen orkki foorumi
http://uk.games-workshop.com/orks/
Orkki Klaaneista GW:n hämmästyttävän suuri panostus xenos rotuun
Yksiköistä sen verran, perus boyz(slugga) kelpo mättäjiä hyvillä optioilla. Rekkapojat nopeita edellisiä. Warbossi(pakollinen) kova tappelija, riippuen vastujasta ja varusteista. Cyborkit erittäin päteviä(kokemus olematon, mutta odotus erittäin valtava???), Looted vehiclenä ehdoton russ tai bassu(halpaa ja hyvää(erittäin orkkimaista)) ja vielä ehdoton WAAAGH päälle.
Ja vielä että se melko perus nobin varuste Pclaw & choppa on melko hyvä kompinaatio.
Siitä codexista löytyy pienellä ajattelulla erittäin päteviä yksiköitä...
Taktiikoina perus pilarina, pyri lähitaisteluun, niissä orkit rulaa(älä lähde taun kanssa ampumis kilpailuun :D). Totta kai orkeilla voi myös pärjätä ampumalla (joskin epämääräisellä kokemuksella)+ isot mobit toimii orkeilla.
PS: Kysy Largolta tai Leksalta :D
itse asiassa orkit ovat IMO yksi parhaista.
perusyksiköt pistävät lähiksessä turpaan lähes kaikkien muiden armeijoiden perus troopeille ja maksavat lähes naurettavan vähän
HQ valinnat ovat todellisia hirviöitä
saavat samoja ajoneuvoja joiden vuoksi mariineita ja IGtä pidetään kovina, tosin rajoitettu määrä
klaani systeemillä mahdollista tehdä vieläkin monipuolisempiamlistoja
codexissa todella vähän täysin hyötytöntä tavaraa
perusyksiköt pistävät lähiksessä turpaan lähes kaikkien muiden armeijoiden perus troopeille ja maksavat lähes naurettavan vähän
HQ valinnat ovat todellisia hirviöitä
saavat samoja ajoneuvoja joiden vuoksi mariineita ja IGtä pidetään kovina, tosin rajoitettu määrä
klaani systeemillä mahdollista tehdä vieläkin monipuolisempiamlistoja
codexissa todella vähän täysin hyötytöntä tavaraa
Samaa mieltä.daider kirjoitti:itse asiassa orkit ovat IMO yksi parhaista.
Lähitaistelupainoitteisuus on tällä hetkellä 40k:ssa niin vahvoilla, että örkit ovat sieltä armeijoiden parhaimmasta päästä. Ne saavat halpoja kuljetusvehkeitä ja ovat lähes aina lukumäärältään ylivoimaisia, yleensä vihollisella on yksinkertaisesti liian monta trukkia pysäytettävänä.
Heikoimmilla ovatkin juuri esimerkiksi necronit, jotka yleensä keskittyvät ampumiseen mutta eivät tee sitä tarpeeksi hyvin. Lisäksi "hankaliin" armeijoihin kuuluu dark eldarit, jotka myös ampuvat kovaa mutta eivät oikein kestä mitään. Daemonhunterit napit taas ovat todella hyviä mutta ehdottomasti ylihinnoiteltuja, siksi huonoja.
Kun näitä vertaa örkkeihin, niin pitää todeta etteivät örkit ole huonoa nähneetkään. Ehdottomasti yksi parhaista.
Viimeksi muokannut Grim, Su 08.05.2005 14:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AlOtA ÖrKiT nE rOkKaA SuN N0oB MaTaFaKaS!!!11oneone
Itsekkin kerään örkkejä, ja suosittelen Trukkboyzejä. Slugga Boyzit mättää kovaa, mutta assaulttiin pääseminen on haaste, siispä trukit alle ja siinä meillä on Trukk Boyz. Eräässä pelissä 10 trukkboyzii tappoi Carnifexin, ja menetti itse vain kaksi örkkiä siitä ryhmästä.
Örkkien voima on lähitaistelu, vaikka dakkaakin löytyy. (Zzapgun pudotti hive tyrantin viime pelissä.) Speed Freekeillä ainakin pääsee nopeasti assaulttiin, mutta sitten kun trukki leviää ja leadership failaa niin kellää ei ole enää kivaa, paitsi jos ei ole toista trukkia lähettyvillä. Warboss on todellinen mättöflaidis sankari ja sillä pudottaa melkein mitä tahansa oikein varustettuna. Mega-armour kehiin ja johonkin trukkboyz ryhmään mukaan aiheuttaa taattua terroria kaverille.
Itsekkin kerään örkkejä, ja suosittelen Trukkboyzejä. Slugga Boyzit mättää kovaa, mutta assaulttiin pääseminen on haaste, siispä trukit alle ja siinä meillä on Trukk Boyz. Eräässä pelissä 10 trukkboyzii tappoi Carnifexin, ja menetti itse vain kaksi örkkiä siitä ryhmästä.
Örkkien voima on lähitaistelu, vaikka dakkaakin löytyy. (Zzapgun pudotti hive tyrantin viime pelissä.) Speed Freekeillä ainakin pääsee nopeasti assaulttiin, mutta sitten kun trukki leviää ja leadership failaa niin kellää ei ole enää kivaa, paitsi jos ei ole toista trukkia lähettyvillä. Warboss on todellinen mättöflaidis sankari ja sillä pudottaa melkein mitä tahansa oikein varustettuna. Mega-armour kehiin ja johonkin trukkboyz ryhmään mukaan aiheuttaa taattua terroria kaverille.
- DJ_Silverpig
Jos joku ukko/ase saa/ei saa joskus jotain aikaan, ei se heti tarkoita, että se on hyvä/huono ja kannattaa ehdottomasti/ei kannata missään nimessä ottaa.Dimensus kirjoitti:Ammuitko sitä neljä kertaa?Beier kirjoitti: (Zzapgun pudotti hive tyrantin viime pelissä.)
Esim. Jos Hive Tyrantilla on 1 wound jäljellä ja se saa 20 lasgunin ammuksesta, ei ole mitenkään tavatonta, että se kuolee siihen.
Niinpä ei kannata ajatella, että lasgunit on hulluja, alanpa käyttämään vain niitä.
ps. En saarnannut tällä nyt kenellekään vaan valaisin aloittelijoita sillä, että kannattaa kiinnittää huomiota todennäkösiyyksiin, eikä menneisiin suorituksiin. Jos tavis-mariini roiskauttaa chainswordillaan 'fexin closiksessa, se ei tarkoita sitä, että se tekisi sen seuraavassakin pelissä.
Possu
Battlewagoniin Zappa on mast, mutta patterissa ei kannata koskaan käyttää. Tämän tekevät huono kantama ja se, että voit vahingossa tappaa grottisi (kummastakaan ei ole haittaa wagonissa).
91,35665%:lla foorumikäyttäjistä on typerä kiertosigi. Jos kuulut niihin loppuihin 8,64335%:iin niin voisit syödä vaikka pääsi.