"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Base harjoitusta.

Muut kuvat kuin miniatyyrien kuvat. Piirustukset, maastonpalat, pelipöydät, jne.
Eetu5

Base harjoitusta.

Viesti Kirjoittaja Eetu5 »

En ole kovin hyvä alustoissa, joten tarvitsen apua. Mitkä tahansa vinkit käyvät. Kommenttia myös alustasta.
kuva 1 kuva 2 kuva 3

Ei kommenttia kivestä, olen jo poistanut sen.
Viimeksi muokannut Eetu5, Ma 09.05.2005 15:23. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
JuhoL

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

No, tuo on semmonen perus, tosin siihen on jäännyt vähän sitä pihjaväriä silleen että et ole brushanut sen päältä. Mutta siis tuo on hieno laatta.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Eetu5

junkkeli kirjoitti:No, tuo on semmonen perus, tosin siihen on jäännyt vähän sitä pihjaväriä silleen että et ole brushanut sen päältä. Mutta siis tuo on hieno laatta.
Siis sitä mustaa on lähinnä kohdassa, jossa on reikä hevosen kaviossa olevaa tappia varten.
applepie

Viesti Kirjoittaja applepie »

Tolasen jos joka jampalle jaksat vääntää ja ukkojenkin maalaus on samaa tasoa, niin tulee kyllä hieno armeija. Mille rodulle tuo muuten tulee?
To be Ulverized...
Eetu5

applepie kirjoitti:Tolasen jos joka jampalle jaksat vääntää ja ukkojenkin maalaus on samaa tasoa, niin tulee kyllä hieno armeija. Mille rodulle tuo muuten tulee?
No tuo base kuuluu Rohanin ratsastajalle. Eli siis Lotrin puolelle menee.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Ei tuossa nyt mitään vikaa ole, olisi se iso kivikin siinä voinut olla, jos hieman sitä olisi reunoja vielä korostanut. Sanoisinko jopa, että käytännössä keskivertoa parempi beissi.

Tietysti showcaselle voi lähteä virittelemään beissejä ihan eri tavalla, mutta pöytäkäyttöön tuo on vähintäänkin riittävä. Kun jaksat vielä tehdä loppuarmeijan samalla tavalla, niin hyvä tulee.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
DJ_Silverpig

Viesti Kirjoittaja DJ_Silverpig »

Pelikäyttöön oikein hieno base. Tuota isoa kiveä tosin voisi varjostaa (tai korostaakin). Se näyttää nyt lähinnä... Lähinnä... Purkalta. Epämääräinen, liukkaan näköinen möntti. Eli se iso kivi pois tai sitten teet sille jotain radikaalia värityksen suhteen, niin basesta tulee hieno.
Possu
Eetu5

MINÄ kirjoitin suurin piirtein näin kirjoitti:Kivi on jo poistettu, ei kommenttia siitä.
åke_tyrant

Viesti Kirjoittaja åke_tyrant »

Ihan jees.

Hieman ovat sen näköisiä, että ensin ruohot ja vasta sitten brushaus, sillä ruohoplänttien ympärillä kivet näyttävät brushaamattomilta. Suosittelisin kuitenkin toisin, eli brushaa ensin koko alusta ja vasta sitten laita ruohoa. Niiltä alueilta joihin ruohotuppoja laitat, voit brushata brushata kevyemmin, tai hieman tummemmalla sävyllä, jos tätä haluat, mutta älä jätä niitä aivan 'kylmiksi'.
Silence is the only successful substitute for brains.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maastot ja pelipöydät”