TÄlläistä olen nytten tässä maalaillut, ja nytten tuo sitten valmistui. ärsytti vähän kun ei ollut pieniä pensseleitä jolla sutia pieniä detaileja mutta kyllähän toi ny jotenki onnistui.. valkoista kokeilin maalata ensimmäisen kerran.
kaikki kehittävä kommentti on enemmän kuin tervetullutta, ja sanon nytten vielä että muija on maalattu mun rackham peli poppooseen..
http://img.photobucket.com/albums/v639/ ... hyziel.jpg
racham phythia of azel
ööh...Arvaatko, mitä kaipaan? Kuvaa suoraan edestä. Figusta ei nyt näy kasvoja, eikä toista kylkeä ollenkaan. Kamerassa selvästikin löytyy potkus just sen verran, että voisit hyvin ottaa vaikka hieman isompia kuvia, ja sitten ihan näin esityksen kannalta, siten, että myös toisen kyljen hahmottaisi.
Figu on ihan kiva, vaikkakin hieman psykedeelinen. Purppura ei oikeen värinä iske mua kovinkaan lujaa, mutta miksei tuokin kävisi. Pelikentälle blendit on just niinku tarviikin olla, mutta sitten taas showcase-mielessä niissäkin on parannettavaa. Miekka ei muakaan sytyttäny kovin kummosesti, se kaipaisi jotain mustetta ja washia. Muuten kylläkin ihan kiva figu, ja pelipöydällä menee, parannettavaa on meillä kaikilla ja aina.
Figu on ihan kiva, vaikkakin hieman psykedeelinen. Purppura ei oikeen värinä iske mua kovinkaan lujaa, mutta miksei tuokin kävisi. Pelikentälle blendit on just niinku tarviikin olla, mutta sitten taas showcase-mielessä niissäkin on parannettavaa. Miekka ei muakaan sytyttäny kovin kummosesti, se kaipaisi jotain mustetta ja washia. Muuten kylläkin ihan kiva figu, ja pelipöydällä menee, parannettavaa on meillä kaikilla ja aina.
-
Viljanderi
Pidän paljon. Vaadin parempia kuvia, pakko nähdä lähempää! Kuvat ovat myös hiukan kellertäviä. Eivät tee yhtään oikeutta figulle.
Metallit ovat mielestäni tosi hyvin onnistuneet. Myös figun yleisilme on siisti ja selkeä.
Sitä pientä nipotusta sitten: Kengät hyppäävät aivan liikaa silmille. Jokin neutraalimpi väri sopisi minusta paremmin.
Selässä roikkuvaan pyyheeseen voisi lisätä jotain. Nyt se on vähän tylsä. Vaikka jotain pientä freehandia tai vaikka varjostusta enemmän siniseen päin.
Itse olisin maalannut puvun hiukan sinisemmällä purppuralla, mutta tuokin on ihan hyvä sävy, sanoi Nostra' mitä tahansa.
Beissi oli ihan hyvä, mutta jotenkin sulautuu liikaa figuun.
Ja tietysti ne blendit voisivat olla smoothimmat, niinkuin aina.
Mutta loistavaa työtä, nyt vaan niitä parempia kuvia kehiin.
Metallit ovat mielestäni tosi hyvin onnistuneet. Myös figun yleisilme on siisti ja selkeä.
Sitä pientä nipotusta sitten: Kengät hyppäävät aivan liikaa silmille. Jokin neutraalimpi väri sopisi minusta paremmin.
Selässä roikkuvaan pyyheeseen voisi lisätä jotain. Nyt se on vähän tylsä. Vaikka jotain pientä freehandia tai vaikka varjostusta enemmän siniseen päin.
Itse olisin maalannut puvun hiukan sinisemmällä purppuralla, mutta tuokin on ihan hyvä sävy, sanoi Nostra' mitä tahansa.
Beissi oli ihan hyvä, mutta jotenkin sulautuu liikaa figuun.
Ja tietysti ne blendit voisivat olla smoothimmat, niinkuin aina.
Mutta loistavaa työtä, nyt vaan niitä parempia kuvia kehiin.
"Always play on one and don't fake the funk." -Bootsy