Oleto tosissasi hyvä mies? Enkai minä 6 kk harrastanut nyyppä voi noin paljoa tietää? :OFFace kirjoitti:
PS: Kysy Largolta tai Leksalta
tarvitsisin tietoa örkeistä
Ja taktiikasta: Örkithän massalla jyräävät joten poikia pitää olla paljon. Todella paljon. Mutta truu jalkaväkilista on kuitenkin aina 8yleensä) huono vaihtoehto, sillä kuten edellä on mainittu, sinut ammutaan muusiksi. Grotit ovat vähimmäisvaatimus (antavat coveria ja nopeuttavat difficult terrainissa etenemistä) mutta parhaita nopeuttamiseen ovat trukkerit. Pojat ryntäävät päälle täydellä nopeudella ja sitovat vihollisen ampuvat yksiköt lähitaisteluun---------->eivät voi ampua örkkimassoja----------->loput örkit tulevat päälle-------------->Murskavoitto örkeille. (ja muisteytaan laittaa se warboss trukkereiden mukaan, kaaosta tulee kun äijä korkaa vaikka Lantikan
)
-Leksa
Edit: sori kijoitusvirheet
-Leksa
Edit: sori kijoitusvirheet
There are 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Miksi? Ne kohteet, joita Zzapilla kannattaa ampua, ovat immuuneja Big Shootille, ja jos kohdetta kannattaisi ampua Big Shootalla, niin sitä ampuu silloin mielummin Big Shootalla kuin Zzapilla. Battlewagoniin ei tietääkseni ole vielä rakennettu Machine Spiritiä, jonka avulla tuosta kombinaatiosta jotain hyötyisikin.Feeno kirjoitti:Battlewagoniin Zappa on mast,
Battlewagoniin saa myös rokitit mikäli kovasti haluaa.Grond kirjoitti:Miksi? Ne kohteet, joita Zzapilla kannattaa ampua, ovat immuuneja Big Shootille, ja jos kohdetta kannattaisi ampua Big Shootalla, niin sitä ampuu silloin mielummin Big Shootalla kuin Zzapilla. Battlewagoniin ei tietääkseni ole vielä rakennettu Machine Spiritiä, jonka avulla tuosta kombinaatiosta jotain hyötyisikin.Feeno kirjoitti:Battlewagoniin Zappa on mast,
hevi on kuin luoti tai moukarinisku, se vain kolahtaa koviin jätkiin.
"paikkakunta: Kempele"
-Omenapoika
-Omenapoika
Mutta kun bolt-on big shootiahan itse asiassa käyttävät ne kyydissäolijat, joten eivätkös nekin saa ampua eri kohdetta kuin itse vehicle? Silloin kannattavin ratkaisu olisi Battlewagon zappalla ja kahdella rokkitilla ja kyytiin 9 flash gitin ryhmä, jossa 4 big shootaa ja loput käyttäisivät viittä Battlewagonin omaa big shootaa.
91,35665%:lla foorumikäyttäjistä on typerä kiertosigi. Jos kuulut niihin loppuihin 8,64335%:iin niin voisit syödä vaikka pääsi.
Mutta bolt-on big shootat ovat kyseisen vehiclen aseita, eivät kyydissä olevan squadin, joten ne ampuvat sinne minne vehiclekin. Kai. En minä uusista säännöistä mitään tiedä, mutta noin minulle on kerrottu.Feeno kirjoitti:Mutta kun bolt-on big shootiahan itse asiassa käyttävät ne kyydissäolijat, joten eivätkös nekin saa ampua eri kohdetta kuin itse vehicle? Silloin kannattavin ratkaisu olisi Battlewagon zappalla ja kahdella rokkitilla ja kyytiin 9 flash gitin ryhmä, jossa 4 big shootaa ja loput käyttäisivät viittä Battlewagonin omaa big shootaa.
Tuo nyt on vähän tulkinnanvaraista. Kieltämättä ne ovat vehiclessä, mutta niitä käyttävät kyydissäolijat, jotka saavat ampua eri suuntaan kuin itse vehicle. Fakustakaan en muistaakseni ole tähän mitään löytänyt, mutta uskoisin että ne voivat ampua eri suuntaan.
91,35665%:lla foorumikäyttäjistä on typerä kiertosigi. Jos kuulut niihin loppuihin 8,64335%:iin niin voisit syödä vaikka pääsi.
- Master Calgar
Jos ja kun battlewagonia haluaa örkeillä käyttää, jätetään ne turhat bigshootat pois ja laitetaan tilalle juurikin se MUST zzapgun ja kakkosaseiksi rokkitit tai vaikka liekinheittimet (kun siellä wagonissa ehkä joku lähistelijäryhmä on, lähelle kuitenkin halutaan).
Ei mitään järkeä maksaa 5stä ylimääräisestä bigshootasta 50pts tankille, joka on open-topped ja av13 edessä. Olkoon miten "munakas" homma vain, ei niillä bigshootilla niin suurta vaikutusta ole, että wagonista haluaa maksaa sen 170pts ilman mitään uppeja (paitsi tietysti nuo bigshootat). Jos siis haluaa tehdä wagonin vaikka landraiderista, tai muusta "rojusta", mistä vaivalla konverttaa näyttävän örkkiwehiclen, kuka sitä nyt haluaa pöydällä turhana pitää?
Speedfreekz pelaajana tiedän, että wagonin zzapgunilla tekee oikeasti vaikka mitä tankkeja vastaan. Joo, onhan tuo kantama hieman pieni, mutta moniko scenu aloittaa niin kaukana vihollisesta, ettei pääsisi koko pelissä ampumaan. Ja mukaan wagoniin vielä bigmek fieldillä, niin johan paranee selviytymismahdollisuudet
Eli zzapgun ennemmin kuin ah niin turhat bigshootat.
Ei mitään järkeä maksaa 5stä ylimääräisestä bigshootasta 50pts tankille, joka on open-topped ja av13 edessä. Olkoon miten "munakas" homma vain, ei niillä bigshootilla niin suurta vaikutusta ole, että wagonista haluaa maksaa sen 170pts ilman mitään uppeja (paitsi tietysti nuo bigshootat). Jos siis haluaa tehdä wagonin vaikka landraiderista, tai muusta "rojusta", mistä vaivalla konverttaa näyttävän örkkiwehiclen, kuka sitä nyt haluaa pöydällä turhana pitää?
Speedfreekz pelaajana tiedän, että wagonin zzapgunilla tekee oikeasti vaikka mitä tankkeja vastaan. Joo, onhan tuo kantama hieman pieni, mutta moniko scenu aloittaa niin kaukana vihollisesta, ettei pääsisi koko pelissä ampumaan. Ja mukaan wagoniin vielä bigmek fieldillä, niin johan paranee selviytymismahdollisuudet
Eli zzapgun ennemmin kuin ah niin turhat bigshootat.
- The Captain
- Valvoja
- Master Calgar
Määrä, joka tarkkuudesta johtuen jää pieneksi, paitsi hyvällä tuurilla. Jos necronit kaatuivat tuohon, niin se se vasta huonoa tuuria on. Grotitkin jo olisivat tuolla munkilla necronit jyränneet 
Ehkä bigshootista jotain hyötyä on huonoja saveja vastaan, mutta kyllä yksi bigshoota on pakko upata zzappariksi. Tankintuhoaja pitää olla wagenissa ehdottomasti.
Ehkä bigshootista jotain hyötyä on huonoja saveja vastaan, mutta kyllä yksi bigshoota on pakko upata zzappariksi. Tankintuhoaja pitää olla wagenissa ehdottomasti.
- The Captain
- Valvoja
Samassa pelissä parikymmentä grottia voitti ampumiskilpailussa 10 immortaliani ja assaultoi loput kuoliaiksi...mastercalgar kirjoitti:Määrä, joka tarkkuudesta johtuen jää pieneksi, paitsi hyvällä tuurilla. Jos necronit kaatuivat tuohon, niin se se vasta huonoa tuuria on. Grotitkin jo olisivat tuolla munkilla necronit jyränneet ;)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Master Calgar
Todista minulle tuo? Tankkeja vastaan käytetään Tankbustia ja rokkitteja, ei mitään onnettomia tuuriin perustuvia zzappeja. Jokainen tietysti makunsa mukaan, mutta otapa taskulaskin kerrankin käteen ja ala laskea todennäköisyyksiä.mastercalgar kirjoitti:Ehkä bigshootista jotain hyötyä on huonoja saveja vastaan, mutta kyllä yksi bigshoota on pakko upata zzappariksi. Tankintuhoaja pitää olla wagenissa ehdottomasti.
Rokitit nimittäin perustuvat järkähtämättömään tilastovarmuuteen!Grond kirjoitti:Todista minulle tuo? Tankkeja vastaan käytetään Tankbustia ja rokkitteja, ei mitään onnettomia tuuriin perustuvia zzappeja. Jokainen tietysti makunsa mukaan, mutta otapa taskulaskin kerrankin käteen ja ala laskea todennäköisyyksiä.mastercalgar kirjoitti:Ehkä bigshootista jotain hyötyä on huonoja saveja vastaan, mutta kyllä yksi bigshoota on pakko upata zzappariksi. Tankintuhoaja pitää olla wagenissa ehdottomasti.
Noppa on julma hallitsija.
hevi on kuin luoti tai moukarinisku, se vain kolahtaa koviin jätkiin.
-Omenapoika
-Omenapoika