welffit kaipaa apua kaaosta vastaan
welffit kaipaa apua kaaosta vastaan
olisi tässä kohta ottelu kaaosta vastaan ja haluaisin tietää mitä joukkoja kannattis ottaa niitä vastaan.
ottelu on bp
ja joukot proxytettään niin ukoista ei oo pulaa.
ottelu on bp
ja joukot proxytettään niin ukoista ei oo pulaa.
Saanko kysyä, että mite sinä aijot ottaa paljon magiaa border patrolliin, koska charruja saa olla vain 1 ja sekään ei saa maksaa 125 pts. enempää. Ja kuinka tunget treemanin koska sama rajoitus pätee niihinkin.Skinkki kirjoitti:treemanit ja paljon magiaa, jos warruja vastassa ota dryadeja. archerit on turhia ellei low save unitteja chaoksella. Armotonta nysväämistä ja liikutat metsää kaaoksen tielle.
(welffejen bdf ei aukea mulla nyt mutta tuskin se puu heppuli maksaa vähemmän kun jo jättiläinen maksaa 205 ja oletan puumiehen olevan samoilla kieppeillä)
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Ja laiton. Maagi Lv 2 olisi hyvä. Siihen sitten paljon Glade Ridereitä. Uskon vahvasti hänen ottavan niitä "Low save" yksiköitä, koska kyseessä on Kaaos, ja kalliit yksiköt, ovat Marauderit "must" valinta. Speciaaliksi tietenkin Dryadeja, lyövät monta kertaa ja kovaa. Archereita on oltava.
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
Varmaan yhden tehokkaimmista yhdistelmistä Wood Elffeillä saa ottamalla Glade Guardianin hepalla ja keihäällä (ei tarvitse haarniskaa, jos ottaa osumaa, kuolee muutenkin), kaksi yksikkö Glade Ridereita ja pakolliseksi jalkaväeksi Dryadeja. Pisteet taitavat riittää juuri ja juuri.
Velho on BP:ssä vähän niin ja näin. Toimii lähinnä, jos sille saa halvan Boundin tai jonkin muun loitsimista buustaavan esineen (Arkhanin kirja, Storm Daemon, Wizard Staff).
Velho on BP:ssä vähän niin ja näin. Toimii lähinnä, jos sille saa halvan Boundin tai jonkin muun loitsimista buustaavan esineen (Arkhanin kirja, Storm Daemon, Wizard Staff).
- Stormdaemon
Voi *****... Minä kerään kaaosta ja kaverini Welffejä... Mitenköhän minulle käy, kun ollaan sovittu liittoutumataistelua tälle viikonlopulle... (Kaamos & VC vs. Welfs & Helfs) (Ja sensurointi on tehty ihan itse...)
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.