Minas Tirithin rakentaminen
Juu ne on tosissaan korkeat ne sisemmät muurit, eikä niille varmaan edes tarvita puolustajia. Muistathan miten elokuvassa Nazgul nappasi sieltä ylemmiltä muureilta miehiä ja nakkasi alas
Kuhan ensimmäisen muurin ohi pääsee niin tiet on ainoat reitit. Eikä varmaan piiritystornia saisi kaupungin sisään mitenkään. Minä tekisin ehkä pari ensimmäistä tasoa, jos alkaisin rakentamaan Minasia 
"Epäilystä, pimeästä auringon nousuun laulaen ratsastin minä, miekkani vedin. Toivon ääriin ratsastin ja sydämeni särkyi: nyt vihan tuhon aika, taivaan punahehkun."
Miten tasanteelta toiselle pääse? En oo siitä päässy selville...Nubian kirjoitti:Juu ne on tosissaan korkeat ne sisemmät muurit, eikä niille varmaan edes tarvita puolustajia. Muistathan miten elokuvassa Nazgul nappasi sieltä ylemmiltä muureilta miehiä ja nakkasi alasKuhan ensimmäisen muurin ohi pääsee niin tiet on ainoat reitit. Eikä varmaan piiritystornia saisi kaupungin sisään mitenkään. Minä tekisin ehkä pari ensimmäistä tasoa, jos alkaisin rakentamaan Minasia
Tie nousee käärme-tyylillä ja portit on aina toisella puolella sitä kivileikkausta, joka menee siinä keskellä.
---------------p-|
------------------|---p
------------ p---|
----------------- |----p
-----------p-----|
-----------------|------p
-----p----------|
P
|= kivileikkaus
P= Iso Portti
p=tasojen väliset portit
Toivottavasti saat jotain tolkkua.
---------------p-|
------------------|---p
------------ p---|
----------------- |----p
-----------p-----|
-----------------|------p
-----p----------|
P
|= kivileikkaus
P= Iso Portti
p=tasojen väliset portit
Toivottavasti saat jotain tolkkua.
Viimeksi muokannut Nubian, To 12.05.2005 21:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Epäilystä, pimeästä auringon nousuun laulaen ratsastin minä, miekkani vedin. Toivon ääriin ratsastin ja sydämeni särkyi: nyt vihan tuhon aika, taivaan punahehkun."
Onko tässä kuvassa oikeanlainen rakenne?
http://www.tuckborough.net/images/minastirith-map.gif
http://www.tuckborough.net/images/minastirith-map.gif