"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hullut pelaajat ja huonot häviäjät...

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
WolfMan

Viesti Kirjoittaja WolfMan »

Kaaoksen ja niin eespäin, tarkoitatko minua tolla mittatikku hommalla...? :D
WarBoss^
Viesti:

Viesti Kirjoittaja WarBoss^ »

Itse en ole paljoa huonoja häviäjiä kohdannut.En ota tuota pelaamista niin kuoleman vakavasti (koska muuten ainakin mua potuttais aina kun häviin niin usein :D)Mutta sellaiset pelaajat ovat rasittavia jotka alkavat wineemään pelin lopussa tai alkavat hyppimään ja pomppimaan kesken pelin kun ne saa tuhottua jotain pisteissä kallista kentältä ja huutamaan kurkkusuorana JEEE SAIN TON TUHOTTUA JEE JEE JEE. Ja myöskin se on rasittavaa jos on sääntö kirja nenän alla ja kysyy koko ajan sääntöjä toisilta. Itse kättelen vastapuolen pelaajaa vaikka olisikin turpaan tullut.
Dorunius

Viesti Kirjoittaja Dorunius »

no TIETENKIN minä tarkoitan sinua xD mutta oli onni ettet sie sillä vasaralla tehnyt mitään :D
Daemon Prince = Demoni Rinsessa = Oni Hime?
WolfMan

Viesti Kirjoittaja WolfMan »

Tai sorkkaraudalla...
Nightlord

Viesti Kirjoittaja Nightlord »

Kerran tässä pelasin pienen matsin (entistä) kaveriani vastaan (O&G versus Delffit), jonka kaverini hävisi. Huomatessaan hävinneensä tämä henkilö alko huutamaan mulle ja hakkaamaan pöytää, mutta pahinta oli että tämä idiootti otti, ja heitti mestariteos-Warbossini kolmannen kerroksen parvekkeen kautta pihalle. Putosi suoraan asfalttiin ja palasiksihan se meni :(

Sain onneksi tyypin vanhemmilta vahingonkorvaukset, mutta sillä tyypillä ei enää ole peliseurakseni asiaa
"Despair is an illusion of mind, Pain is an illusion of the senses."
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

The Captain kirjoitti:
archon kirjoitti:Mikäli pelin aikana jälkeen esiintyy, kiukuttelua, kiistelyä, kiusaamista, tavaroiden paiskomista, rikkomista, itkemistä, puhumattakaan fyysisestä kontaktista läpsimällä yms. niin se on varma osoitus siitä että harrastuksen alaikäräja on alittunut rankasti.
Meillä on yksi 26-vuotias pelaaja, jonka käytöksessä esiintyy noita kaikkia...
Ai? minusta sinä näytät aivan 60veeltä ( ;) )
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”