GW Sneak Peeks + Muita uusia LotR figuja
Isompi kuva Suladanista:
http://www.directupload.net/show_image. ... P35GMJ.jpg
Jännän oloinen epeli. Pakko myöntää. Uniikki.
Ja Celeborn maalattuna ja läheltä:
http://www.directupload.net/show_image. ... IWdVgj.jpg
Tuo naama tuo mieleen jonkin yhdistelmän prinssi Charlesia ja Conan O'Brieniä jossa kaikki on mennyt päin h*lvettiä.
Mutta ehkä se on vain maalauksen takia. Panssari tuo mieleen viimeisen liito aikaisen panssarin.
Ja Legolas:
http://www.directupload.net/show_image. ... EH22a3.jpg
Joo, kuva on epäselvä, mutta siitä saa sen selville, että upper body on otettu joltakin vanhalta, olisiko Helm's Deepin Legolasilta?
http://www.directupload.net/show_image. ... P35GMJ.jpg
Jännän oloinen epeli. Pakko myöntää. Uniikki.
Ja Celeborn maalattuna ja läheltä:
http://www.directupload.net/show_image. ... IWdVgj.jpg
Tuo naama tuo mieleen jonkin yhdistelmän prinssi Charlesia ja Conan O'Brieniä jossa kaikki on mennyt päin h*lvettiä.
Mutta ehkä se on vain maalauksen takia. Panssari tuo mieleen viimeisen liito aikaisen panssarin.
Ja Legolas:
http://www.directupload.net/show_image. ... EH22a3.jpg
Joo, kuva on epäselvä, mutta siitä saa sen selville, että upper body on otettu joltakin vanhalta, olisiko Helm's Deepin Legolasilta?
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ja sitten jotain mitä ollaan jo hetken aikaa odoteltu... (minä ainakin...):
Muovinen Fellowship of the Ring
Tässäon lähikuvissa Frodo, Sam, Gimli ja Aragorn
Tässätaas Gandalf, Boromir, Legolas, Merri ja Pippin
Sitten vuorossa on muovinen Cave Troll. (kuvassa figun three-up, sekä varsinainen muovifigu.)
Vielä Cave Troll kehikossaan
Ja lopuksi eräs figu, joka tuli yllätyksenä minullekin...
Sitten vuorossa on muovinen Cave Troll. (kuvassa figun three-up, sekä varsinainen muovifigu.)
Phil Kelly says "No!"
Ainoa hieno on, tuo gandalf vaunulla aivan ihana, sekä sam paistinpannulla! =) muista en pitäny =|Garoth kirjoitti:Ja sitten jotain mitä ollaan jo hetken aikaa odoteltu... (minä ainakin...):
Kiitos Garoth, täydellistä!
Itse olen uumoillut jo jonkin aikaa tuon Gandalfin tuloa. Onhan GS jumala Ebob sen aikaa sitten skulptannut. Silti en olisi arvannut GW:n väsänneen miltei identtistä, enkä arvannut Ebobin olevan näin GW:seen sen kummemmin yhteydessä.
Saattueeseen: Hobitit olivat sitä samaa, joskin nyt muunteluvaraa.
Legolasiin petyin, jälleen se sama kivinen "seison ja ammun" asento. Olisi ollut vaikka kaksi veistä kädessä.
Gandalf oli todella hieno ja eläväinen. Loistosuoritus.
Aragornin asento oli täydellinen! Juuri toiminnassa parhaillaan. Tätä oli odotettu...
...Mutta vielä enemmä oli odottanut tuota Boromiria. Juuri keskellä toimintaa isku venytettynä, kuin suoraan Moriasta (niinkuin pitääkin). Tuota olin odottanut verrattoman kauan, edelliset kaksi olivat kivisiä asennoiltaan. Iloisin yllätys.
Gimli oli juuri niin loistava kuin sopi odottaa. Kaksi kirvestä, hunajaa =).
Itse olen uumoillut jo jonkin aikaa tuon Gandalfin tuloa. Onhan GS jumala Ebob sen aikaa sitten skulptannut. Silti en olisi arvannut GW:n väsänneen miltei identtistä, enkä arvannut Ebobin olevan näin GW:seen sen kummemmin yhteydessä.
Saattueeseen: Hobitit olivat sitä samaa, joskin nyt muunteluvaraa.
Legolasiin petyin, jälleen se sama kivinen "seison ja ammun" asento. Olisi ollut vaikka kaksi veistä kädessä.
Gandalf oli todella hieno ja eläväinen. Loistosuoritus.
Aragornin asento oli täydellinen! Juuri toiminnassa parhaillaan. Tätä oli odotettu...
...Mutta vielä enemmä oli odottanut tuota Boromiria. Juuri keskellä toimintaa isku venytettynä, kuin suoraan Moriasta (niinkuin pitääkin). Tuota olin odottanut verrattoman kauan, edelliset kaksi olivat kivisiä asennoiltaan. Iloisin yllätys.
Gimli oli juuri niin loistava kuin sopi odottaa. Kaksi kirvestä, hunajaa =).
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Kylläpä Legolas siellä Moriassa veitsiäkin käytteli, ja saisi nytkin IMO olla veitsillä.dwar kirjoitti:Eipäs se mitään muuta asetta oikeen käytä kun jousta, ja tuo Aragorn olisi kyllä voinut olla jousikädessä, kun kaikki muutkin Arat ovat miekallaLegolasiin petyin, jälleen se sama kivinen "seison ja ammun" asento. Olisi ollut vaikka kaksi veistä kädessä.
Tuo asento on Legolta vain nähty jo niin monta kertaa.
Aragornia ei oikein jousella tarvitse. Kuka hullu käyttää moisella mättökoneella liikkumisensa ampumiseen ;-)?
Silti jos moista kaipaa, jättää Aragornin asento muunteluvaraa.
Hehe, tätä odotinkin :-). Foorumin toinen vannoutunut Boromir fani minun lisäkseni.Captain Boromir kirjoitti:Tuo Boromir on aivan h*lvetin hieno. (Mutta niinhän ne kaikki)
Kyllä, kaksi aikaisempaa Boromiria ovat loistavia, kauniita figuja, joskin niistä on toiminta kaukana. Silti ne kuuluvat LotRin rangessa suosikkeihini.
Hehe juuu kyllä noi tyylikkäitä oli paitsi taas toi Legoland joka aina ängetään siihen jouskari asentoon (Hei katsokaa ammun jouskaril), mutta ykkösenä ihan selvästi oli toi Boromir joka on tämän hetken tyylikkäin figu (no ei ihan mutta..)..
Ite pidin kaikista paljon mutta tosta Gandalf tolla ponilla ja kärryllä varustettuna on jo vähän liikaa, mitä sillä tekee(muuta kuinmaalaa)?
Ja toi vuori trölli on varsin nätti varsinkin se isompi
Ite pidin kaikista paljon mutta tosta Gandalf tolla ponilla ja kärryllä varustettuna on jo vähän liikaa, mitä sillä tekee(muuta kuinmaalaa)?
Ja toi vuori trölli on varsin nätti varsinkin se isompi
"Brush-licking makes you a better painter"