kaaos nihdeistä
kaaos nihdeistä
elikkäs onko nämä kyseiset napit tulossa muovisina? näistä figujem muovisiksi muuttamisesta on kai ollut täällä jonkinlainen keskustelu, mutta se ei oikeen johtanu mihinkään... eli jos jollakulla on varmaa tietoa, kertokaa ihmeessä..
oi rouva te, voimmeko me, suunnistaa tanssiparketille. otsalamppuni, voit sammuttaa, jos humppa alkaa uuvuttaa.
Minulla ei ole asiasta mitään hajua, mutta itse ainakin aion konffata Kaaos nihtini Bretti nihteistä. Epäilen että GW ei aio muutta näitä muovisiksi koska heidän pitäisi muuttaa paketin kooksi sisältämään noin 8 nihtiä joka joillain takoittaisi jo kahta rykmenttiä ja sitähän GW ei tule pitämään hauskana, että nihdeistä ei saada niin paljoa rahaa (kai??)
WAHAHAHA!The Mummy kirjoitti: Epäilen että GW ei aio muutta näitä muovisiksi koska heidän pitäisi muuttaa paketin kooksi sisältämään noin 8 nihtiä
Kiitos. Tuo oli hauska.
Mikäs GW:n pakottaisi tekemään mitään. Jos heitä lystää voi vaikka pistää 4 muovista ritaria boksiin ja minkäs teet. Mikään ei vaadi heitä tekemään 8:n boksia.
Itse veikkaan 5:n boksia isolla kasalla extra bitsejä jos(kun) on tullakseen.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
- figunarkki
Onhan 40koossakin uusi paketti standarti että 4 MOSURIA per 10€ loota.tneva82 kirjoitti:WAHAHAHA!The Mummy kirjoitti: Epäilen että GW ei aio muutta näitä muovisiksi koska heidän pitäisi muuttaa paketin kooksi sisältämään noin 8 nihtiä
Kiitos. Tuo oli hauska.
Mikäs GW:n pakottaisi tekemään mitään. Jos heitä lystää voi vaikka pistää 4 muovista ritaria boksiin ja minkäs teet. Mikään ei vaadi heitä tekemään 8:n boksia.
Itse veikkaan 5:n boksia isolla kasalla extra bitsejä jos(kun) on tullakseen.
Mutta itse olen tehnyt chosenit ihan oikeista nihdeistä, ja muun kuran konffannu empiren ritareista.