FB: Empire vs. High Elves 3000pts, sisältää kuvia!

Voit lähettää oman kertomuksesi omista sotakokemuksistasi. Kuvat taistoista ovat raporteissa aina ehdottoman suotavia.
Scythas

Viesti Kirjoittaja Scythas »

elfman90 kirjoitti:Hyvä peli ja erinomainen raportti!! Ymmärrän haltia pelaajan huonoa tuuria ( kovin oli tutun kuuloista)
Mitkä muuten on ton velhon tornin mittasuhteet? (korkeus, leveys,,) Oli niin hieno torni. Onko se ostettu vai tehty ite?
Ihan itse olen tuon väkertänyt. Strangtenin ja minun peliporukka saakin nauttia siitä etuoikeudesta että oikeasti osaamme tehdä maastoa (tai ainakin Strangten osaa, itselläni se on vasta harjoitteluasteella).

Mittasuhteita nyt en oikein voi kovin tarkasti sanoa, kun tuo tornia sattuu Strangtenin luona olemaan (varmistakoon mitat jos sattuu lukemaan ja jaksaa), mutta eiköhän se ole noin 35cm pitkä, 20cm leveä, ja ainakin 40cm korkea, jos se tornin huipussa oleva antenni olisi kasassa (eikä katkennut kuten tavallista).

Helppoahan tuo oli valmistaa, uretaanista vain pohjalevy, pari 0,4 litran nallepuh-kartonkimukia torneiksi, hiukka flokkia ja vóilla! Mallia oli haettu edellisen editionin haltia-armybookista.
Jussi Nurro
Kuopion Figupelaajat KuoFi ry
KuoFi.net
Humppakeppi

Viesti Kirjoittaja Humppakeppi »

Tuo oli kyllä yksi parhaista raporteista jonka olen koskaan lukenut. Jäi vain harmittamaan tuo Helf-pelaajan(Scott) huono tuuri. Peli olisi muuten ollut tasaisempi...
Scary, Scary...
Culacer

Viesti Kirjoittaja Culacer »

Mahtava raportti.
Make The Elf

Viesti Kirjoittaja Make The Elf »

Hieno raportti, mutta parempi hävis!
Kuvat +++++
Kerrontatyyli ++++

Noppatuurit ---
HElffit hävis ------
Minä olen hyvä sinä olet huono!
Minä olen oikeassa sinä olet väärässä!
Minä olen aloitteleva pikkupiru sinä olet vanha guru!
Tatu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tatu »

Mahtavata.

Asianmukaiset kuvat parantavat kerrontaan ja selventävät oivallisesti taistelun kulkua. Rattoisa meininki välittyi.

Hyvä hyvä pojat. Pelatkaapa lisää.
Laiskojen figumaalaajien sivusto: http://www.figujaosto.blogspot.com
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Todella hyvä. Tekstiä oli paljon ja se selitti selkeästi tapahtumat.

Lähitaistelusta olisin kaivannut enemmän lähikuvia.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Väkipyörä

Re: FB: Empire vs. High Elves 3000pts, sisältää kuvia!

Viesti Kirjoittaja Väkipyörä »

Hyvä rapsu mutta sehän nyt on tullutkin jo selväksi. Armeijalistat olisi voinut muotoilla hieman kauniimmiksi jos nyt jostain pitää valittaa. Jaa niin, ja yks sääntöhuomautus:
Strangten kirjoitti:3. vuoro, Empire:..Aloitin magiavuoroni räjäyttämällä haavoitetun kärrin sirpaleiksi Master of Stonella, jonka vastustajani jätti jostain syystä dispellaamatta (heitin 12 kolmella nopalla). Kärri räjähti ilmeisesti niin huumaavalla voimalla että ympäriinsä sinkoilevat laudanpätkät (tai no, haltiakärryn tapauksessa balsapuunpätkät) ajoivat lähellä kruisailleen toisen Tiranoc-kärrin pakosalle..
Ampumalla kun hävittää yksikön maan kamaralta tulee sen US:n olla 5 tai enemmän, jotta paniikkitesti tulisi kavereille.
Mikä ei tapa, ärsyttää!
Gobirin

Viesti Kirjoittaja Gobirin »

muuten tosi hyvä mutta tuolla kentällä oli kokonaisia maalaamattomia rykmenttejä!?! WARHAMMEREIDEN ON OLTAVA MAALATTUJA ETENKIN PELEISSÄ!
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Väkipyörä kirjoitti:Jaa niin, ja yks sääntöhuomautus:
Strangten kirjoitti:3. vuoro, Empire:..Aloitin magiavuoroni räjäyttämällä haavoitetun kärrin sirpaleiksi Master of Stonella, jonka vastustajani jätti jostain syystä dispellaamatta (heitin 12 kolmella nopalla). Kärri räjähti ilmeisesti niin huumaavalla voimalla että ympäriinsä sinkoilevat laudanpätkät (tai no, haltiakärryn tapauksessa balsapuunpätkät) ajoivat lähellä kruisailleen toisen Tiranoc-kärrin pakosalle..
Ampumalla kun hävittää yksikön maan kamaralta tulee sen US:n olla 5 tai enemmän, jotta paniikkitesti tulisi kavereille.
Itse asiassa ei näin. Ampumalla tuhottu yksikkö ei aiheuta paniikkia, jos se on yksittäinen figu alle viidellä haavalla. Eli ne kaksi ratsumiestä ja neljä jalkamiestä aiheuttavat sen paniikin.
Teclis - High loremaster

Viesti Kirjoittaja Teclis - High loremaster »

Gobirin kirjoitti:muuten tosi hyvä mutta tuolla kentällä oli kokonaisia maalaamattomia rykmenttejä!?! WARHAMMEREIDEN ON OLTAVA MAALATTUJA ETENKIN PELEISSÄ!
Ai että jos komerossa lojuu 2K maalamatonta tavaraa, niin pitää ensin käyttää kuukausi niiden maalaamiseen, ennen kuin saa edes pelata niillä? Itse ainakin pidän pelaamista paljon hauskempana kuin tylsää maalaamista.

Todella hyvä tuo taisteluraportti muuten...
Kaikki on suhteellista - Everything is relative
Pjoo

Viesti Kirjoittaja Pjoo »

Jotenkin tuntuu että kummallakin oli painotetut nopat, toiset heittelivät vain ykkösiä ja toiset kutosia. Ettei vain Strangten olisi järjestänyt noppia! Kolme kertaa peräkkäin Intrestible Force on jo jotain.
Mutta kieltämättä... hyvä raportti(pelistä en tiedä).
Viimeksi muokannut Pjoo, Ke 18.05.2005 21:36. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Strangten
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Strangten »

Runefang kirjoitti:
Väkipyörä kirjoitti:Jaa niin, ja yks sääntöhuomautus:
Itse asiassa ei näin. Ampumalla tuhottu yksikkö ei aiheuta paniikkia, jos se on yksittäinen figu alle viidellä haavalla. Eli ne kaksi ratsumiestä ja neljä jalkamiestä aiheuttavat sen paniikin.
Ou nou! Muistaakseni järkeilimme tuon jotenkin niin että tuhotun yksikön US:n tulee olla yhtä paljon tai enemmän (ja eikös sen pidäkin?) kuin vieressä olevien, mutta emme ilmeisesti muistaneet tuota alle viiden haavan single model -juttua. Sellaista sattuu, sano entinen mies.
Strangten
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Strangten »

Gobirin kirjoitti:muuten tosi hyvä mutta tuolla kentällä oli kokonaisia maalaamattomia rykmenttejä!?! WARHAMMEREIDEN ON OLTAVA MAALATTUJA ETENKIN PELEISSÄ!
Ei me millään sotavasaroilla pelata, me pelataan figuilla.
Pjoo kirjoitti:Jotenkin tuntuu että kummallakin oli painotetut nopat, toiset heittelivät vain ykkösiä ja toiset kutosia. Ettei vain Strangten olisi järjestänyt noppia! Kolme kertaa peräkkäin Intrestible Force on jo jotain.
Oh shit, I got caught.
Väkipyörä

Runefang kirjoitti:Itse asiassa ei näin.
No kyllähän ko. tilanteessa oli juurikin niin. Tosin hyvä selvennys teikäläiseltä. Taitaa tosin joku clan eshin triadi tai koneensa menettänyt sotakoneen miehistö olla ainut tapaus jossa yksikkö (muuten kuin single model siis) on alunperin alle US5.
Mikä ei tapa, ärsyttää!
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Väkipyörä kirjoitti:Taitaa tosin joku clan eshin triadi tai koneensa menettänyt sotakoneen miehistö olla ainut tapaus jossa yksikkö (muuten kuin single model siis) on alunperin alle US5.
Plus kaikki yksiköt, joiden koko on edellisten kierrosten jäljiltä pudonnut alle US viiden, mutta figuja on enemmän kuin yksi.

'FangEdit: Ainiin, Poison Wind Globadiereilla on minimikoko 2 ja yksi Rat Ogre muodostuu Ogresta ja Packmasterista, yhteensä US4.
Viimeksi muokannut Ropetus, Pe 20.05.2005 09:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Väkipyörä

Väkipyörä kirjoitti:..alunperin alle US5.
Tottahan yksiköiden koko kentällä muuttuu jne.
Mikä ei tapa, ärsyttää!
von Zombilord

HYVÄ RAPORTTI

Viesti Kirjoittaja von Zombilord »

Hyvä raportti :)
Quantum materiae materiatur
marmota monax si marmota monax
materium possit i materiuri
Thorgal

Viesti Kirjoittaja Thorgal »

Upea raportti vaikka perkeleen surullista kateltavaa.
The moment you close your eyes on the battlefield is the moment you never open them again.
Synnin niittäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Synnin niittäjä »

Raportti aivan mainio, kun molemmat osapuolet ovat siihen osallistuneet. Tontut vaan nauttivat liiaksi noppien epäsuosiosta.

Lisää taisteluita kehiin... ...kyllä tällaisia kelpaa lukea...
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
hawkeye

Viesti Kirjoittaja hawkeye »

Aggghhh.... Miksi se piti heti alussa sanoa, että haltiat häviää!
Ny meni jännitys koko raportista :)
niin... tänäänkin...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Taisteluraportit”