Oletko pitänyt "taukoa" miniatyyreistä ??
- Warcrafter
Oletko pitänyt "taukoa" miniatyyreistä ??
Minulla itselläni on ollut nyt muutaman kuukauden tauko miniatyyreistä. Johtuen "budjettivajeesta" vapaa-ajan rintamalla en ole edes voinnut ostaa WD:tä nyyh
ja tässä nyt muistin että ei ole täällä foorumillakaan tultu nyt vähään aikaan tullu käytyä.Harrastustahan en meinaa lopettaa mutta kunnes löydän jonkinmoisen duunipaikan kesälomaksi (kolmas vuosi amista tulossa) niin rahan saaminen kyseiseen harrastukseen saattaa olla niukalla. Joten ajattelin kysyä että onko kenelläkään teistä ollut samanlaista tilannetta ja miten olette sen kanssa menetellyt ?
"Cast off your fear!...Look forward!...Go forward!"
"If you retreat you will age..If you hesitate you will die"
"Shout it! My name is..."
"If you retreat you will age..If you hesitate you will die"
"Shout it! My name is..."
Minulla on nyt ollut taukoa tuolta joululomalta asti. en ole juurikaan pelin peliä pelannut saatika maalannut. muutaman figun olen ostanut mutta juurikaan katsonut edes niitä figuja. kesä taas tuo enemmän aikaa. muuten olenkin sotiksessa pyörinyt päivittäin mutta figuihin koskeminen on ollut vähissä. toivottavasti alkaa löytyä aikaa. kiinnostusta kyllä on mutta on ollut niin paljon muutakin nyt
- makkarafolio
Vuosittainen "taukotopik" 
Itsellä ei suurempia taukoja tule, vaan into enemmänkin aaltoilee harrastuksen eri osa-alueiden välillä. Välillä on maalaamassa koko ajan, välillä on intoa ja aikaa pelata, välillä kirjoittelee tarinoita ja välillä sitä tekee kiilto silmissä maastoa[nyt tämä vaihde päällä].
Tässä aallokossa on johtomotiiveina turnaukset ja lomat ja resurssit. Ne lykkäävät aina jonkun vaihteen silmään.
Ikinä ei kannata päästää itseään kokonaan tauolle, sillä silloin usein loppuu into kokonaan. Kesäisin tosin on tälle aikaa hyvin vähän, kun on niin paljon muuta tekemistä. Ei kukaan kyki kotona maalaamassa kesäauringon poltellessa.
Itsellä ei suurempia taukoja tule, vaan into enemmänkin aaltoilee harrastuksen eri osa-alueiden välillä. Välillä on maalaamassa koko ajan, välillä on intoa ja aikaa pelata, välillä kirjoittelee tarinoita ja välillä sitä tekee kiilto silmissä maastoa[nyt tämä vaihde päällä].
Tässä aallokossa on johtomotiiveina turnaukset ja lomat ja resurssit. Ne lykkäävät aina jonkun vaihteen silmään.
Ikinä ei kannata päästää itseään kokonaan tauolle, sillä silloin usein loppuu into kokonaan. Kesäisin tosin on tälle aikaa hyvin vähän, kun on niin paljon muuta tekemistä. Ei kukaan kyki kotona maalaamassa kesäauringon poltellessa.
Kyllä pisin tauko on tainnut olla 1-3 vuotta kun pelaajat lopettivat (5. faba epätasapainoinen ja 40k:ssa ei ollut pelaajia) mutta nykyään tulee 1-2 kertaa pelattua vaikka meitä ei ole kuin 4 jotka pelaa. Turnauskissa olen vasta nyt ruvennut käymään vaikka olen pelannut warhammeria noin 7 vuotta.
Eiköhän se ole normaalia että jossain vaiheessa elämää tulee taukoa hammereista. Kannattaa vaan pitää mielessä ettei myy miniatyyrejään sillä se harmittaa useimmiten kun aloittaa uudestaan (näin kävi minulle).
Eiköhän se ole normaalia että jossain vaiheessa elämää tulee taukoa hammereista. Kannattaa vaan pitää mielessä ettei myy miniatyyrejään sillä se harmittaa useimmiten kun aloittaa uudestaan (näin kävi minulle).
It's not whether you win or lose, it's how you play the game, right?
Aijaa. Kuka nyt haluisi mennä tuonne ulos kärsimään kuumuudesta ja hankkimaan päänsärkyä kirkkaudesta? Kesähän on parasta aikaa maalata, on lomaa, voi valvoa öitä maalaten/konffaten/miten huvittaa vaikka ikkuna auki (kunhan ei ole kovin kirkkaita valoja päällä). Aurinko piristää, ainakin minä saan siitä uutta puhtia maalaukseen, ja eihän siellä ulkona ole mitään. Kaupassa korkeintaan hakemaan juomista ja syömistä.makkarafolio kirjoitti:Ei kukaan kyki kotona maalaamassa kesäauringon poltellessa.
- Kynä-ääliö
Minulla on täysin sama juttu. Kun meidän kerhohuone suljettiin ni maalaaminen/pelaaminen on ollut kovin vähissä. Olen puolenvuoden aikana maalannut yhden dainin, enkä edes kerää lotria.bottiins kirjoitti:Minulla on nyt ollut taukoa tuolta joululomalta asti. en ole juurikaan pelin peliä pelannut saatika maalannut. muutaman figun olen ostanut mutta juurikaan katsonut edes niitä figuja. kesä taas tuo enemmän aikaa. muuten olenkin sotiksessa pyörinyt päivittäin mutta figuihin koskeminen on ollut vähissä. toivottavasti alkaa löytyä aikaa. kiinnostusta kyllä on mutta on ollut niin paljon muutakin nyt
Frak!
Paraikaa pientä taukoa rahanpuutteen takia... Lisäksi osaltaan vaivaa kyllästyminen GWn peleihin ja figuihin. Tätä on hieman tasapainotettu aloittelemalla pelaamaan/keräämään Warmachinea mutta kun ei oikeen löydy rahaa niihinkään... Kesäksi fikuinnostusta olisi tarkoitus nostella kokoamalla witch hunter-warbandi paikallista Mordheim-kampanjaa varten, mutta kattellaan mitä tästäkin tulee. 
-
hyytelöperuna
-
Sir Finlander
-
flinkkuman
Samat sanat. Figuja olen jonkin verran ostellut, mutta muuten ollut aika hiljaista. No kai sitä nyt lomalla pitää ryhdistäytyä...s2pid kirjoitti:Kohta vuoden pelitaukoa ollut.. silloin tällöin pelin tai kaksi pelannut ja armeijaa maalaillut todella laiskaan tahtiin, mutta ehkä kesällä taas innostuu..
"Pain is an illusion of the senses, despair is an illusion of the mind."
-
Make The Elf
Mulla on ollu taukoa vaikka en ois halunnu pitää taukoa kun ei ole löytynyt pelejä [en maalaa] kun oon vielä sen verran kokematon että kukaan ei jaksa pelata. Siis nyt noin viikko mutta tuntuu vuodelta! Pelaaminen on liian hauskaa siihen jää koukkuun!
Minä olen hyvä sinä olet huono!
Minä olen oikeassa sinä olet väärässä!
Minä olen aloitteleva pikkupiru sinä olet vanha guru!
Minä olen oikeassa sinä olet väärässä!
Minä olen aloitteleva pikkupiru sinä olet vanha guru!
On tässä ollut taukoa foorumilla, maalauksessa ja pelaamisessakin taukoa sitten tammi-helmikuusta saakka. Tulin juuri Italian auringosta ja nyt voimaa uhkuen yritän aloittaa sen maalaamisen ja ehkä pelaamisenkin kunhan saan kevarini maahantuojalta.
Siis käytä KUUKELIA äläkä kysele tyhmiä kysymyksiä.
Pidin tauon 1990-96. 
Epäonnekseni myin lähes kaikki figuni pois -96 ja aloitin samantien uudelleen.
Opetus: juuri kun luulet lopettaneesi figuharrastuksen, huomaatkin vain pitäneesi taukoa.
- Dru Perim
Epäonnekseni myin lähes kaikki figuni pois -96 ja aloitin samantien uudelleen.
Opetus: juuri kun luulet lopettaneesi figuharrastuksen, huomaatkin vain pitäneesi taukoa.
- Dru Perim
"Now it's time to choose
Shooting here, or hanging there
And either way, I lose"
- The Buoys: "Give Up Your Guns" -
Shooting here, or hanging there
And either way, I lose"
- The Buoys: "Give Up Your Guns" -
True, true. Minulla on itseasiassa tällähetkellä tauko. En ole muutamiin kuukausiin pelannut ollenkaan kovasta suostuttelusta huolimatta. Aina sitä kerran vuodessa menee fiilis. Kyllä sen jostain löytää uudelleen. Luulen että pysyisi paremmin into jos jaksaisi/osaisi maalata (usein nämä kulkevat aika käsikädessä).Dru Perim kirjoitti: Opetus: juuri kun luulet lopettaneesi figuharrastuksen, huomaatkin vain pitäneesi taukoa.
I'm a pacifist on acid trip.