"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Miten taikominen tapahtuu?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
MaReman

Miten taikominen tapahtuu?

Viesti Kirjoittaja MaReman »

Eli taikomisethan tehää ampumisen jälkee. Pitääkö shamaanin heittää bs et se osuu ja sitten d6 siitä taulokosta mikä taika tulee? Vai miten se menee oon vähä nolo ku en tiiä mitää.
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Taikominen on usein aika monimutkainen prosessi. Taikominen tehdään ennen ampumista, suoraan movementin jälkeen. En ala sitä kertomaan kokonaan (ihan jo tekijänoikeussyistä), mutta suosittelisin lukemaan sääntökirjaa sivulta 134 alkaen. Siitä sen pitäisi aueta.
Gonzalez

Viesti Kirjoittaja Gonzalez »

taikominen on ampumista ennen. movementin jälkeen. pelin alussa valitaan taiat noppaa heittämällä. bs:ssää et tarvi. mutta joudut käyttämään power dicejä. kaikki löytyy sääntö kirjasta. omistatko sellaista? jos et niin hopulla hankkimaan.
Joku varmaan selventää vielä paremmmin...
Sota on hävitty, mutta taistelu jatkuu.
Janson

Viesti Kirjoittaja Janson »

Osta vaan se sääntökirja. Sitähän sinulla ei vielä ollut, kuten kävi ilmi tuolla frenzyaiheessa. :)
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
MaReman

Viesti Kirjoittaja MaReman »

Ei oo viel rahaa ostaa sitä. :( Mut mulla on onneks joku suomenkielinen sääntökirja harmi kyllä siinä kerrotaan vaan kaikki perusasiat ei ollenkaa taikomisista :(
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

MaReman kirjoitti:Ei oo viel rahaa ostaa sitä. :( Mut mulla on onneks joku suomenkielinen sääntökirja harmi kyllä siinä kerrotaan vaan kaikki perusasiat ei ollenkaa taikomisista :(
Johdatus strategiapeleihin? Jos haluat oppia pelaamaan oikeilla säännöillä, niin mokoma vanha lätyskä kannattaa laittaa suoraan takansytykkeiksi.

Valitettavasti sääntökirjan puute ei ole pätevä syy tulla kyselemään tällaisia kysymyksiä sotussa.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Runefang kertoikin oleellisen. FB: Perusteissa neuvotaan, jos sääntökirja ei avaudu, ei jos sääntökirjaa ei ole.
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Perusteet”