Sword masterit, Phonix guardit vai White lionit?
Sword masterit, Phonix guardit vai White lionit?
Tosso mietin Helffiarmeiajn ostoa ja en osaa päättää ketä noista ostais ne tuntuu aika samallaisilta (paitsi swordmasterit on pesialeja ja muut rareja) mitä te suosittelette itse tykkään phonexista ja white lionsseistä mutta en oiken osaa päättä kumpia eli toisaalta miekanherrat voijättää pois jolloin joku sano että niillä' on hullu sääntäö joka pakottaa örkin mekan alle ja paljastamaan kurkkunsa
GBRedit poistin listan
GBRedit poistin listan
Viimeksi muokannut Gobirin, Pe 20.05.2005 18:30. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Hmm... listasi on laiton (liian vähän coreja) ja muutenkin hitusen "epäilyttävä" (tyrion ei oikein toimi...), mutta ei siitä enempää. Itse valitsisin noista swordmasterit, yleishyödyllisin yksikkö noista. Phoenixit ovat ylihintaisia tehoonsa nähden ja white lionit ovat melko pitkälti yhteen rooliin erikoistunut yksikkö. Sanoisin jotta swordmasterit.
- Stormdaemon
Swordmasterit toimivat ehdottomasti parhaiten noista. Niiden käyttöalue on paljon laajempi, kuin white lioneiden ja phoenix guardien, joten ne sopivat paremmin yleiseen käyttölistaan ja muutenkin ne ovat tunnetusti onnistuneimmat noista... Ne ovat melkein yhtä vahvoja, kuin leijonat, mutta niillä on parempi WS ja ennen kaikkea lyövät I-järjestyksessä, sekä ovat huomattavasti kaartilaisia tehokkaampia lähes kaikessa hintaansa nähden, vaikkeivät pelkoa aiheutakaan.
Mutta jos haluat tyyliä ja persoonallista listaa tai yksinkertaisesti pelata tasan sellaisella listalla, joka on mielesi mukainen, niin ota niitä, mitkä eniten miellyttävät. Minä itse käytän sekä miekkamestareita, että kokeiluasteella kaartilaisia ja joskus olisi tarkoitus hankkia vielä leijoniakin, joten kyllä vaikka kaikki sopivat samaan armeijaan, jos vain tinkii ihan kaikesta muusta.
Mutta jos haluat tyyliä ja persoonallista listaa tai yksinkertaisesti pelata tasan sellaisella listalla, joka on mielesi mukainen, niin ota niitä, mitkä eniten miellyttävät. Minä itse käytän sekä miekkamestareita, että kokeiluasteella kaartilaisia ja joskus olisi tarkoitus hankkia vielä leijoniakin, joten kyllä vaikka kaikki sopivat samaan armeijaan, jos vain tinkii ihan kaikesta muusta.
Haltiajalkaväen wannabe Jeanne d'Arc on jälleen täällä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
Kukin pelaa tyylillään, mutta kieltöämättä useimmissa tapauksissa Swordmasterit ovat läyttökelpoisimpia noista. Joissain tilanteissa jellonatkin kyllä näyttävät kyntensä strenansa ja woodsmanin ansiosta. Guardin pelosta parhaan tehon saaminen vaatii aika isoa yksikköä, joka on aika riskaabeli sijoitus. Budjetin salliessa käyttäisin itse kaikkia kolmea samassa armeijassa ihan vain tyylin vuoksi. Tavoitteena olisi joskus osallistua turnaukseen jollain tuon tapaisella... saa ainakin sympatiaa, jos ei muuta 
Jos asut Hervannan kulmilla tai Mouhijärvi-Hämeenkyrö-akselilla (tai lähiseudulla) ja pelaat fabaa/40k:ta/harrastat muuta oheistoimintaa tai roolipelejä, ota yhteyttä jos olet peliseuran tarpeessa.
Swordmastereiden ottamisesta ei seuraa sen suurempaa filosofista miettimistä - ne toimivat vallan hyvin. Lähinnä yksikön koon ja roolia joutuu miettimään.
White Lionit toimivat sopivassa tilanteessa, eli kun pääsevät vihollisen kylkeen metsästä tai muussa vastaavassa tilanteessa. Suorittavat myös hyvin velhoja suojaavana lippuvartiona siinä missä swordmasterit ja bonuksena voivat suojautua metsään vielä paremmin. Nämä vain vievät paikan kotkilta tai bolttereilta.
Phoenix guard on tyylikäs yksikkö, jolla ammut omaan jalkaan kohtuullisen pahasti, sillä niihin uppoaa pisteitä ja vievät sen rare-paikan. Kenties jossain isossa pelissä menestyisivät. Kuulemma eliitti suorittaa paremmin, kun ei ole tilaa kikkailla liikkumisella ja yksiköt pitää laittaa aalloiksi. No, haltioilla tämä tarkoittaisi isoja isoja pelejä.
White Lionit toimivat sopivassa tilanteessa, eli kun pääsevät vihollisen kylkeen metsästä tai muussa vastaavassa tilanteessa. Suorittavat myös hyvin velhoja suojaavana lippuvartiona siinä missä swordmasterit ja bonuksena voivat suojautua metsään vielä paremmin. Nämä vain vievät paikan kotkilta tai bolttereilta.
Phoenix guard on tyylikäs yksikkö, jolla ammut omaan jalkaan kohtuullisen pahasti, sillä niihin uppoaa pisteitä ja vievät sen rare-paikan. Kenties jossain isossa pelissä menestyisivät. Kuulemma eliitti suorittaa paremmin, kun ei ole tilaa kikkailla liikkumisella ja yksiköt pitää laittaa aalloiksi. No, haltioilla tämä tarkoittaisi isoja isoja pelejä.