Fanatikot miten ne toimii?
Fanatikot miten ne toimii?
Eli kysyisin fanaatikoista. Oon käsittänyy että ne voi tappaa vaa ampumisella ja taioilla?Ja sit sitä en oo tajunnu kans et miten ne iskee voisko joku kertoo mulle?
Siis...
Kyllä, fanaatikkoja ei voi tappaa lähitaistelussa. Ainoastaan ampumisella ja taijoilla...et sinäkään menisi lähellekkään moukarin heittäjää joka näyttää siltä kuin se olisi juuri päästämässä irti.
Fanaatikot iskevät D6 verran S5 hittejä. AS eivät ole sallittuja näille iskuille. Täydet ohjeet saat O&G AB:stä.
-Olkaatte hyvä
Kyllä, fanaatikkoja ei voi tappaa lähitaistelussa. Ainoastaan ampumisella ja taijoilla...et sinäkään menisi lähellekkään moukarin heittäjää joka näyttää siltä kuin se olisi juuri päästämässä irti.
Fanaatikot iskevät D6 verran S5 hittejä. AS eivät ole sallittuja näille iskuille. Täydet ohjeet saat O&G AB:stä.
-Olkaatte hyvä
Kun vapautat fanaatikkoja, et heitä Scatter diceä, vaan saat päättää itse mihin suuntaan fanaatikko lähtee, mutta siitä etenpäin pitää heittää Scatteria ja katsoa mitä se hullu touhuaa. Se on kaikista ikävintä nähdä kun se nuoli osoittaa suoraan omaan unittiin.
Jos sinulla kirja on niin luulisi sieltä nyt helpointa katsoa...
Jos sinulla kirja on niin luulisi sieltä nyt helpointa katsoa...
- puolisukeltaja