"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Fanatikot miten ne toimii?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
MaReman

Fanatikot miten ne toimii?

Viesti Kirjoittaja MaReman »

Eli kysyisin fanaatikoista. Oon käsittänyy että ne voi tappaa vaa ampumisella ja taioilla?Ja sit sitä en oo tajunnu kans et miten ne iskee voisko joku kertoo mulle?
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Siis kun fanaatikko törmää johonkin yksikköön, se tekee siihen niitä osumia. Fanaatikko ei heitä osumaheittoja, vaan heittää pelkästään nopalla, montako osumaa se aiheuttaa.
Zekta

Viesti Kirjoittaja Zekta »

Siis...

Kyllä, fanaatikkoja ei voi tappaa lähitaistelussa. Ainoastaan ampumisella ja taijoilla...et sinäkään menisi lähellekkään moukarin heittäjää joka näyttää siltä kuin se olisi juuri päästämässä irti.

Fanaatikot iskevät D6 verran S5 hittejä. AS eivät ole sallittuja näille iskuille. Täydet ohjeet saat O&G AB:stä.

-Olkaatte hyvä
MaReman

Mut mulla on se kirja. Ja sit viel et miten ne sit liikku heitätääks se sillä skatter dicellä mikä onkaa mihin suuntaan se menee?
Zekta

Viesti Kirjoittaja Zekta »

Kun vapautat fanaatikkoja, et heitä Scatter diceä, vaan saat päättää itse mihin suuntaan fanaatikko lähtee, mutta siitä etenpäin pitää heittää Scatteria ja katsoa mitä se hullu touhuaa. Se on kaikista ikävintä nähdä kun se nuoli osoittaa suoraan omaan unittiin.

Jos sinulla kirja on niin luulisi sieltä nyt helpointa katsoa...
MaReman

Joo mutku oon varmaa jo sanonu et en ymmärrä viel oiken kaikkee.
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

MaReman kirjoitti:Joo mutku oon varmaa jo sanonu et en ymmärrä viel oiken kaikkee.
Sanakirja käteen ja tavaamaan, jos warhammeria meinaa pelata on vähän pakko osata englantia. Tässä topicissa on jo selitetty miten fanaatikot toimivat, mikä muka jäi vielä epäselväksi?
MaReman

Ei jäänyt enää mitää epäselväksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”