"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dogs of war

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
sausagemaster

Dogs of war

Viesti Kirjoittaja sausagemaster »

Onko mahdollista löytää mistään niitä GW:n sivuilla näkyviä DoW:ien figuja. Ei meinaa niin millään onnistua.
Toistaiseksi ei tunneta mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys ei ratkaisisi.
Kaskelo

Viesti Kirjoittaja Kaskelo »

Huoooooh.. Sotu tämä ihana elämän pilaus paikka.. Pitää sitä taas alottaa täällä käyminen.
Tíkí

Viesti Kirjoittaja Tíkí »

Ja tähän vielä voisi lisätä, että kaikki kyseiset figut voi tietysti tilata Online storesta
Thank God it's Friday
sausagemaster

Viesti Kirjoittaja sausagemaster »

eikö niitä sitten mistään päin suomea saisi hommattua. Melkein olin luottamassa tähän nettikauppaan.
Toistaiseksi ei tunneta mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys ei ratkaisisi.
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

sausagemaster kirjoitti:eikö niitä sitten mistään päin suomea saisi hommattua. Melkein olin luottamassa tähän nettikauppaan.
Ja miksi et luota? Ei siinä muuta vikaa ole kuin että kestää hitusen.

Esmes puolenkuunpelien kautta onnistuu tilaaminen helposti ja vaivattomasti.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Valhalla

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

tneva82 kirjoitti:
sausagemaster kirjoitti:eikö niitä sitten mistään päin suomea saisi hommattua. Melkein olin luottamassa tähän nettikauppaan.
Esmes puolenkuunpelien kautta onnistuu tilaaminen helposti ja vaivattomasti.
Tunnen ihmisiä, jotka eivät ole ihan samaa mieltä... ;)
"Se joka sanoi että rahalla ei saa onnea, ei osaa ostaa oikeasta paikasta"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”