Chargesta
-
The_Old_One
Chargesta
saiko chargessa muita bonuksia ku sen iske ekana jutun? Kaverit väitti et sais +1 atk, joka ois kyllä ihan luonnollista, ku ne kummiski juoksee ihan hulluna päälle...
" Let them see that it is folly to intrude upon the domains of the lizardmen"
-Translation from ancient plaques attributed to Venerable Lord Kroak.
-Translation from ancient plaques attributed to Venerable Lord Kroak.
+1 Attack taitaa olla 40-tonnisessa. FaBassa ei tule muuta kuin se ekana lyöminen.
'FangEdit: Ja mitenkäs minä nyt tämän unohdin. Tietenkin sitten kaikenmaailman keihäät, peitset, chopat, kärryjen ja Ogrejen impactit sun muut toimivat vain rynnäköidessä.
'FangEdit: Ja mitenkäs minä nyt tämän unohdin. Tietenkin sitten kaikenmaailman keihäät, peitset, chopat, kärryjen ja Ogrejen impactit sun muut toimivat vain rynnäköidessä.
Viimeksi muokannut Ropetus, La 21.05.2005 14:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Half-breed
- Henri Ketonen
Toimivathan. Niillä saa lyödä vain yhtä rankkia vähemmällä porukkaa kuin tavallisesti. Saattaa ehkä haitata jotain alempaa sakkia, mutta ainakin minun suurhaltiani saavat hyötyä keihäistä chargessa vai olisiko parempi sanoa jopa chargessa.Henri Ketonen kirjoitti:Keihäät eivät kyllä toimi mitenkään rynnäköidessä, paitsi ratsuväellä.
En ole tarkistanut pitkilleen pike-keihäiden sääntöjä, mutta näilläkin varmaan saa tökkiä kolmesta raivistä hyökkäyksen aikana.
Häpeä itse!:Half-breed kirjoitti:Mitä! Tehän olette ihan unohtaneet Impact Hitit.
Hävetkää.
Ja Ketonen, milloinkas sitä jalkaväki on keihäillä lyönyt rynnäkössä? Milloinkas jalkaväellä edes on keihäitä? Milloin kentällä edes on jalkaväkeä? Jokatapauksessa, kyllähän ratsuväki hyötyy keihäistä rynnäkössä.Runefang kirjoitti:
Ja Murhe, pikeilla ei ole minkäänlaista poikkeusta rynnäkössä lyömiseen, eli kolmelta riviltä lyövät rynnäkössä.
Niin, siis sääntökirjahan sanoo jotakuinkin, että jalkaväen aseet jotka iskevät monesta rankista iskevät chargessa yhdestä rivistä vähemmän. Eli haltiat jotka lyövät normisti kolmesta rivistä lyövät chargessa kahdesta ja pikemanit jotka lyövät normisti neljästä lyövät chargessa kolmesta.
Ja tämähän pätee vain kun tuollainen monesta rivistä iskevä yksikkö chargettaa, ei silloin kun se ottaa chargen vastaan, jolloin se lyö tavallisesta rankkimäärästä.[/u]
Ja tämähän pätee vain kun tuollainen monesta rivistä iskevä yksikkö chargettaa, ei silloin kun se ottaa chargen vastaan, jolloin se lyö tavallisesta rankkimäärästä.[/u]
Jos asut Hervannan kulmilla tai Mouhijärvi-Hämeenkyrö-akselilla (tai lähiseudulla) ja pelaat fabaa/40k:ta/harrastat muuta oheistoimintaa tai roolipelejä, ota yhteyttä jos olet peliseuran tarpeessa.