"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Rackhamin figujen osto

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Qtr

Rackhamin figujen osto

Viesti Kirjoittaja Qtr »

Sellaista olin tässä miettinyt, että mistä Rackhamin figuja sais ostettua. Itse olen nähnyt vain Sotataidon sivuilla ja sekin on vissiin vain nettikauppa.. Oisko siis missään päin Suomea liikettä josta niitä sais ostettua.

Nettikaupassakin ne postimaksut kun lisää hintaa aika roimasti..
Useless Generation
Spongebob-Väyrynen

Viesti Kirjoittaja Spongebob-Väyrynen »

Tietääkseni suomessa ei ole rackhamin figuureja myyvää kauppaa. (ellei sitten sotataidon varastosta myydä..?) Joten ainoaksi vaihdoksi jää netistä tilaaminen, kannattaa tilata suuressa kimpassa, että saa ne postikulut puolitettua/pois kokonaan(jos tilaa tarpeeksi isolla summalla).
Half-bread kirjoitti:Nyt sitten suosittelen sinua pysymään hiljaa kun aikuiset puhuvat.
Viljanderi

Viesti Kirjoittaja Viljanderi »

Sotataidosta voi noutaa, mutta muuten taitavat olla kaikki Rackhamia myyvät tahot olla Nettikauppoja tällä hetkellä.

Osta vaan paljon kerralla niin ei paljoa kirpase. Jos tilaat yli 100 eurolla, voi yrittää kinuta ne Juhalta ilman postimaksua.
Ei ne nettikaupat syö, varsinkin Sotataidon palvelua (Juhaa) ei voi liikaa kehua.
"Always play on one and don't fake the funk." -Bootsy
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Kannattaa huhuilla Osto-alueella kimppatilaukseen joidenkin kanssa, postikuluja tulee vähemmän ja sinun ei edes tarvi hoitaa tilausta.

Ja itse suosittelen Sotataitoa. Asiakaspalvelu mahtavaa, selkeä ja helppokäyttöinen, ja voit tilata vaikka ei löytyisi minkäänlaista korttia! Eli postiennakolla vaan jos kortteja ei löydy, tuleekin vain kolmisen euroa lisämaksuja.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Jos pidät kiirettä, niin ehdit vielä mukaan. YV:n voit jättää tälläkin puolella.

http://keskustelu.konfrontaatio.net/viewtopic.php?t=88
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
makrus

Viesti Kirjoittaja makrus »

Lisäksi tietysti on korttien olemassa ollessa mahdollista ostaa suoraan lähteeltä ranskasta. 3 tilausta olen tehnyt sieltä, 2 tullut ajalla ja kolmas on matkalla tällä hetkellä. Ei ongelmia ilmennyt ja joka tilauksen mukana tullut ilmaisbonareita mm joulutilauksessa wolfeneita 3 blisteriä. Siellä postit ilmaiset mikäli tilaa yli 100 € arvosta.
Nscaalcn

Viesti Kirjoittaja Nscaalcn »

makrus kirjoitti:... ostaa suoraan lähteeltä ranskasta... Siellä postit ilmaiset mikäli tilaa yli 100 € arvosta.
Ja tällä hetkellä jokaisen 100 euron edestä ostettaessa saa valita jonkin bonus paketeista kaupan päälle (Special summer deal). Paketteja on melkein kaikille factioille ja sisältävät 4 - 6 blisteriä (riippuen blisujen arvosta).
Fear is just an illusion of weak mind.
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Nscaalcn kirjoitti:
makrus kirjoitti:... ostaa suoraan lähteeltä ranskasta... Siellä postit ilmaiset mikäli tilaa yli 100 € arvosta.
Ja tällä hetkellä jokaisen 100 euron edestä ostettaessa saa valita jonkin bonus paketeista kaupan päälle (Special summer deal). Paketteja on melkein kaikille factioille ja sisältävät 4 - 6 blisteriä (riippuen blisujen arvosta).
Sekä tilauksen suuruudesta riippuen voit saada a4-kokosen hienon printin: http://www.rackham-store.com/boutique/l ... g=1&num=39
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”