Tuolla threadissä oli monta hyvää ideaa. Saisivat GW:n pojjaat käydä sieltä katsastamassa. Onkos näissä foorumeissa jonkinnäköistä search-topic toimintoa, kun välillä ei tahdo löytää millään oikeaa threadia. Sori vaan, jos olen rikkonut etikettiä.
Niin, ja sitten itse asiaan:
Voisikohan Eldareille tehdä jonkinlaisen radikaalin codex-remaken, että armeijoissa alkaisi näkyä jotain muutakin kuin 3 wraithlordia tai mega-pumpattuja vehicleitä?
Olen itseasiassa jäänyt kaipaamaan swooping hawkeja tai warp spidereitä. Niitä en ole myöskään 2. edition jälkeen nähnyt. Voi olla, että nämä yksiköt eivät itseasiassa olekaan ns. "turhia". Muut eldareiden yksiköt ovat vain sen verran kovempia, että näitä ei käytetä.
Samahan pätee esim. Star Cannon ja Eldar Missile Launcher-vertailussa. Eldar missile launcher on ihan hyvä, mutta miksi käyttää, kun star cannon on parempi ja taitaa olla vielä halvempikin. Star cannonin str voisi olla vaikkapa 4. Silloin se ei enää tuhoaisi niin hyvin ajoneuvoja ja tulisi varmaan mieleen käyttää missile launcheriakin. Ihan noin uteliaisuuttani vielä kysyn: kuinka moni edes tietää eldar missile laucherin olemassaolosta?
Onkos kukaan miettinyt, mitä tapahtuisi, jos wraithlordi ei löisikään I4:lla, vaan I1:llä lähitaistelussa? Olisiko se silloin "reilumpi"?
Niin, ja sitten ne taun battle suitien ja fire warrioreiden aseet. Sopisiko fire warrioreille support weapon platform? Saattaa olla, että se tekisi niistä liian hyviä. Mielestäni joku sarjatuli- tai kevyt-pst-ase voisi olla ihan poikaa. ja Crisis suiteille voisi olla joku ap3 str6 heavy1d2-ase (silloin ne eivät voisi käyttä jump-packejaan) poikaa. Tämän aseen range voisi olla vaikka 24" Miltä kuulostaa? Liian hyvä, liian huono, liian samanlainen? Pitäisikö battlesuiteille muuten sallia power-weaponit/fistit? Olisikohan se jo off-flavor taulle, vai kuinka?
No, kiva kuulla muiden kommentteja ja erityisesti vielä suomalaisten pelaajien kommentteja. Toivottavasti en kirjoittanut liian pitkästi

[/quote]