"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mitä ryhmittymää pelaat?

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.

Mitä ryhmittymää pelaat?

The Kelts of the Sessairs Clan
9
4%
The Lions of Alahan
17
8%
The Griffins of Akkylannie
19
9%
The Cynwäll Elves
3
1%
The Limbo of Acheron
9
4%
The Alchemists of Dirz
20
9%
The Kelts of the Drune Clan
6
3%
The Dwarves of Mid-Nor
3
1%
The Akkyshan Elves
1
0%
The Dwarves of Tir-Nâ-Bor
4
2%
The Goblins of No-Dan-Kar
7
3%
The Orcs of Bran-Ô-Kor
5
2%
The Wolfen of Yllia
21
10%
The Devourers of Vile-Tis
7
3%
The Daïkinee Elves
1
0%
En pelaa kyseisiä pelejä
84
39%

Ääniä yhteensä: 216

Griffin

Viesti Kirjoittaja Griffin »

Griffineitä kerään tällä hetkellä. Seuraavaksi ois varmaan Dwarves of Tir-Na-Boria.
Hirveä addiktio on kokoajan ostaa lisää porukkaa ;).

Pelikavereita mahtavat 1. Figuja on noin 15.
susisusi

Viesti Kirjoittaja susisusi »

itse valitsin kaksi suorilla oli wolfenit ja alahanit, koska asun tuppu kylällä ja ei oo kun 2kpl wh kaveriakaan(ja molemmat pelaa aina maalaamattomilla figuilla) niin päätin hommata suorilla itse ne kaks poppoota ja laittaa toinen pelaan sitten toisilla kuhan ne joskus valmistuu (valmiina hunter, ja swordman galleriasta löytyy kuvatki)
Cutter

Viesti Kirjoittaja Cutter »

Pian aloittamassa griffit, vaikka maaginen yhtälö, pelikavereita nolla pätee minuun...

Onneksi on niitä WH:ta harrastavia tuttuja, jotka kyllä varmaan sit joskus saa innostumaan...

Ovat kyllä muuten pirun hienoja nuo Griffinin äijät ja naiset.
blaa blaa aargh
hypsilurus

Viesti Kirjoittaja hypsilurus »

Mid-Nor ja Dirz coming soon...

M
"Kaulaparta huohottaja"
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

Kaippa minä Devourereilla aloitan pelaamaan. Vaikka muodikkaasti löytyy nolla pelikaveria, noh onneksi on auto niin voi tulla vaikka tampereelle asti pelaamaan.
Rhode

Viesti Kirjoittaja Rhode »

En järin pelaile, figuja on yksi se on Kelt. Äänestin Lions of Alahan, koska alan niitä keräämään ja mahdollisesti pelaankin jos kavereita löytyy. Ajattelin myös Devourereita ja Mid noireja kerätä pari kappaletta, räävin ne hienot siitä pinnalta :)
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Voisi olla monivalinta-polli parempi. Pelaan molempia lajeja kääpiöitä ja Jellonia, kaikkia löytyy yli 300 pistettä (Tir-Na-Boreja ~600+ ja Lioneja ~450+), vakituisia pelitovereitakin kolme. Ei paha.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Suunnitteilla on ollut pitemmän aikaa aloitella undeadeilla, mutta se on sitten aina vaan jäänyt, mutta nyt olisi oikeesti (aikuisten!1) tarkoitus aloitella heti kun pääsisi/joutuisi armeijasta pois... ;)
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Pioneer

Viesti Kirjoittaja Pioneer »

Alkemistit on mun porukkani.
Rakastuin niihin fikuihin ensisilmäyksellä, ja se semmonen jännä scifi ilmapiiri on raikas tuulahdus jotain uutta perinteiseen hi-fantasyyn.
Blisteriaddiktio on vienyt jo kauan sitten mennessään ja ukkoja on jo hyllyllä jonkin verran, joskin vielä liian vähän :).
Sitten kun saanut haalittua tätä ryhmittymää suurinpirtein kaikki, niin seuraavna on suunnitelmissa Tir-Nâ-Bor:it.
Alson known as malcom and Mundo.
verLoren

Viesti Kirjoittaja verLoren »

Aion aloittaa keltit jahka saan tilattua sotataidosta figuja. Pelikavereita ei tällä hetkellä ole, mutta toivon mukaan saan kavereita houkuteltua mukaan.
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
Corgimaster

Viesti Kirjoittaja Corgimaster »

pelaan karvaturreilla, siis wolffeneilla
"vi vi ***** dry dry drybr brushaa gob gob goblin gg greenillä"
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Kun kerrann säälittävyydet mukaan lasketaan, niin drunella pelaisin, jos pelikavereita näkisin. Kourallinen drunen nappeja siis löytyy.
JuhoL

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

figuja nolla kappaletta, mutta ajattelin sitten joskus aloittaa alchemist of dirz:it , lähinnä tyylikkäitten modellien takia, sääntötietoa:0 pelikavereita on ehkä yksi, jos hän aloittaa ne lions of alahanit sitten...
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Aloitamassa koko homman... Henkisesti olen kääntynyt wolfeneihin.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Dirzit - figuja jotain 900-1000 pisteen edestä, itemeillä/ihmeillä/spelleillä tietysti enemmänkin, tosin Cynwällit on harkinnassa, kun ne uudet figut ovat kertakaikkisen hämäriä - Equianime tulossa kesäkuun alussa ja jos saan sen maalattua hyvin, niin siitä voisi jatkaa taas vähän pidemmällekin.

Järjestän myös peliopetusta parin kaverin kanssa PK-seudulla. Kts. http://konfrontaatio.net & http://koti.mbnet.fi/joonasjo/cadwallon
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Acheronilla aloittelen. Pelikokemus-, pelikaveri- ja figutilastot ovat vielä nollassa, mutta sääntöjä yritän parhaillaan opetella lukemalla ja figuja hankin tulevalla viikolla (ja toivon mukaan saan houkuteltua lisää joensuulaisia pelin pariin).
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Karhumies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karhumies »

Acheron. Paljon lurkkia, zomppaa ja necromancereita. Muuta ei armeijaan tarvita. Ne on vaan niin ihqsöpölutusia mussukoita kaikki. :)
Jyperman kirjoitti:Acheronilla aloittelen. Pelikokemus-, pelikaveri- ja figutilastot ovat vielä nollassa, mutta sääntöjä yritän parhaillaan opetella lukemalla ja figuja hankin tulevalla viikolla (ja toivon mukaan saan houkuteltua lisää joensuulaisia pelin pariin).
Meitä on jo kuusi. Saamme varmaan pari jäsentä lisää piakkoin.

Aiheesta lisää peliporukoiden suunnalla:
http://www.sotavasara.net/peliporukat/v ... php?t=1441
Nscaalcn

Viesti Kirjoittaja Nscaalcn »

Griffineitä on tullut hankittua kuten myös Devoja. Kummastakin kohtapuoliin varmaan lailliset turnausarmeijatkin saisi kasaan 400AP... Maalauspuoli on vielä huonommassa kantissa, vain Inquisitor ja Garell ovat saaneet väriä niskaansa. Yksi pelikaverikin varmaan saadaan aikaiseksi kunhan uusi sääntökirja tupsahtaa ulos.
Fear is just an illusion of weak mind.
Turretti

Viesti Kirjoittaja Turretti »

Itse olen jo jonkin aikaa sitten vastannut tähän, että "en pelaa kyseisiä pelejä", mutta nytten tuli postissa kolme keltti warrioria sekä jätti-barbaari hilpparilla. Ajattelin rauhassa maalailla nämä, ja sitten kun uudet säännöt tulevat, niin tilaisin ne sotataidosta huntterin, druidin ja jonkun heron kanssa (yritän saada mahdollisimman monipuolista listaa).
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
Ihmiskilpi

Viesti Kirjoittaja Ihmiskilpi »

Itse olen aloittelemassa kyseistä peliä Alahanin Leijonilla. Tilanne on tällä hetkellä se, että figuja on noin 200ap (Kaartilais blisteri, Jousimies blisteri, Bardi ja Misan), mutta maaleissa vasta 1 kaartilainen, sekä yksi jousiampuja jo ylitse puolenvälin. Sääntötuntemus on hyvin, hyvin hatara. Olen kyllä tuota 2ed vihkosta selaillut, mutta koska pelikavereita on se pyöreä nolla niin ei ole oikein innostusta sääntöjä opetella. No, maalaillaan maalaillaan ;).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”