Tina-spawn
Tina-spawn
Väsäsin pari päivää sitten ensimmäisen figun tulevaan Tzeentch-armeijaani. Kyseessä on siis Firewyrm of Tzeentch, tai ainakin oma näkemykseni siitä. Kaikki kommentit ovat tervetulleita.
Kysyisin vielä tuosta basen koosta, että onko se 40mm*40mm vai 50mm*50mm?
kuva täällä
Kysyisin vielä tuosta basen koosta, että onko se 40mm*40mm vai 50mm*50mm?
kuva täällä
Up The Irons!
Tyylikäs nappi on. Basen pitäisi olla 40mm*40mm
http://www.sotavasara.net/gallery_browse.php?page=5223
Arvostelkaa ihmiset, arvostelkaa.
Tulispa jo se käyttäjägalleria takasin.
Arvostelkaa ihmiset, arvostelkaa.
Tulispa jo se käyttäjägalleria takasin.
- figunarkki
- Ogre_dude
- Sotavasaran Maalaajakisälli 2008
ihan hyvä ajatus
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Olen samaa mieltä. Eli neuvoni kuuluu: mars bitz-boksille ja konvaamaan/sculptaamaan.Coridus kirjoitti:Spawnilla pitäisi ainakin minun mielestäni olla ulkonäköä edes vähän. Kädet eivät ole pakollisia, eikä Tzeentchin tapauksessa edes jalat. Mutta pää, tai edes jonkin sortin suu tuolla pitäisi olla.
hevi on kuin luoti tai moukarinisku, se vain kolahtaa koviin jätkiin.
"paikkakunta: Kempele"
-Omenapoika
"paikkakunta: Kempele"
-Omenapoika
Häh? Tuolla on ilmiselvä pää, valtava suu, kaksi kättä ja jonkillaiset jalat kaavun alla ja mahtavaä vasen mulkosilmä. Lähinnä tuo nayttää linnunpoikaselta jonka päälle on tallattu.Coridus kirjoitti:Spawnilla pitäisi ainakin minun mielestäni olla ulkonäköä edes vähän. Kädet eivät ole pakollisia, eikä Tzeentchin tapauksessa edes jalat. Mutta pää, tai edes jonkin sortin suu tuolla pitäisi olla.
Maalaat vain vähän eri väreillä. Maalaa jalkojen ja keskiruumiin tienoo vaikka joksikin säkkikankaaksi. Miksi niitten spawnien pitäisi olla aina vailla rihman kiehraa? Sitten pään vasemmassa yläreunassa olava pullistuma silmäksi ja jotain väriä suuhun. Ehkä todella tummaa punaista tai punertavaa mustaa. Silloin nämä muutkin saisivat vision jostain hienosta otuksesta.
Ei tuohon mitään lisä osia tarvita tai ei ainakaan tälle puolelle.
Pahoittelen huono kieliasua ja painovirhe paholaisia.