"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Drop podit

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Master Calgar

Drop podit

Viesti Kirjoittaja Master Calgar »

Mahtaako kenelläkään olla tietoa, tuleeko mariini podeista ikinä muuta versiota markkinoille, kuin mitä Froge World myy? Eli aikooko GW tehdä siitä hyllytavaraa?
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Ei ole mitään tiedossa...
Ehkä niistä tulee uudet Wave Serpentit! :)
Master Calgar

Tätä sopii toivoa :) Tai noh, miten kauan GWltä meni siinä, kun eldar codexi oli valmis, ennen kuin saivat hyllyihin laitettua Wavet... Tämän mukaan GW podeja olisi odotettavissa joskus vuonna pirun-kaukana-tästä-hetkestä ;)
Daroc

Viesti Kirjoittaja Daroc »

mastercalgar kirjoitti:Tai noh, miten kauan GWltä meni siinä, kun eldar codexi oli valmis, ennen kuin saivat hyllyihin laitettua Wavet...
Paha sanoa, niitä odotetaan vielä.
Armageddon

Viesti Kirjoittaja Armageddon »

Daroc kirjoitti:
mastercalgar kirjoitti:Tai noh, miten kauan GWltä meni siinä, kun eldar codexi oli valmis, ennen kuin saivat hyllyihin laitettua Wavet...
Paha sanoa, niitä odotetaan vielä.
Palkitsen odotuksesi ao linkillä:
http://uk.games-workshop.com/storefront ... &orignav=9
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Olisikohan ollut Baltimoren (tai jossain Jenkkilässä kuitenkin) seminaarissa jokunen kuukausi takaperin kun GW:n jampat totesivat kylmästi, etteivät ole tekemässä Drop Podia.

Tämä ei toki tarkoita sitä, ettei sitä *ehkä* joskus tehtäisi, mutta en kyllä alkaisi odottamaan...
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Tuota samaa minäkin olen ulkomaalaisilta foorumeilta lueskellut. Eli toistaiseksi drop podit eivät ole suunnitelmissa. En odottaisi 3-4 vuoteen vielä vilaustakaan näistä.
Phil Kelly says "No!"
Master Calgar

Eli ei muutakuin itse väsäämään tai sitten hankkimaan forgesta siis... Tai onhan tuo yksi valmistumassa jo, itse tehtynä.
maxxon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maxxon »

Äh, Tiimariin vaan hakemaan iso styroxinen pääsiäismuna-aihio ja eikun väsäämään.
//Mx
Master Calgar

PVC levystä teen täällä koululla sitä. Tai noh, viimeistelymaalausta vaille valmishan tuo jo. Ei siitä kummonen tule, mutta sen verran "näköinen", että kelpuutan peleihin :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”