"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Rackhamin Wolfenit ja säännöt aloittelijoille

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

No jos noita Vallejon maaleja tilais samalla, kun tulevan armeijani figuja. Vaikuttavat näppäriltä.

Voisitteko suositella jotain Wolfeneista, jonka hankkisin ensimmäisenä? Kiitoksia vastauksista jo etukäteen. :)
Viimeksi muokannut Nilarakh, Ma 28.08.2006 21:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Ainakin tavan warrioreja, predator of bloodeja ja prowleria ollaan kehuttu. Kaikissa on mielestäni myös erittäin kaunis skulpti.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
makrus

Viesti Kirjoittaja makrus »

weis kirjoitti:Ainakin tavan warrioreja, predator of bloodeja ja prowleria ollaan kehuttu. Kaikissa on mielestäni myös erittäin kaunis skulpti.
Lisäksi aina kelpaa jokin halpa (alle 100 pinnaa) sankari. Aluksi kannattaa hankia joku mättöhero niin ei tarvitse uskonasioita tahi manapinnoja laskeskella. The Watcher taitaa nämä ehdot täyttää ja ainakin ukko on komia.
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Tuosta päätellen sankari on champion regular... :roll: Mutta entä elite? Mikä se on? Nimestä päätellen eliitti taistelija eli vastaa varmaankin special unittia. Kuuluuko eliiteille, jotain erikoisuuksia? (Älkää hermostuko kun kyselen tällaisia. :D)
Viimeksi muokannut Nilarakh, To 08.12.2005 16:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Viljanderi

Viesti Kirjoittaja Viljanderi »

Rankilla ei ole käytännössä paljoa merkitystä Conffossa. Rag'narokissa se on ilmeisesti tärkeä.
Conffossa jollain troopilla taisi olla bane/elite, siihen se varmaan jääkin.
"Always play on one and don't fake the funk." -Bootsy
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Nuo rankit voinee toistaiseksi unohtaa. Niillä on merkitystä papeilla ja taikureilla (summoning of the rabbits) - ja Incarnationissakin lähinnä Mentorin valinnan kanssa. Periaatteessa ne voivat sankarien kohdalla rajoittaa esineitten määrää, mutta harvoin esineitä muutenkaan on yhdellä jampalla yhtä enempää.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
makrus

Viesti Kirjoittaja makrus »

Viljanderi kirjoitti:Rankilla ei ole käytännössä paljoa merkitystä Conffossa. Rag'narokissa se on ilmeisesti tärkeä.
Ragissa tuolla rankilla on merkitystä yksiköiden johtamisessa ja armeijan kasauksessa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”