"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Figuurit ja ihmissuhteet

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Dimensus
Viesti:

Figuurit ja ihmissuhteet

Viesti Kirjoittaja Dimensus »

Heh, nyt menee keskustelu syvälliseksi.

Eli, tuossa vähän aikaa sitten tyttöystäväni avautui minulle hirveän agression vallassa, ja totesi minun välittävän pikku-ukoista enemmän kuin hänestä. Itse en ollenkaan ole edes huomannut käyttäväni ihan helvetisti aikaa tähän näpertämiseen, mutta ilmeisesti niin teen. Jokatapauksessa se oli mielestäni varsin naurettava veto, olla mustasukkainen muovi/metalli ukoille.

Mutta, onko ollut kokemuksia vastaavanlaisesta? Tämä oli niin absurdi veto, että oli pakko kysellä teiltäkin että voiko tällaista oikeasti tapahtua muuallakin?
hevi on kuin luoti tai moukarinisku, se vain kolahtaa koviin jätkiin.

"paikkakunta: Kempele"

-Omenapoika
Moukku

Viesti Kirjoittaja Moukku »

Huhhuh, taidatpa näprätä aika paljon siellä maalauspöydän ääressä jos tyttöystäväsi on oikeassa. Ja sehän on aina oikeassa. ;)

No eipä ole varmaan ikinä tullut edes mieleen, että tuommoista kukaan voisi sanoa. Oma järki tulee ensin vastaan jos figuilu alkaa ihmissuhteisiin vaikuttamaan. Liika on aina liikaa.
Siis käytä KUUKELIA äläkä kysele tyhmiä kysymyksiä.
Dimensus
Viesti:

Niinhän se on, mutta seuraavaksi voi miettiä kumman järki tässä on koetuksella?Kaipa minulla on paha tapa:
"no nytpä menen etten myöhästy. Kappas, örkin silmä on huono, maalaanpa tuosta ja tuosta... Hups, kello on hypännyt kaksi tuntia eteenpäin. voi lol. " jos tiedätte mitä tarkoitan.

Voisin kuitenkin todeta syvällisesti:
Naiset :)

Mutta elkää hyvät ihmiset alkako valmentamaan minua parisuhteen käsittelyssä, vaan kertokaa lähinnä omia kokemuksia/mielipiteitä.

edit: muutin rakennetta toimivammaksi.
Viimeksi muokannut Dimensus, To 26.05.2005 19:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

-Omenapoika
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Calengon kirjoitti:Oma järki tulee ensin vastaan jos figuilu alkaa ihmissuhteisiin vaikuttamaan. Liika on aina liikaa.
Jep. Kannattaa hankkiutua äkkiä eroon tuollaisista ihmissuhteista. Häiritsevät hyvää harrastusta.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Dolmot, todellakin. Pian sitä joutuu selittelemään seuraavaan tyyliin:

"Ethän kai vaan taas ollut pelaamassa niillä pikku-ukoillasi?"
"En, voin vannoa sen. Olin jätkien kanssa kaljalla"

tai

"menetkö taas näpräämään jotain hassua pikkumiestä?"
"En, menen jätkien kanssa mökille viikonlopuksi"

tai vaikka:

"Mihin taas hukkasit viime kuun palkastasi melkein puolet? Et kai vaan noihin muovihärdelleihin?"
"En. Oltiin ryyppäämässä, ja en tiedä, mihin ne muutamat sataset katosivat".

Valitettavaa, mutta vastaaviin tilanteisiin kannattaa varautua, ja hankkia alibit mahdollisia turnauksia tai ylipitkiä maalaussessioita varten.
Dimensus
Viesti:

Re: Figuurit ja ihmissuhteet

Heh, nyt menee keskustelu syvälliseksi.
Arvasin tämän :)

-Omenapoika
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Oletkos kokeillut tutustuttaa tyttöäsi figuilun maailmaan? Ehkä silloin ei olisi moista mustasukkaisuutta (ellet sitten omista ainoina vikuina joitain wych elffejä :D). Ainut mistä voi sitten tulla avautumista on, että kuka on jättänyt maalipurkin kuivumaan/pilannut siveltimen kärjen/rohmunut minun bitsejä jne jne.. ;)
- Kynä-ääliö
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Ohhoh, aika ässän veti tyttösi hihasta.
Oma tyttöystäväni ei juuri välitä koko harrastuksesta tuon taivaallista. Ehkä en sitten häärää minien kanssa niin paljoa. Ihmiset ovat erilaisia ;).
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
camoflame

Viesti Kirjoittaja camoflame »

Kyllähän se on ihan normaalia että toinen hermostuu jos tuntee että pistät jonkun toisen asian hänen edelleen. Eli jos emäntä ei ole kiinnostunut figuista niin ei varmaan kannata niitä räplätä kun hän on käymässä. Naista kannattaa ymmärtää sillä useimmiten he ovat oikeassa kun puhutaan tunneasioista.

Itsellä ei ole tätä ongelmaa kun avovaimo/kihlattu pelaa myös warhammeria ;)
It's not whether you win or lose, it's how you play the game, right?
compton ass

Viesti Kirjoittaja compton ass »

yhtenä päivänä olin jättäny figurykmentin ikkunalaudalle lojumaan. tyttöystävä sitte suuammollaa ihmetteli mitä ne oli ja selitin tästä harrastuksesta. ei se niistä kummemmin välitä, voidaa yhdessä nauraa ku 20 vuotias "leikkii pikku-ukoilla" eli ei suhde ole niiden takia kärsinyt :D
Griefbringer

Viesti Kirjoittaja Griefbringer »

Kohta varmaan joku postittaa jostakin kaivetun "10 syytä miksi miniatyyrit ovat parempia kuin ihmissuhteet" tyyppisen listan...

Griefbringer
kaaos-soturi

Viesti Kirjoittaja kaaos-soturi »

minun joitakin ystäviäni taas (jotka keräävät näitä figuurija) syrjitään tämän harrastuksen takia koska sitä pidetään älyttömänä pikku ukkojen keräämisenä.
haukutaan jopa warhammer nörteiksi ja vastaaviksi.
it is a momentary madness!!!
behemoth
Viesti:

Viesti Kirjoittaja behemoth »

Vaimo lopetti jo viime vuosituhannella figuista rutisemisen... nykyään ainoa ongelma hänelle enää on, kuinka saada pyyhityksi pölyt niiltä hyllyiltä, joilla on figuja.

Kyllä se siitä rauhoittuu ... voipi mennä vuosi tai viisi vuotta tai kymmenenkin :)
Malkuth

Viesti Kirjoittaja Malkuth »

Sitä se teettää kun sekaantuu taviksiin, kannattaa suosia tyttöjä jotka ovat vähintään yhtä nörttejä kuin itse olet. (Mieluiten kuitenkin sellaisia jotka eivät näytä siltä...) :)

Sama astetta vakavampaan sävyyn: Kummalliset ja aikaavievät harrastukset eivät pääse aiheuttamaan ongelmia ihmissuhteille jos kummallakin osapuolella on sellaisia ja osa vieläpä samoja. En itse voisi kuvitellakaan eläväni sellaisen ihmisen kanssa joka ei tajua mitään figuista, roolipeleistä ja muusta vastaavasta. Makunsa tietysti kullakin, mutta näin meillä.
Cannonfodder

Viesti Kirjoittaja Cannonfodder »

Tosimies ei sosiaalisia kontakteja kaipaa vaan paneutuu täysillä elämäntehtäväänsä antamatta muiden houkutusten sumentaa hänen harkintakykyään ja keskittymistään. Tunnustusten luolasta voi hyvin todeta miten paljon vaikeuksia nämä sosiaaliset kontaktit etenkin vastakkaisen sukupuolen kanssa voivat aiheuttaa.

3 esimerkkiä ulkomuistista:

- "Keskeytin yhdynnän koska kuulin tietokoneeltani äänen josta arvelin, että joku on ottanut minuun yhteyden IRCin kautta"

- "Jätin tyttöystäväni voidakseni pelata enemmän Morrowindia"

- "Inhoan sitä kun tyttökaverini tulee käymään luonani. Hänen kanssaan täytyy aina keskustella ja se häiritsee Counter striken pelaamista todella paljon, olen joskus jopa joutunut keskeyttämään pelin hetkeksi hänen takiaan"

Tämä tarina on tosi. Jos ette halua että teille käy näin, välttäkää tämä karmea kohtalo ja karttakaa turhia ihmissuhteita. Maalausjälkenne paranee lisääntyneen keskittymiskyvyn ja paneutumisen myötä ja keskiarvonne sotavasaran galleriassa voi nousta jopa puolella pisteellä, joka onkin oikeastaan mielestäni ainut tavoittelemisen arvoinen asia elämässä.
"Only the dead have seen the end of war."
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

On aivan yksi ja sama mitä teet, nainen valittaa siitä joka tapauksessa jos siitä ei saa rahaa.
zqmfgb
Pollari

Viesti Kirjoittaja Pollari »

Cannonfodder kirjoitti:Tosimies ei sosiaalisia kontakteja kaipaa vaan paneutuu täysillä elämäntehtäväänsä antamatta muiden houkutusten sumentaa hänen harkintakykyään ja keskittymistään. Tunnustusten luolasta voi hyvin todeta miten paljon vaikeuksia nämä sosiaaliset kontaktit etenkin vastakkaisen sukupuolen kanssa voivat aiheuttaa.

3 esimerkkiä ulkomuistista:

- "Keskeytin yhdynnän koska kuulin tietokoneeltani äänen josta arvelin, että joku on ottanut minuun yhteyden IRCin kautta"

- "Jätin tyttöystäväni voidakseni pelata enemmän Morrowindia"

- "Inhoan sitä kun tyttökaverini tulee käymään luonani. Hänen kanssaan täytyy aina keskustella ja se häiritsee Counter striken pelaamista todella paljon, olen joskus jopa joutunut keskeyttämään pelin hetkeksi hänen takiaan"

Tämä tarina on tosi. Jos ette halua että teille käy näin, välttäkää tämä karmea kohtalo ja karttakaa turhia ihmissuhteita. Maalausjälkenne paranee lisääntyneen keskittymiskyvyn ja paneutumisen myötä ja keskiarvonne sotavasaran galleriassa voi nousta jopa puolella pisteellä, joka onkin oikeastaan mielestäni ainut tavoittelemisen arvoinen asia elämässä.
Tarkoitatko että tyttöystävä pitäisi jättää vai kuinka? :D
Asdrubael

Re: Figuurit ja ihmissuhteet

Viesti Kirjoittaja Asdrubael »

Dimensus kirjoitti:Heh, nyt menee keskustelu syvälliseksi.

Eli, tuossa vähän aikaa sitten tyttöystäväni avautui minulle hirveän agression vallassa, ja totesi minun välittävän pikku-ukoista enemmän kuin hänestä. Itse en ollenkaan ole edes huomannut käyttäväni ihan helvetisti aikaa tähän näpertämiseen, mutta ilmeisesti niin teen. Jokatapauksessa se oli mielestäni varsin naurettava veto, olla mustasukkainen muovi/metalli ukoille.

Mutta, onko ollut kokemuksia vastaavanlaisesta? Tämä oli niin absurdi veto, että oli pakko kysellä teiltäkin että voiko tällaista oikeasti tapahtua muuallakin?
Eikös toi ole ihan normaalia, silloin kun suututtaa niin sitä piikittää siitä, minkä tietää toiselle sattuvan oli se nyt sitten figuharrastus, ryyppääminen, urheilun kattominen, you get the picture....
Kun haluton laitetaan tekemään tarpeetonta työtä, tuntuu kuin turha työ menisi hukkaan...
Cannonfodder

Viesti Kirjoittaja Cannonfodder »

Appleyard kirjoitti: Tarkoitatko että tyttöystävä pitäisi jättää vai kuinka? :D
En. Tarkoitin, ettei sitä olisi pitänyt ottaakaan alunperin.
"Only the dead have seen the end of war."
maxxon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maxxon »

behemoth kirjoitti:nykyään ainoa ongelma hänelle enää on, kuinka saada pyyhityksi pölyt niiltä hyllyiltä, joilla on figuja.
Heh, meillä on sama juttu.

Tosin vaimo ei koskaan aloittanutkaan valittamista.

Vakavasti puhuen: Suhteessa molempien on syytä ymmärtää, että toinen tarvitsee aikaa omille jutuilleen. Mutta myös se, ettei niihin juttuihin voi käyttää kaikkea aikaa (tai rahaa, jos yhdessä eletään)...
//Mx
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”