Chaos armeija se kun kasvaa!

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
susisusi

Chaos armeija se kun kasvaa!

Viesti Kirjoittaja susisusi »

eli nytten on väännetty ensimmäiset 6 warriorii, nämä ovat pelifiguja joskus ehkä valmistuvaan chaos armeijaani eli sana on vapaa! kohta alan räpeltää command groupia niin konffaus ideoita niille vois ehdottaa.. itse en tykkää mistään muutaatioista ne ovat mielestäni vastenmielisiä niin ajattelin että jos vaikka laittas champpioinille jonkun high elfin pään(kypärätön) ja sitten tekis siitä jonkun ns. "fallen elfin" :P

http://img.photobucket.com/albums/v639/ ... arruja.jpg

kuva viel yksittäisestä

http://img.photobucket.com/albums/v639/ ... arrior.jpg

maalaustakin saa kommentoida, sana vapaa!
Viimeksi muokannut susisusi, Su 05.06.2005 12:37. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Tuo on kaikessa yksinkertaisuudessaan hieno figu. Värit ovat mukavan neutraalit ja erityisesti metalleista tykkään oikein paljon (johtuu varmaan siitä, etten itse saa metallia näyttämään hyvältä millään).

Jonkin vähän kirkkaamman värin tuonne tosin voisi ottaa mukaan esim. kilpeen, jotta se pistäisi paremmin silmään. Tuollaisenaan se "hukkuu" helposti muiden figujen joukkoon.
susisusi

noilla sarvilla yritin vähän saada kontrastia..
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Aika perus-kaaosta, samanlaista mitä tulee 'Eavy metal teamilta ja Jakob Nielsenilta. Itekkin oon jonkun aikaa jo maalaillu ton tapasia.
Ainoa mikä vaihtelee armeijakohtaisesti on tuo viitan väri :P
Mut mikäs siinä kun teema toimii.
Viljanderi

Viesti Kirjoittaja Viljanderi »

Mukava figu, jossa tunnelmaa rikkovat noi sarvet. Eivät sovi minusta muun figun värimaailmaan ja tunnelmaan yhtään. Jos maalaisit ne luun värisiksi, olisi kokonaisuus minusta todella näyttävä.
"Always play on one and don't fake the funk." -Bootsy
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Mukavaa jälkeä. Jos jaksat koko armeijan tuolleen maalata nii ei voi ku hattua nostaa. Etenkin kilpi oli todella hieno.
Hirviösiru

Viesti Kirjoittaja Hirviösiru »

kiva.vain värejä voisi paranntaa.
shiwan8

Viesti Kirjoittaja shiwan8 »

Viitta ja sarvet on loistavat. Muutenkin nappi on aika jees. Näitä lisää!
Jos haluat väitellä asiasta, pistä yv. Jos pistän vastakommentin tänne niin aihe suljetaan välittömästi. Such is life.
jamppa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

jos tuollasia jaksat maalata koko armeijan ja teet baset hienosti ni mahtava armeija...mun mielestä noi sarvet on just sopivat.
Thunderheart

Viesti Kirjoittaja Thunderheart »

Hienohan tuo on, ei muuta voi sanoa. Taitaapi olla Jakob Nielsenin kaaos warriorit esikuvana?

Miekkaa ei noista kuvista oikeen kunnolla näe, mutta näyttäisi siltä (siis sen perusteella mitä näkyy) että miekka olisi maalattu vainjollain metallilla. Onko näin? Jos on siihen voisi laittaa jotakin. Voisit katsoa esimerkiksi CMON:in yhden metallin maalaus artikkelin (taisi olla nimeltään "True metallics" tai jotaan sen suuntaista), jossa opetetaan käyttää hienosti inkkejä jne. (en siis yritä sanoa ettet osaisi maalaata, se vaan on sen verran hyvä artikkeli) En pysty nyt sitä täjän linkittämään kun taitaa olla nurin toi CMON:in artikkeli osio.

Nyt kun omat kaaosukkoni ovat valmistumassa ja kesäloma tuo taas rutkasti lisää aikaa olisi itselläni tarkoitus palata figujen pariin. Niimpä minua kiinnostaisi kuinka olet tehnyt tuon lumen tuohon baseen. Jos jaksat sen kertoa, olisin kiitollinen (näyttää nimittäin hienolta).
Mortui non dolent ex Ð+S
susisusi

kiitos, palautteesta:) todellakin juuri jakobin warruja oon tuijottanut maalatessani..

lumet tein näin: ostin pienoismalli kaupasta lumi pulveria + jotainscenic cement nimellä kulkevaa ainetta ja niitä sekoittamalla saa aikaan tuollaista jälkeä.
Thunderheart

Viesti Kirjoittaja Thunderheart »

Kiitos tiedosta. Täytyypä siis käydä tässä sitä Helsingistä hakemassa ennen kesälomien alkua.
Mortui non dolent ex Ð+S
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Tekniikat tuntuu olevan hallussa, mutta väriteema on peruskamaa, kenties hieman tylsähkö. Voisi olla mielenkiintoisemman näköinen jos vaikka viitta olisi punainen tai jtn.
susisusi

btw, kannattaako noi laittaa kolmeen 4 ukon riviin vai kahteen 6 ukon?

siis niinkun yleensäkin, tiedän joskus kannattaa toinen ja joskus toinen mutta niin yleensäkin miten noi kannattaa pitää?

meni kyllä vähän off topic:P
susisusi

(edited) eli olisi lisää silmänruokaa!

btw, kannattaako noi laittaa kolmeen 4 ukon riviin vai kahteen 6 ukon? niinkun yleensä jos sitä voi nytten yleistää..
Drgon

Viesti Kirjoittaja Drgon »

susisusi kirjoitti:(edited) eli olisi lisää silmänruokaa!

btw, kannattaako noi laittaa kolmeen 4 ukon riviin vai kahteen 6 ukon? niinkun yleensä jos sitä voi nytten yleistää..
laita vaan 4 ukon riviin. Saat paremmat rankbonukset. Hyvin olet maalannut kaaoksen soturit. Fallen elf ei ollut kovin hyvä idea mielestäni. Laita jollekin vaikka marauderin pää. Joku olisi lyönyt hänen kypäränsä pois päästä tai se olis vaan unohtunu sotaan lähtiessä. Niin joo, lumibaset tuovat hyvin lisää chaos waste-fiilistä.
"The sinews of war(hammer) are infinite money"
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Aivan järkyttävän hienoja! Silleen suht simpeplisti maalattu (elä ota loukkauksena :P), mutta silti jotenkin niin tasapainosia ja upeita.

*thumbs up*
Deflec

Viesti Kirjoittaja Deflec »

Kypärien sarvet häiritsevät minua, ne voisivat joko olla luun värisiä tai sitten vaikka mädäntyneen luun tai jtn vastaavaa. Muuten tosi nättejä figuja. Metalli on saatu näyttämään aidolta ja viitan väri on myös näyttävä.
One death is a tragedy, one million deaths is a statistic.
Lordi Karsea

Viesti Kirjoittaja Lordi Karsea »

Vautsi vau! tässä ei voi olla muuta kuin vakuuttunut. Basetkin ovat hyvännäköisiä. Hyvin onnistunut työ, onnittelen.
:D Luuletko tosiaan että en raastaisi saastaisia sisälmyksiäsi pellolle? :D
(Olen entinen Loorti Arkkaon)
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Sarvet ovat oikealla tavalla silmiinpistävät. Eivät häiritse ainakaan minua. Muutenkin napit ovat yksinkertaisen tyylikkäitä, ja smoothit ovat aika blendit.

Mutta se langennut haltia -idea ei toimisi, johtuen WH-maailman haltioiden anorektisesta ulkomuodosta.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”