"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Figuurit ja ihmissuhteet

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Rahasta on aina kiva tapella puoliskon kanssa - se repii aina pelihousunsa, kun haluan tilata lisää Rackhamia (ilmankos se valittaakin, ettei löydä ikinä housuja).

Puoliskoni on sinänsä tukeva ja ymmärtäväinen, mutta viime aikoina siltä on mennyt hermot tämän turnausjärjestelysysteemin, alati kasvavan maastomäärän ja ainaisen kaaoksen kanssa. Confrontation taitaa olla sille jo melkein kirosana.. ;)
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
behemoth
Viesti:

Viesti Kirjoittaja behemoth »

Silveri kirjoitti: Puoliskoni on sinänsä tukeva
Kunhan ei ole liian tukeva... tukevat syövät paljon ja ruokaan kuluvan rahankin voisi käyttää vaikka pikaliimaan tai green stuffiin. ;)
aurellian

Viesti Kirjoittaja aurellian »

Morons. Oma tyttöystäväni ei ruikuta omasta harrastuksestani tipan noppaa...päinvastoin olen asian ymmärtänyt; enemmänkin taitaa olla kiinostunut. Kannattaa siis hankkia sellainen tyttöystävä, jota kiinnostaa muukin kuin meikkaus ja drinkit. No ei vaan, jokaisen oma asia
"No shit, Sir"
TietoPredator

Viesti Kirjoittaja TietoPredator »

Omista ja lähipiirin kokemuksista viisaastuneena voin sanoa että menkää naimisiin sen tyttöystävänne kanssa ja hankkikaa kakara tai pari, eipähän nainen enää valita jos miehellä on harrastus jonka takia se nyhjöttää iltaisin kotona eikä lähde baariin.
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

TietoPredator kirjoitti:Omista ja lähipiirin kokemuksista viisaastuneena voin sanoa että menkää naimisiin sen tyttöystävänne kanssa ja hankkikaa kakara tai pari.
Ensimmäiseen kohtaan ei ole vielä varaa (kaikki kuluu figuihin :P) ja toinen kohta on tulossa parinkymmenen viikon kuluttua.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
archon

Viesti Kirjoittaja archon »

Dolmot kirjoitti:
Calengon kirjoitti:Oma järki tulee ensin vastaan jos figuilu alkaa ihmissuhteisiin vaikuttamaan. Liika on aina liikaa.
Jep. Kannattaa hankkiutua äkkiä eroon tuollaisista ihmissuhteista. Häiritsevät hyvää harrastusta.
Puhumattakaan jälkiseurauksista. Siinä missä yksi silmäpari ihmettelee näpräämsitä pikku-ukkojen kanssa voi käydäkkin niin että aivan huomaamatta siinä on toinenkin silmäpari tapittamassa. Tämän jälkeen figujen kanssa ei tarvitse mitään aikataulutusta.
:D

Lohdutuksen sanaksi voidaan tässä todeta että kyseessä on tilapäinen seikka, ja viimeistään 12 vuoden päästä se onkin se muksu joka rakentaa ja maalaa sun ukkosi. (Ja pieksee sut peleissä 6-0)
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Griefbringer kirjoitti:Kohta varmaan joku postittaa jostakin kaivetun "10 syytä miksi miniatyyrit ovat parempia kuin ihmissuhteet" tyyppisen listan...

Griefbringer
Suunnittelin listan jo ennen kuin luin viestisi.

Miksi figut ovat parempia kuin naiset:

1. Hyvällä hoivalla figut pysyvät hyvännäköisinä 40 vuotiainakin.

2. Figuiluun uppoaa muutama satanen vuodessa.

3. Kun kyllästyt johonkin figuun voit tuosta vaan poista siitä maalit ja maalata uudestaan.

4. saat kaupitella figujasi missä, milloin, ja miten vain.

5. Sinulla voi olla yhtäaikaa satoja jopa tuhansia figuja eikä yksikään motkota niistä sinulle.

6. Vaikka pitäisitkin vain tuoreista vastavaletuista figuista sinua ei pidetä pedofiilinä.

7. Vaikka pitäisit vain ikivanhoista nostalgisista figuista, sinua ei pidetä mummoihin sekaantujana.

8. Vaikka pitäisit eläinfiguista sinua pidetä zoofiilinä.

9. Figuillasi ei ole kuukautisia.

10. uusilta aiemmin tuntemattomilta figuilta et voi saada sukupuolitautia, et vaikka maalaisit sitä koko yön ilman ehkäisyä.

11. figuillesi ei tarvitse selitellä missä olet ollut

12. Figusi eivät vaadi sinua treffeille.

13. sinun ei tarvitse esittäytyä figujen vanhemmille.

14. figuja voit säilyttää missä vain, ilman että ne valittaa.

15. figut eivät valita ulkonäöstäsi, koskaan.

(16. ja vielä tässä iässä tyttöystäviä tulee ja menee, mutta figut jää hyllyyn [ellen myy niitä])

Pahoittelen loppuun vielä jos loukkasin jonkun kauniimman sukupuolen edustajan tunteita. Ette te niin kamalia oo.
Spore miina

Viesti Kirjoittaja Spore miina »

"Kun kyllästyt johonkin figuun voit tuosta vaan poista siitä maalit ja maalata uudestaan. "

Kun kyllästyt johonkin figuun voit tuosta vaan upottaa sen ämpäriin ja kohta sinulla on paljon paremman näköinen.
Viimeksi muokannut Spore miina, Pe 27.05.2005 17:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Figut eivät suutu sinulle ikinä.
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Blackguard kirjoitti:Figut eivät suutu sinulle ikinä.
Nopat suuttuu joskus :(
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

figunarkki kirjoitti: 6. Vaikka pitäisitkin vain tuoreista vastavaletuista figuista sinua ei pidetä pedofiilinä.

7. Vaikka pitäisit vain ikivanhoista nostalgisista figuista, sinua ei pidetä mummoihin sekaantujana.

Ja jos pidät kuolleista figuista, sinua ei pidetä necrofiilinä(meniköhän toi oikein).
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Spore miina

Viesti Kirjoittaja Spore miina »

Kun figu tulee ulos kaapista se ei aiheuta järkytystä. (Figut on kaapissa) =P
figunarkki

Illumina kirjoitti:
figunarkki kirjoitti: 6. Vaikka pitäisitkin vain tuoreista vastavaletuista figuista sinua ei pidetä pedofiilinä.

Ja jos pidät kuolleista figuista, sinua ei pidetä necrofiilinä(meniköhän toi oikein).
Figut ei oo eläviä tai kuolleita. Ne voi näyttää esim zombilta, mutta niin mun mummoki.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Ja jos jokin figu alkaa suututtamaan sinua kovasti, voit huoletta lukita sen komeroon pelkäämättä, että se lyö sinua turpaan, kun otat sen ulos...

Ihan oikeasti siis, tämä ketju lukitaan nopeasti, jos keskustelu vajoaa tälle tasolle.
figunarkki

Maelis kirjoitti:
Blackguard kirjoitti:Figut eivät suutu sinulle ikinä.
Nopat suuttuu joskus :(
Kyllä ne figutki voi sillä tavalla suuttua. Maalit ei pysy, ja ruumiin osat tippuu pois.

EDIT: `fangi on oikeassa. Lopettakaa minun listajuttuni baittaaminen. Ja siirtykää oikeaan aiheeseen.
Ve11u

Viesti Kirjoittaja Ve11u »

http://www.larryleadhead.org/index.html

Tuolta löytyi joskus loistava vertailu sotapelien ja seksin paremmuudesta. Nyt vaan en millään löydä sitä.

Paras pätkä kuului jotenkin näin: kesken figu-aktin voit poiketa kaljalle ja palata taas parin tunnin päästä jatkamaan peliä ja peli todennäköisesti sujuu entistä paremmin.

Edit: johtunee tuosta:
NOTE: Once a cartoon has left the Larry Leadhead Archive, it goes to the "Old" Larry Leadhead Archive at: http://www.magweb.com
eli se siitä
Viimeksi muokannut Ve11u, Pe 27.05.2005 18:19. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kakka jätkä
Zob

Viesti Kirjoittaja Zob »

figunarkki kirjoitti: Suunnittelin listan jo ennen kuin luin viestisi.

1. Hyvällä hoivalla figut pysyvät hyvännäköisinä 40 vuotiainakin.

2. Figuiluun uppoaa muutama satanen vuodessa.

3. Kun kyllästyt johonkin figuun voit tuosta vaan poista siitä maalit ja maalata uudestaan.

4. saat kaupitella figujasi missä, milloin, ja miten vain.

5. Sinulla voi olla yhtäaikaa satoja jopa tuhansia figuja eikä yksikään motkota niistä sinulle.

6. Vaikka pitäisitkin vain tuoreista vastavaletuista figuista sinua ei pidetä pedofiilinä.

9. Figuillasi ei ole kuukautisia.

10. uusilta aiemmin tuntemattomilta figuilta et voi saada sukupuolitautia, et vaikka maalaisit sitä koko yön ilman ehkäisyä.

11. figuillesi ei tarvitse selitellä missä olet ollut

12. Figusi eivät vaadi sinua treffeille.

13. sinun ei tarvitse esittäytyä figujen vanhemmille.

14. figuja voit säilyttää missä vain, ilman että ne valittaa.

15. figut eivät valita ulkonäöstäsi, koskaan.

(16. ja vielä tässä iässä tyttöystäviä tulee ja menee, mutta figut jää hyllyyn [ellen myy niitä])

Pahoittelen loppuun vielä jos loukkasin jonkun kauniimman sukupuolen edustajan tunteita. Ette te niin kamalia oo.
Ja näin perustelet puolisolle, että figuilu on hyvä harrastus:
1. Figuilijatuttavasi eivät haise pelin jälkeen hielle, korkeintaan liimalle ja maalille.
2. Figuilija voi harrastaa kotona, ei tarvitse autoa (5.000€ lisää budjettiin "juokseviin kuluihin)
3. Figuilijoiden tuttavat eivät tule klo. 02.00 pyytämään pikalainaa (tekevät päivällä)
4. Figuilija tulee poistamaan maalit kynsistään tyttöystävänsä kanssa .
5. Figuilijan tyttöystävänä/puolisona ei tarvitse huolehtia tulevansa petetyksi.
6. Figuilijalla on värisilmää ja tältä voi oikeasti kysyä "mitä minä pukisin tänään".
7. Figuilijan puolison ei tarvitse huolehtia hilluuko figuilija väkivaltaisten tuttaviensa kanssa baarissa.
8. Figuilija lukee kirjoja ja sivistyy
9. Figuilija katsoo keskimääräistä vähemmän urheilua.
10. Figuilijalan puolison ei tarvitse miettiä mitä ostaa figuilijalle joululahjaksi.
roku

Viesti Kirjoittaja roku »

Noh, ihan tähän oikeaan topikkiin vastailen. Olin tänään tuossa viiden aikoihin maalailemassa kun sitten kaveri soitti, kysyi mitä puuhailin(gei), sanoin että maalailin ja pyysi sitten seurakseen terassikahveelle. No minäpä tuosta innostuin, kaunis päivä kun oli, tosin hieman tuulinen. Sanoin että kylläpä tämä käy, syön ensin pikaisesti(sanoin saapuvani 10 minuutin sisään).
Noh puhelu päättyi, ja muina miehinä jatkoin maalailua radio cityn tahtiin, ja ennen pitkää muistin juuri tämän threadin ja huomasinkin kellon kierineen 20 minuuttia myötäpäivään. Nopeasti kävin syömässä ja oikein rivakasti kävelin kaverille.
Tämä nyt ei niin vakavaa kuitenkaan ole, mutta ainahan se kohteliasta on ajoissa olla ja jos mieli halajaa kuumaa kupposta.
applepie

Viesti Kirjoittaja applepie »

Cannonfodder kirjoitti:Tosimies ei sosiaalisia kontakteja kaipaa vaan paneutuu täysillä elämäntehtäväänsä antamatta muiden houkutusten sumentaa hänen harkintakykyään ja keskittymistään. Tunnustusten luolasta voi hyvin todeta miten paljon vaikeuksia nämä sosiaaliset kontaktit etenkin vastakkaisen sukupuolen kanssa voivat aiheuttaa.

3 esimerkkiä ulkomuistista:

- "Keskeytin yhdynnän koska kuulin tietokoneeltani äänen josta arvelin, että joku on ottanut minuun yhteyden IRCin kautta"

- "Jätin tyttöystäväni voidakseni pelata enemmän Morrowindia"

- "Inhoan sitä kun tyttökaverini tulee käymään luonani. Hänen kanssaan täytyy aina keskustella ja se häiritsee Counter striken pelaamista todella paljon, olen joskus jopa joutunut keskeyttämään pelin hetkeksi hänen takiaan"

Tämä tarina on tosi. Jos ette halua että teille käy näin, välttäkää tämä karmea kohtalo ja karttakaa turhia ihmissuhteita. Maalausjälkenne paranee lisääntyneen keskittymiskyvyn ja paneutumisen myötä ja keskiarvonne sotavasaran galleriassa voi nousta jopa puolella pisteellä, joka onkin oikeastaan mielestäni ainut tavoittelemisen arvoinen asia elämässä.
Ei helvetti, hetken jo luulin tätä todeksi :D!
eihän se(kai?)...
To be Ulverized...
Griefbringer

Viesti Kirjoittaja Griefbringer »

Illumina kirjoitti:Ja jos pidät kuolleista figuista, sinua ei pidetä necrofiilinä(meniköhän toi oikein).
Suomenkielinen kirjoitusasu on nekrofiili, k-kirjaimella.

Tasapuolisuuden vuoksi pitäisi varmaankin laatia myös "10 syytä miksi figut ovat parempia kuin miehet" lista, yritetäänpä:

1.) Figut eivät istu iltaisin kavereittensa kanssa kaljalla, paitsi dioraamoissa.
2.) Figut pitävät päällä aina juuri sen värisiä vaatteita kuin sinä haluat.
3.) Figut eivät kuorsaa.
4.) Figut eivät halua katsoa urheilua televisiosta silloin kun haluaisit seurata jotakin oikeasti kiinnostavaa ohjelmaa.
5.) Lihaksikkaita ja hyvännäköisiä figuja on maailma puolillaan.

Joku muu voi sitten jatkaa tuosta, ei inspiraatio kanna nyt pitemmälle.

Griefbringer
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”