"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Codex : Catachans nyt ilmaiseksi GW:n sivuilta.

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Misc

Viesti Kirjoittaja Misc »

Oba kirjoitti:En haluaisi pilata joidenkin täällä olevien auringonpaistetta, mutta sempähän vain sanon, että internetistä löytyy KAIKKI taivaan ja maan väliltä, ja yleensä ilmaiseksi. Se alkaako omatuntoa itkettämään, onkin sitten eri juttu (on kuitenkin kyseessä niinkin kaunis yhtiö, kuin GW, aka "it's an "adjustment", not an increase, and you should be happy we made it").
Mitenkä tuo liittyy? Lähes kaiken saa ilmaiseksi mutta kuinka moni yhtiö antaa itse ilmaiseksi?
Oba

Viesti Kirjoittaja Oba »

Leviathan kirjoitti:
Oba kirjoitti:En haluaisi pilata joidenkin täällä olevien auringonpaistetta, mutta sempähän vain sanon, että internetistä löytyy KAIKKI taivaan ja maan väliltä, ja yleensä ilmaiseksi. Se alkaako omatuntoa itkettämään, onkin sitten eri juttu (on kuitenkin kyseessä niinkin kaunis yhtiö, kuin GW, aka "it's an "adjustment", not an increase, and you should be happy we made it").
Mitenkä tuo liittyy? Lähes kaiken saa ilmaiseksi mutta kuinka moni yhtiö antaa itse ilmaiseksi?
No, ainakin Rackham ja luultavasti sadattuhannet muutkin.

Osa porukasta on varmaan aivan oikeasti iloissaan siitä, että saavat tuhansia euroja tuhlattuaan läpyskän, jonka ovat luultavasti jo ostaneet, erratoituna netistä.
"I'm a product
Of my environment
So don't blame me, I just work here"
Blöö

Viesti Kirjoittaja Blöö »

Oba kirjoitti:Osa porukasta on varmaan aivan oikeasti iloissaan siitä, että saavat tuhansia euroja tuhlattuaan läpyskän, jonka ovat luultavasti jo ostaneet, erratoituna netistä.
Oliko tämä sarkasmia?
Oba

Viesti Kirjoittaja Oba »

Ei itseasiassa. Olen kantani jo varmaan tarpeeksi selkeästi ilmaissut, eikä minua voi tästä suistaa, joten turha tätä on enää jankata.
"I'm a product
Of my environment
So don't blame me, I just work here"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”