Pikkuveljeni eka figu.
- figunarkki
Pikkuveljeni eka figu.
5 vuotias pikkuveljeni Severi on elänyt koko lyhyen elämänsä WH maailmassa. Pikkumies kuulemma omistaa Voxin ja boltterin, lisäksi on sukua archaonille :S
Päätin sitten antaa Severin maalata ylimääräisen goblin archerin. Minä kokosin figun koska ei kovin houkuta antaa 5 vuotiaalle terävää veistä ja myrkyllistä liimaa. Severi valitsi osat itse ja minä kokosin. Maalaukseen en koskenut lainkaan, Severi valitsi värit itse ja minä olin vain puhdistamassa pensseliä, ja antamassa muutamia pieniä neuvoja.
Goblin archer:
Edestä
takaa
Ja sitten itse taiteilian alku figun kimpussa:
Maalataan jalkaa
Severi jopa beissasi figunsa itse
Hieman se tuppaa nolottamaan kun pikkuveli maalasi ekan figunsa yhtähyvin ku mä maalasin ekan, vaikka olin lähes 2 kertaa vanhempi.
EDIT: Ostin broidille pensselin ja sen pikkupaketin berserkkejä.
Pikkunen ei tahtonut pysyä nahoissaan kun kokosin figut sille. Ja kun vihdoin pääsi maalaamaan ei se hievahtanutkaan seuraavaan tuntiin, ei vaikka takana oli TV auki mielenkiintoista ohjelmaa pullollaan. Perserkki on huomattavasti vaikeampi maalata kun goblin, mutta yllättävän hyvin Severi sai detailitkin maalattua.
Perserkki edestä
Ja takaa
Severi tahtoi tuon kuvan missä näkyy kasvot (huomatkaa, severi tahtoi välttämättä maalata pahiksille pahannäköisen ihon )
Pikkumies beissin kimpussa
Severi kiittää kaikkia kuvia kommentoineita.
Päätin sitten antaa Severin maalata ylimääräisen goblin archerin. Minä kokosin figun koska ei kovin houkuta antaa 5 vuotiaalle terävää veistä ja myrkyllistä liimaa. Severi valitsi osat itse ja minä kokosin. Maalaukseen en koskenut lainkaan, Severi valitsi värit itse ja minä olin vain puhdistamassa pensseliä, ja antamassa muutamia pieniä neuvoja.
Goblin archer:
Edestä
takaa
Ja sitten itse taiteilian alku figun kimpussa:
Maalataan jalkaa
Severi jopa beissasi figunsa itse
Hieman se tuppaa nolottamaan kun pikkuveli maalasi ekan figunsa yhtähyvin ku mä maalasin ekan, vaikka olin lähes 2 kertaa vanhempi.
EDIT: Ostin broidille pensselin ja sen pikkupaketin berserkkejä.
Pikkunen ei tahtonut pysyä nahoissaan kun kokosin figut sille. Ja kun vihdoin pääsi maalaamaan ei se hievahtanutkaan seuraavaan tuntiin, ei vaikka takana oli TV auki mielenkiintoista ohjelmaa pullollaan. Perserkki on huomattavasti vaikeampi maalata kun goblin, mutta yllättävän hyvin Severi sai detailitkin maalattua.
Perserkki edestä
Ja takaa
Severi tahtoi tuon kuvan missä näkyy kasvot (huomatkaa, severi tahtoi välttämättä maalata pahiksille pahannäköisen ihon )
Pikkumies beissin kimpussa
Severi kiittää kaikkia kuvia kommentoineita.
Viimeksi muokannut figunarkki, Ti 31.05.2005 12:58. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
- figunarkki
- Lighthammer
- Peliporukkavalvoja
- figunarkki
Pirun hyvin maalattu 5v. hepulta!
Samaa jälkeä kuin ensimmäiseni, ja olin vielä "paljon" vanhempi.
Täytyy olla aika hyvä keskittymiskyky jos pystyy olemaan jopa 5 vuotiaana 20min. paikallaan. (Tuon ikäisenä minä lähinnä jahtasin rekkoja)
Toivottavasti Severi on jatkossakin figujen kanssa tekemisissä.
Täytyy olla aika hyvä keskittymiskyky jos pystyy olemaan jopa 5 vuotiaana 20min. paikallaan. (Tuon ikäisenä minä lähinnä jahtasin rekkoja)
Ostetaan/Vaihdetaan figuihin: KISS, Horna, Emperor, Bathory, Burzum, Behemoth, Stam1na, Mokoma, Hypocrisy, Behexen, Immortal ja Gorgoroth cd:eitä.
Todella hyvä figu, parempi kuin ensimmäiset kymmenen figuani jotka maalasin kaksitoistavuotiaana! (nyt olen kolmetoista, ja maalausjälki on parantunut huomattavasti), pikkuveljestäsi tulee vielä todella jotakin kun maalaa noin hyvin viisivuotiaana ja omistaa hyvän keskittymiskyvyn.
Ja valokuva näkyy hyvin kun vain pistää ne valaistuksen edes noin kolmeen neljäsosaan.
Ja valokuva näkyy hyvin kun vain pistää ne valaistuksen edes noin kolmeen neljäsosaan.
- figunarkki
Sen voi oikeastaan jo luvata. Eise paljon muuta tee ku leikkii pokemonia tai jotain warhammeria. Lisäksi heti kun sai beissauksen tehtyä kysyi jo että millon saa maalata toisen.Thorin kirjoitti:Pirun hyvin maalattu 5v. hepulta!
-
Voodoo Jannu
Vaude, hienoa työtä noinkin nuorelta. Severillä taitaa olla lahjoja!
Veljes rokkaaaa! xD
Veljes rokkaaaa! xD
Uudet kotisivuni, käykää tsekkaamassa!
http://www.kevan.org/brain.cgi?PeRRkeLe!count
http://www.kevan.org/brain.cgi?PeRRkeLe!count
- Slaughter Master