Päivää, iltaa, hyvää yötä ja huomenta. Whatever.
Olin tuossa aikeissa hankkia 'kytkoon örkkiarmeijaani kunnon warbossin (ei siis mega armoria) ja ruveta sitä konvertoimaan. Varustukseen tulisi bionik bonse, clawi ja cybork body.
Bonsen väsään varmaankin green stuffista, mutta miten clawi ja cb? Vinkkejä, kuvia?
-Leksa
Konvertoidaan warboss
Konvertoidaan warboss
There are 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Hmnn... Ehdottaisin, että ainakin käytät sen mega-armouredin sotaporsaan osia, niin saat sen cyborg bodyn hoidettua, toinen vaihtoehto on sitten lisäillä erilaisia konebitsejä sinne tänne..
Minä konvaisin sen klawin joko niin, että ensin normaali power hansikas kätöseen, ja sitten siihen kynsiä muistuttavat pahviläpyskät. (tykkään pahvista, odottakaas kun saan galleriaan pahvisen wartrukkini) Itse olen myös miettinyt, että millähän saisi konvattua noille nobeille sen hanskan, pahemmin en sitten ole kerinnyt asiaa pohtia.
Minä konvaisin sen klawin joko niin, että ensin normaali power hansikas kätöseen, ja sitten siihen kynsiä muistuttavat pahviläpyskät. (tykkään pahvista, odottakaas kun saan galleriaan pahvisen wartrukkini) Itse olen myös miettinyt, että millähän saisi konvattua noille nobeille sen hanskan, pahemmin en sitten ole kerinnyt asiaa pohtia.
hevi on kuin luoti tai moukarinisku, se vain kolahtaa koviin jätkiin.
"paikkakunta: Kempele"
-Omenapoika
"paikkakunta: Kempele"
-Omenapoika
Inquisitorin figuissa oli joskus katsoessani joku äijä, jolla on aika vakuuttava power klawi. Vaikutti vielä melko sopivan kokoiselta.
Itse väsäilen omalle pomolle eli Largo da Skulkrushalle (;)) IG senttinelin jalasta ja fb-örkkien chopista; on muuten aika julman näkönen tulossa, kouraan mahtuu ehkä parikin mariinia. Noin 8 kuukauden pakastuksen jälkeen projekti alkaa taas heräillä... ties vaikka saisin herran pian maaleihinkin.
Voin vieläpä sanoa että sillä on cybork body ja/tai bionik arm, sen verran mekaniikkaa on näkösällä.
Jos päädyt johonkin vähemmän suurelliseen ratkaisuun, cybörkkivartaloa voisi ilmentää esimerkiksi ylimääräisillä kaulasta ja/tai kainaloista törröttävillä liittimillä ja piuhoilla, konesilmällä, metallihampailla, hauiksen niitatuilla suojapelleillä jne. jne.
Bionik boncea voi esittää vaikka pelkkä kypärä, ainakin minusta varsinainen kallolaatta ei välttämättä näytä kovin tyylikkäältä...
Itse väsäilen omalle pomolle eli Largo da Skulkrushalle (;)) IG senttinelin jalasta ja fb-örkkien chopista; on muuten aika julman näkönen tulossa, kouraan mahtuu ehkä parikin mariinia. Noin 8 kuukauden pakastuksen jälkeen projekti alkaa taas heräillä... ties vaikka saisin herran pian maaleihinkin.
Voin vieläpä sanoa että sillä on cybork body ja/tai bionik arm, sen verran mekaniikkaa on näkösällä.
Bionik boncea voi esittää vaikka pelkkä kypärä, ainakin minusta varsinainen kallolaatta ei välttämättä näytä kovin tyylikkäältä...