"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

gnoblar trappers?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
viimeinen_mohikaani

gnoblar trappers?

Viesti Kirjoittaja viimeinen_mohikaani »

Eli olen tässä ajatellut,että kannattaako niitä trappereitä ottaa enemmän kuin kahdeksan.
FIGUJA MYYNNISSÄ!!!
Zanfa

Viesti Kirjoittaja Zanfa »

Itse en edes tiedä mitä hyötyä niistä pikku "piip" oikeastaan on!
Voimmeko muuttaa maailmaa? Emme , mutta totta helvetissä voimme aina yrittää.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Vampire Lord90 kirjoitti:Itse en edes tiedä mitä hyötyä niistä pikku "piip" oikeastaan on!
Skirmishers, scouts.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Sìlentium

Viesti Kirjoittaja Sìlentium »

No mitä enemmän Trapperseja, sitä enemmän heittomoskaa.. Noillakun ei lähistelyyn kehtaa mennä. Itse tykkään käyttää 12 yksiköissä..
Pommiradio. Metallia raa'alla asenteella. /,,/
Tiedät ettei täällä ole ketään.
Thrag

Viesti Kirjoittaja Thrag »

Nuo eivät taida hirveitä maksaa? Pistät vaan noita hyvät satsit (jos ovat corea, en itse tiedä ogreista mitään :P) ja hukutat omat ja vastustajan sivustasi näihin. Jos näillä on heittoaseet, vielä parempi. Isket parikymmentä näitä tuuman päähän vastustajan yksikön sivustasta ja heität niitä kaikella mitä käteen sattuu. Pakko sieltä on jonkun kuolla. Ja jos pistät näitä kolmeen kehään omaan sivustaasi, on sinun omilla yksiköillä kolme closis-phasea kestävä suoja kaikkea ogrejesi sivustaan kavioin tai jalkaisin yrittävää vastaan.

Jos eivät ole corea, on tämä ollut aika turhaa. Muuten niillä taitaa olla käyttöarvoa lähinnä vastustajan marssimisenestossa.
Jos asut Hervannan kulmilla tai Mouhijärvi-Hämeenkyrö-akselilla (tai lähiseudulla) ja pelaat fabaa/40k:ta/harrastat muuta oheistoimintaa tai roolipelejä, ota yhteyttä jos olet peliseuran tarpeessa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”