Viimeiset wood elf kuvat!
Ihan nättejä ovat wardancerit, dryadit ja charrut. Tree-kin taas on ihan kammottava ja surffailijatkin tuntuvat typeriltä (tulee ihan mieleen varhaisimmat "konversioni").
Nuo jokapaikassa pörräävät siniset-jutut taas ottavat lähinnä päähän. Tulee lähinnä mieleen jotkin snotlingit tai gnoblarit, odottaisi metsänhengiltä vähän asiallisempaa käytöstä...
Nuo jokapaikassa pörräävät siniset-jutut taas ottavat lähinnä päähän. Tulee lähinnä mieleen jotkin snotlingit tai gnoblarit, odottaisi metsänhengiltä vähän asiallisempaa käytöstä...
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
-
sausagemaster
-
Teclis - High loremaster
Yksi juttu vielä niistä "pienistä sinisistä möröistä":
Hyvät ihmiset, miksi ihmeessä ne pienet örvelöt haittaa teitä? Luuletteko tosissaan, että niitä ei saa mitenkään poistettua figusta tai peitettyä GS:llä joksikin muuksi? Ja jos ne värit häiritsevät, niin voihan ne maalata vaikka vihreäksi, tai punaiseksi.
Minusta ainakin kaikki WElf figut ovat olleet ihan hienoja, paitsi tree manit näyttivät jotenkin oudoilta.
Hyvät ihmiset, miksi ihmeessä ne pienet örvelöt haittaa teitä? Luuletteko tosissaan, että niitä ei saa mitenkään poistettua figusta tai peitettyä GS:llä joksikin muuksi? Ja jos ne värit häiritsevät, niin voihan ne maalata vaikka vihreäksi, tai punaiseksi.
Minusta ainakin kaikki WElf figut ovat olleet ihan hienoja, paitsi tree manit näyttivät jotenkin oudoilta.
Kaikki on suhteellista - Everything is relative
Voisi olla sama ongelma kuin Ogre Kindomien tulemisen aikaan, porukka valitti siitä kuinka tyhmä idea oli kun Ogrejen musikantti ei soittaisi mitään vaan karjuisi senkin edestä, joku wiisas silloin sitten tokaisi siihen viisaita sanojansa jossa mm. valitteli siitä kuinka kaikkien pitää nyt olla niin gootti asenteella jne.Teclis - High loremaster kirjoitti:Whine, whine, mr whine (not seriously)
Itse pidän tästä koko uudesta WE lookista (miinus warhawk surffarit). Siniset mönkiäiset ovat erittäin hyvin aikaansaatuja otuksia, juuri sellaisia pahanilmanlintu tyylisiä metsänhenkiä (en jaksaisi niistä mitään iloista keijukais asetelmaa,,, tai sitten asiallista ja vakavaa kirjastosetää). Mielestäni Dryadit toimivat paremmin puupeikkoina kuin seksin jumalattarina, en haluaisi WE:lffeistä mitään DE:lffi asenteista pr0n armeijaa (ja tästä jäänkin odottelemaan tulitusta).
-
guardian of wood
Taitaa teclis sekoittaa tree-kinet ja tree-manin.clutch kirjoitti:Millonkas täällä on treemaneja näkynyt? Ainoastaan yhden pienen sumean kuvan olen nähnyt.Teclis - High loremaster kirjoitti: Minusta ainakin kaikki WElf figut ovat olleet ihan hienoja, paitsi tree manit näyttivät jotenkin oudoilta.
Bull centaureja ostetaan!
Parhaimmassa tapauksessa ne pienet siniset miehet toimivat Ogre heroille ostettavien gnoblareiden tapaan. (Se smurffi hyppää kanuunankuulan eteen pysäyttäen kymmenien kilojen kuulan oman valtaisan ruumiinsa massalla...)Teclis - High loremaster kirjoitti:Yksi juttu vielä niistä "pienistä sinisistä möröistä":
Minun mielestä ainoa ikävä seikka uusissa figuissa on ne keleen surffaajat...
Strike hard. Strike fast. And before all... Strike below the belt 
Army dealin kun ostaa henkilö niin saa seuraavaa:
- 32 Glade Guard (IIRC these can be made into scouts)
- 16 Dryads (Plastic as well)
- 8 Glade Riders (probably Plastic)
- 3 Warhawk Riders
- 6 Wardancers
- Hero
- Mage
- Limited Ed. BSB
- Armybook
Kerrottiin raining gladessa.
Tässä vielä piskuinen kuva itse paketista.
- 3 Warhawk Riders
- 6 Wardancers
- Hero
- Mage
- Limited Ed. BSB
- Armybook
Naapurin viljat vei halla
tralalalalalla
tralalalalalla
-
guardian of wood
Sattuisiko joku tietämään, että liikkuuko tämänkin paketin hinta jossain +200€ tietämillä?Kelpo kirjoitti:Army dealin kun ostaa henkilö niin saa seuraavaa:
- 3 Warhawk Riders
- 6 Wardancers
- Hero
- Mage
- Limited Ed. BSB
- Armybook
- Blackguard
Kyllä on ainakin ennen liikkunut!guardian of wood kirjoitti:Sattuisiko joku tietämään, että liikkuuko tämänkin paketin hinta jossain +200€ tietämillä?Kelpo kirjoitti:Army dealin kun ostaa henkilö niin saa seuraavaa:
- 3 Warhawk Riders
- 6 Wardancers
- Hero
- Mage
- Limited Ed. BSB
- Armybook
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
-
hyytelöperuna
Varmaankin ~215e kuten muutkin army dealit.guardian of wood kirjoitti:Sattuisiko joku tietämään, että liikkuuko tämänkin paketin hinta jossain +200€ tietämillä?Kelpo kirjoitti:Army dealin kun ostaa henkilö niin saa seuraavaa:
- 3 Warhawk Riders
- 6 Wardancers
- Hero
- Mage
- Limited Ed. BSB
- Armybook
Itse dealista:
Tarpeeksi ampumisvoimaa, hyvä. Näitähän kaikki käyttävät ja ovat varmaankin hyviä, tai sitten GW tekee näille Helf Archerit.
Dryadeja järkevä määrä, hyvä.
Ratsuväkeä tarpeeksi, hyvä.
Surffaafia naamoja, kukaan ei käytä kauheauden takia, eli kaikki yrittävät myydä nämä pois. Ei hyvä.
6 wardanceria, wtf. Kuka naama käyttäisi kuutta tälläistä. Hiukan outoa.
Sankari, maagi ja bsb mukana, iha jees. Lisätään maagi ja ratsuloordi, niin toimii. Bsb se lisäylläri, ken tykkää.
Ihan jees sisältö, odotin enemmän GW:mäistä "minimi coret ja maksimi spesiaaliunitit joilla kukaan ei tee mitään" tapaista kokoonpanoa. Mutta saa nähä, ehkä boksin hinta nouseekin kolmeensataan jotta kaikki armeijat maksaisivat yhtä paljon ja näin autettaisiin ostajia.
-
Elvood
guardian of wood kirjoitti:Sattuisiko joku tietämään, että liikkuuko tämänkin paketin hinta jossain +200€ tietämillä?Kelpo kirjoitti:Army dealin kun ostaa henkilö niin saa seuraavaa:
- 3 Warhawk Riders
- 6 Wardancers
- Hero
- Mage
- Limited Ed. BSB
- Armybook
Muoviepoxissa hintaa näyttää ennakkovarauslapun mukaan olevan 190(!)€ ja ilmestymispäivä on viikolla 27.
- puolisukeltaja
-
Teclis - High loremaster
-
guardian of wood
Juu eli tontujen armybookki saapuu 11.7.2005 suomeen myyntiin,mutta kuinka moni kauppa nostaa ne hyllyille tuona päivänä on toinen asia.
http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/p ... ts_id=7783
http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/p ... ts_id=7783