Ja misäthän koko sota alkoikaan? Eiköhän vain Vandire hävinnyt Thorille sökössä.
Saanen huomauttaa että 40.000 luvulla ei ole vain yhtä sotaa vaan aina kun esimerkiksi (sivistynyt=Tau,eldar,jne)xenosrotu hyökkää planeetalle se (oletettavasti)Julistaa sille sodan erikseen. joten on monta sotaa erikseen.
Püha Terra
-
Virtanen..
- Viesti:
Nykymaailman mittakaavassa tuo olisi sodan julistamista valtion joka kaupungille erikseen.Hullu_Proffa kirjoitti:Saanen huomauttaa että 40.000 luvulla ei ole vain yhtä sotaa vaan aina kun esimerkiksi (sivistynyt=Tau,eldar,jne)xenosrotu hyökkää planeetalle se (oletettavasti)Julistaa sille sodan erikseen. joten on monta sotaa erikseen.
Ja tässähän puhuttiin Vandiren aikaisesta Veren Hallitusajasta, jonka huippukohta oli, kun Thorin innoittamat armeijat (ynnä pari Mariiniveljeskuntaa) piirittivät Keisarillista Palatsia Terralla.
Sota loppui, kun Adeptus Custodesien ryhmä vei Vandiren henkivartiokaartin (Keisarin Morsiamet, aikaisemmin Keisarin Tyttäret ja myöhemmin Adepta Sororitas) johtajan (olikohan se nyt Alicia?) kumppaneineen (kuulemma) Keisarin eteen, missä heille paljastettiin jonkinmoinen salaisuus.
Kun neidit palasivat Vandiren eteen, heidän johtajansa piti puheen Siskoilleen, kertoen mitä oli hänelle oli paljastettu. Vandire ei huomannut mitään juonitellessaan, ja Alicia tuomitsi hänet kuolemaan rikoksistaan Ihmiskuntaa kohtaan. Vandiren viimeiset sanat olivat "Ei minulla ole aikaa kuolla! Olen liian kiireinen!"
Ja sen pituinen se.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Monet keisarikunnan planeetat, tai oikeastaan kaikki, ovat hyvin Autonomisia. Esimerkiksi Tallarnilaiset ovat erittäin hyvää pataa eldareiden kanssa, joiden taitomaailman nimi ei nyt muistu mieleen, koska taistelivat lopulta yhdessä muistaakseni necroja vastaan. Sitten
eräässä Last chancereiden jätkien fluffinpätkässä mainitaan miehen rikokseksi Iyandenin suurlähettilään ajoneuvon varastaminen. Toisaalta taas tälläkin hetkellä monet planeetat käyvät sotaa Eldareita vastaan.
eräässä Last chancereiden jätkien fluffinpätkässä mainitaan miehen rikokseksi Iyandenin suurlähettilään ajoneuvon varastaminen. Toisaalta taas tälläkin hetkellä monet planeetat käyvät sotaa Eldareita vastaan.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.