"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Figuurit ja ihmissuhteet

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Lighthammer
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Lighthammer »

figunarkki kirjoitti: mitä grondiin ja sen huumorin tulee nii olkaa kapakalat hiljaa. Grond on hyvä tyyppi ja paras moderaattori sotavasarassa. Jos mun äly ei riittäs grondin juttujen ymmärtämiseen nii mä en ainakaa kertois siitä kellekkää.
Minulla ei siis riitä äly, mutta ainakin riittää rohkeus tunnustaa se.

Nuoremmat foorumiittimme pitävät takuuvarmasti näitä moderaattoreitamme esikuvina ja ihailun kohteina, joten edelleenkin olisi syytä ajatella mitä suustaan päästää. Sotavasaran keskivertokäyttäjä kun on edelleenkin se 12-14-vuotias nassikka.

Jos en ole Grondin tyyliin vielä tottunut niin se taas varmasti korjaantuu ajan kanssa. En vain varmaankaan ole ainoa "tottumaton".

Lisäksi kannattaisi miettiä, minkälaisen kuvan haluaa foorumista muulle maailmalle antaa. Meitä se ei ehkä haittaa, mutta mahtaako ylläpito ajatella samoin?
Set fire to the family tree.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Darkstar kirjoitti:
figunarkki kirjoitti: mitä grondiin ja sen huumorin tulee nii olkaa kapakalat hiljaa. Grond on hyvä tyyppi ja paras moderaattori sotavasarassa. Jos mun äly ei riittäs grondin juttujen ymmärtämiseen nii mä en ainakaa kertois siitä kellekkää.
Minulla ei siis riitä äly, mutta ainakin riittää rohkeus tunnustaa se.

Nuoremmat foorumiittimme pitävät takuuvarmasti näitä moderaattoreitamme esikuvina ja ihailun kohteina, joten edelleenkin olisi syytä ajatella mitä suustaan päästää. Sotavasaran keskivertokäyttäjä kun on edelleenkin se 12-14-vuotias nassikka.

Jos en ole Grondin tyyliin vielä tottunut niin se taas varmasti korjaantuu ajan kanssa. En vain varmaankaan ole ainoa "tottumaton".

Lisäksi kannattaisi miettiä, minkälaisen kuvan haluaa foorumista muulle maailmalle antaa. Meitä se ei ehkä haittaa, mutta mahtaako ylläpito ajatella samoin?
Grondia palvotaan just grondiksen huumorin takia. Jos grond ois samanlainen kapakala ku esim Jul***i ja ic***n nii ei esim grondia palvovaa irc-kanavaa ois koskaa pystytetty.
Lighthammer
Peliporukkavalvoja

"Great power brings great responsibility"

Tehdään nyt selväksi, että minulla ei ole mitään Grondia vastaan henkilökohtaisesti. Sotavasarassa olen postaillut vasta pari kuukautta, ja tällaisissa tapauksissa se tulee esille. Siitä pahoitteluni.

Pointtini oli joka tapauksessa se, että moderaattori on tietyssä mielessä valtaa käyttävä henkilö, ja tällaisen henkilön tulisi toimia vastuullisesti. Jos tuon paljon porua aiheuttaneen viestin olisi postannut joku rivikäyttäjä, olisin suhtautunut siihen pelkästään huumorilla. Moderaattorin toimilla on kuitenkin kauaskantoisemmat seuraukset.

Lisäksi pikainen galluppi perheen naisten keskuudessa kertoo, ettei keskiverto nainen näe viestissä mitään huvittavaa.

End of OT.
-Darkstar-
Goblinisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Goblinisti »

"Oon 13-vuotias, oppimaan innokas, oppaaksi Grondiksen värväsin!"

-Vapaasti mukaillen lastenohjelma Kaapon tunnuslaulusta
Darkstar kirjoitti:
...se 12-14-vuotias nassikka...
...jolla ei ilmeisesti ole lainkaan aivoja? Kyllä minulla ja suurella osalla kavereistanikin on sen verran älyä jo päähän kertynyt, ettei pidä Grondin kirjoittamaa sarkastista tekstin pätkää raamattunaan. Itse olen 13-vuotias, eli juuri tuo "nassikka."
Viimeksi muokannut Goblinisti, Ma 30.05.2005 14:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lighthammer
Peliporukkavalvoja

Hienoa. Ainakin pystyitte juuri todistamaan ettei ketään täällä kiinnosta mitä minä yritän viestissäni sanoa, vaan luette niitä hyvinkin kuin piru raamattua etsien olemattomia loukkauksia.

Kun kerran foorumi on täynnä täydellisiä, älykkäitä ja kauniita ihmisiä ja lapsineroja niin minä huumorintajuton ja ylihuolehtivainen typerys lupaan sitten pitää turpani tukossa jatkossa.

Jokohan tämän topicin saisi lukkoon?
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Darkstar kirjoitti:Hienoa. Ainakin pystyitte juuri todistamaan ettei ketään täällä kiinnosta mitä minä yritän viestissäni sanoa, vaan luette niitä hyvinkin kuin piru raamattua etsien olemattomia loukkauksia.
Katsos kun arvostelit Grondin pyhiä tekstejä, niin sait nyt koko fanaattisen palvojajoukon niskaasi. Pidä varasi, sillä nämä sarkasmin salatieteisiin tutustuvat nuoret voivat olla hyvinkin agressiivisia, mitä uskon asioihin tulee.
Kun kerran foorumi on täynnä täydellisiä, älykkäitä ja kauniita ihmisiä ja lapsineroja niin minä huumorintajuton ja ylihuolehtivainen typerys lupaan sitten pitää turpani tukossa jatkossa.
Mitä turhaan. Sarkasmi toki vaatii vähän älyä, mutta kyse taisi olla siitä, mikä on hyvän maun mukaista ja mikä ei. Ja makuasioistahan on kaikkein hauskinta kinata. Sinäänsä harmillista, että osa sarkasmin salatiedettä opiskelevista Grond -kulttilaisista ei vielä ole opinnoissaan tarpeeksi pitkällä, joten he latistivat hyvän(?) huumorin alentumalla tarpeettomaan vastustajan arvosteluun.
Jokohan tämän topicin saisi lukkoon?
En lukitse ihan vielä, mutta lopetetaan kuitenkin tarpeeton offtopic, sekä erityisesti liekkien ruokinta. (Ja tämä koski nyt vähän muitakin, kuin häntä, jonka tekstiä lainasin.)

Eli takaisin aiheeseen, jos nyt jollakulla vielä on jotain sanottavaa siitä. (Mitä kyllä hieman epäilen.)
Malkuth

Viesti Kirjoittaja Malkuth »

Aina tätä saakelin samaa nitinää siitä miten "et vaan ymmärrä sarkasmia". Painukaa nyt oikeasti h*lvettiin sen sarkasminne kanssa, p*ska läppä on p*skaa läppää ja jos sen lukeminen v*tuttaa niin kommentoin kyllä jatkossakin... Sikäli mikäli satun jaksamaan.

On kaksi vallan eri asiaa ottaa "sarkasmiksi" tai "huumoriksi" tarkoitettu viesti tosissaan, ja yksinkertaisesti vetää herne nokkaan jonkun idiootin typerästä viestistä. Jos naurattamisen sijasta v*tuttaa ja pahasti niin todellakin kuuluttelen sitä kylillä, aivan sama kiinnostaako ketään.

EDIT: Kiroilut sensuroitu, eipähän tarvitse enää niitä tekosyynä käyttäen alkaa mitään banniuhkauksia heittelemään...
Viimeksi muokannut Malkuth, Ma 30.05.2005 12:22. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Dimensus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dimensus »

Sota raivosi sotavasaran kaduilla....

Hmmnn... Sarkasmi on sarkasmia, ja joka sitä käyttää mielestänne väärin, käyttää sitä väärin. Ei siinä sen kummempaa. Jokaiselle suotakoon mielipide. Mutta tosiaan, se ei toimi, sarkasmi, sehän on ihan selvää. Mutta siltikin mielestäni täysin asiattomat kommentit voisi jättää kommentoimatta. Siis juuri tuo grondin juttu on mielestäni varsin överi. Se menee liiallisuuksiin, muuten se olisi saattanut olla jopa hauskakin, mutta vaikka se on mauton, niin ei sitä tarvitse kommentoida noin julmasti, se edesauttaa aiheen lukottamista, ja lisäksi kymmenen muuta ihmistä jotka ovat eri mieltä postaavat vastaiskun kommentillesi. En ymmärrä, että miksi edes nettifoorumilla ei osata sanoa asioita suoraan. Jos jokin vituttaa, niin laittakaa Grondille itselleen sitä postia, niin se asia hoituu. Kukaan ei kuitenkaan tiedä kuka te olette, mutta silti ei uskalleta puhua suoraan, vaan huudetaan asia ns. yleisesti kaikkien kuullen, ja tämä herättää nekin, jotka ihan periaatteesta inttävät vastaan. On niitäkin asioita, jotka voi sanoa ihan yleisesti, mutta yyvee on keksitty, ja jokaisen pitäisi pystyä ottamaan kritiikkiä vastaan omasta käytöksestään. Mutta pitäisi kyllä tajuta, että missä se raja kulkee, sarkasmin palvelijat. Pitäisi ottaa muut ihmiset huomioon, sillä vaikka sarkasmi on sarkasmia, niin asia on sitä mitä siinä sanotaan, vaikka se kätkeekin piilomerkityksen..
Joitain voi loukata, mutta elkää ihmiset nyt silti kiroilko noin kovasti!!

Tämä oli nyt sitten tämmöinen hassu Dimensusmoderointi tähän väliin, jättäkää omaan arvoonsa..

Ja tuosta grond-irc-kanavasta... Sääli ettei harhaoppeja kitketä yhtä tehokkaasti kuin 40koon maailmassa.. Todella sääli..
hevi on kuin luoti tai moukarinisku, se vain kolahtaa koviin jätkiin.

"paikkakunta: Kempele"

-Omenapoika
Malkuth

Dimensus kirjoitti:Jos jokin vituttaa, niin laittakaa Grondille itselleen sitä postia, niin se asia hoituu.
Itseasiassa meinasin ensin nimenomaan lähettää Grondille YV:n, mutta hetken mietittyäni totesin, ettei siinä juuri pointtia ole. En ihan äkkiä usko, että ko. viesti mihinkään katoaa vaikka se minua (ja ilmeisesti myös muutamaa muuta) ärsyttääkin hiukka enemmän kuin typerät postaukset noin keskimäärin.

Eipä toki sillä, että julkisella huomauttelullakaan saavuttaisin muuta kuin ehkä muutaman Grond-fanboyn halveksunnan, mutta tätä tämä nettikommunikaatio on. Kun joku asia ärsyttää tulee yleensä postailtua jotain vastakommenttia jonka myöhemmin ajatellen olisi voinut jättää väliin, ei niistä kuitenkaan mitään hyötyä ole kenellekään. Se vanha vitsi nettifoorumilla tappelemisesta ja vammaisten olympialaisista, kyllähän te tiedätte...
applepie

Viesti Kirjoittaja applepie »

Ehkä se grondin postaus olisi voinut olla selkeämmin läppä, mutta kyllä jokanen varmaan sen sarkasmiksi tunnistaa. Ei se kuitenkaan niin paha ollut. Ja tuskin kukaan 10-14 vuotias nyt sen innoittamana sovinistiksi ryhtyy, on heillekin jumala/evoluuti/mikälie aivot suonut.

En sitten ymmärrä ihmisiä jotka osaavat jollain nettifoorumilla (mitenkään sotua väheksymättä ;)) polttaa pinnansa täydellisesti, ehkä jotkut tosiaan ottavat tänne kirjoitetut viestit vähän turhan tosisaan, netissä kun kaikki nyt kirjottavat suhtkoht. estotta mitä mieleen tulee kun ei ole sita kuuluisaa vastuuta.

Mut ei ollu tarkotus erityisesti flamettaa ketään, eli jäitä hattuun ja ehkä grondkin voisi joskus siihen siihen silmää iskevään hymiöön (;)) tutustua. (tai kärjistää läppäänsä niin selkeäksi että sen ymmärtää aivoton apinakin) Toisaalta se nyt on sarkasmin yksi ideakin että se pitää spotata, tai no ehkä on parasta olla puhumatta asioista joista en tiedä mitään, kohta joku varmaan tulee ja selittää minulle sarkasmin syvimmän olemuksen ja dissaa minut väärine mielipiteineni ja tietoineni maan rakoon.

Mutta hyvää päivän jatkoa or smt. like that kaikille älkääkä hermotko

-omenapiirakka
To be Ulverized...
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Tähän väliin voi vain todeta: ei herranen aika, mistä näitä tyyppejä oikein sikiää? Typeryys tunnetusti on tauti, johon ei ole parannusta, mutta voi niitä oireita yrittää hieman edes piilotella. Toisekseen, jos ei pysty argumentoimaan tuomatta mukaan niitä ulkosynnyttimiä ja ulosteita, voi varautua siihen että foorumisääntöjen vastaisesta käyttäytymisestä tulee sanktioita.

Kummallinen käsitys, että minä en voisi jostakin syystä postata samanlaista tavaraa kuin muutkin käyttäjät, koska nikkini alla lukee jotakin vihreällä.
Malkuth

Mistähän rautakangesta se taas pitäisi vääntää, että ihmisille menisi jakeluun, ettei tässä nyt ainakaan minun osaltani ole kyse siitä, että en olisi tajunnut Grondin viestin olevan sitä kuuluisaa "sarkasmia" tai edes siitä, että suuremmin välittäisin jos joku kersa ei sitä sellaiseksi tajua, vaan yksinkertaisesti siitä, että viestin sisältö ei miellytä.

Ja Grondille itselleen: Kiva, että pidät saman roolin loppuun asti. Odotinkin täsmälleen tuollaista viestiä sinulta. Jos teikäläisen ns. huumori ei putoa niin tyhmyydestähän siinä tietysti on kyse. Simppeliä kuin mikä.

EDIT: Tjoo, eiköhän tämä tappelu ole tapeltu. Ikävää oli niin kuin pitääkin. YV:nä saa jatkaa jos on pakko. Vaikka modeja kaiketi on kiellettyä neuvoa, uskaltaudun silti pyytämään tälle topicille lukkoa. Deletointi tosin olisi varmaan parempi kohtalo, mutta sitä tällä foorumilla ei jostain syystä kaiketi harrasteta. Kiitos ja hei.
Viimeksi muokannut Malkuth, Ma 30.05.2005 13:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
archon

Viesti Kirjoittaja archon »

Grond kirjoitti:Tähän väliin voi vain todeta: ei herranen aika, mistä näitä tyyppejä oikein sikiää? Typeryys tunnetusti on tauti, johon ei ole parannusta, mutta voi niitä oireita yrittää hieman edes piilotella. Toisekseen, jos ei pysty argumentoimaan tuomatta mukaan niitä ulkosynnyttimiä ja ulosteita, voi varautua siihen että foorumisääntöjen vastaisesta käyttäytymisestä tulee sanktioita.

Kummallinen käsitys, että minä en voisi jostakin syystä postata samanlaista tavaraa kuin muutkin käyttäjät, koska nikkini alla lukee jotakin vihreällä.
Mun mielestä on jännää että mainoon kirjoitukseesi, missä on roolit stereotypioitu täysin oikein, löytyy femakoiden aivopesemiä kriitisoijia. Kärkevästi sanottu. Pyydän anteeksi jo nyt. :)

Olisi kuvitellut että tässä foorumissa (jossa naisia vähemmän kuin marsun äö) tuollaiselle olisi _vain_ naurettu.

No meitä on moneen junaan. Femakot ajelkoot ratikalla...
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Parin kuukauden Sotu-tauon jälkeen piti oikein kirjoittaakin jotain ostoilmon ohella, kun aihe muissa medioissa ennenkin häirinnyt. Yleensä tosin erilaisten kukkahattutätien päivitellessä miten esim. jääkiekkoilijat nuorison suurina esikuvina kehtaavat juhlia liian rajusti mestaruuksia. Jostain syystä näiden parinkymmenen pitäisi osata käyttäytyä kunnolla, mutta ne kymmenet tuhannet kuseskelevat ja oksentelevat humalaiset vappuna Helsingin keskustassa eivät näytä kenellekään esimerkkiä. Ovat varmaan nuoruudessaan katsoneet lätkää ja miksi oppia uusia käytösmalleja.

Nyt mennään vielä pidemmälle puuhun perse edellä, kun aletaan edellyttämään nettialiaksilta jo esikuvaroolin tunnustamista. Onko liikaa vaatia, josko lapsukaisten vanhempia edelleen pidettäisiin roolimalleina ja kasvattajina?

Grond ja me muutkin käyttäjät vastaamme viime kädessä vain kolmelle taholle käytöksestämme. Itsellemme, sivuston omistajalle ja virkavallalle.

Nettitekstejä kirjoittaessa ja lukiessa pitäisi aina muistaa, että äänenpainot välittyvät kirjoitetussa muodossa varsin huonosti eteenpäin. Itselläni on taipumus kirjoittaa suorempaa tekstiä kuin tarkoitan, vaikka en tätä omaa tekstiä lukiessa aina huomaakaan. Pomo on muutaman kerran asiaan puuttunut, kun firmaohjeistukset ovat olleet liian suoria. It's not easy to be a straight guy...

Suurin syy Sotu-taukooni oli ja tulee jatkossakin olemaan, että en ole ammatiltani lastentarhatyöntekijä, en omaa vielä omia lapsia ja minua ei kiinnosta pätkääkään kaitsea lapsilaumaa netissä. Jos vielä pitäisi olla jollekin kakaralle esikuva, niin ei h******i. ( Ei ole ulkosynnytin tai erite, joten Grondin uhkaamat toimenpiteet jää väliin. )
figunarkki kirjoitti:Grondia palvotaan just grondiksen huumorin takia. Jos grond ois samanlainen kapakala ku esim Jul***i ja ic***n nii ei esim grondia palvovaa irc-kanavaa ois koskaa pystytetty.
Jos on jotain hampaan kolossa toimissani, niin voi myös asiallisesti lähestyä suoraankin vaikka yv:llä.

Sen verran alkuperäiseen aiheeseen ennekuin joku innoissaan huomauttaa ot:n kirjoittelusta. Vaimo suhtautunut pääosin täysin positiivisesti harrastukseen ompa kerran kokeillut fabaa ja muutama matsi bloodbowliakin on takana. Ainoat kyseenalaistavat kommentit ovat tässä vuosien aikana tulleet, kun ostin kertalaakista reilulla parilla sadalla eurolla kääpiöitä ja kerroin maalaavani ne tässä lähivuosina, mutta viimeistään tällä vuosikymmenellä. Ostin figut 2003, joten itsehän kuoppaani kaivoin.

Toinen kyseenalaistus tuli, kun ryhdyin katselemaan Forgen thisteriä "sillä silmällä" ja rehellisesti kerroin kotona mitä figu maksaa. Samaan kyseenalaistukseen voi laittaa, kun sitten figun vielä ostinkin. Ei paljoa auttanut vaikka perustelin saaneeeni alennuksella, mutta se perustelu upposi, kun kerroin myyneeni figuja ja wd:tä kattaakseni sekä figun hinnan että sen maalauttamisen. En tosin kertonut myyneeni figujani alle sen mitä niistä olin aikoinaan maksanut, mutta eihän se tappio ollut tässä hetkessä mistään pois, eihän?

Mahdollinen ja hyvin todennäköinen Englannin reissu sen sijaan sai positiivisen vastaanoton "Sehän kuullostaa kivalta reissulta" Tosin sekin auttaa, että osa lähtijöistä oli häissämme ja matkanjohtajan kotona olemme molemmat viihtyneet. Helpompi päästää tutussa porukassa reissuun... ( Kunhan matkanjohtaja on myymättä PS2:sta minulle, se ei saisi mitenkään positiivista vastaanottoa. )
Spore miina

Viesti Kirjoittaja Spore miina »

"Se vanha vitsi nettifoorumilla tappelemisesta ja vammaisten olympialaisista, kyllähän te tiedätte..."

Siis pilkkaat sä vammasia vai?
OneManArmada

Viesti Kirjoittaja OneManArmada »

Stenvall kirjoitti:
Broodlord kirjoitti:
Cannonfodder kirjoitti:Tosimies ei sosiaalisia kontakteja kaipaa vaan paneutuu täysillä elämäntehtäväänsä antamatta muiden houkutusten sumentaa hänen harkintakykyään ja keskittymistään. Tunnustusten luolasta voi hyvin todeta miten paljon vaikeuksia nämä sosiaaliset kontaktit etenkin vastakkaisen sukupuolen kanssa voivat aiheuttaa.

3 esimerkkiä ulkomuistista:

- "Keskeytin yhdynnän koska kuulin tietokoneeltani äänen josta arvelin, että joku on ottanut minuun yhteyden IRCin kautta"

- "Jätin tyttöystäväni voidakseni pelata enemmän Morrowindia"

- "Inhoan sitä kun tyttökaverini tulee käymään luonani. Hänen kanssaan täytyy aina keskustella ja se häiritsee Counter striken pelaamista todella paljon, olen joskus jopa joutunut keskeyttämään pelin hetkeksi hänen takiaan"

Tämä tarina on tosi. Jos ette halua että teille käy näin, välttäkää tämä karmea kohtalo ja karttakaa turhia ihmissuhteita. Maalausjälkenne paranee lisääntyneen keskittymiskyvyn ja paneutumisen myötä ja keskiarvonne sotavasaran galleriassa voi nousta jopa puolella pisteellä, joka onkin oikeastaan mielestäni ainut tavoittelemisen arvoinen asia elämässä.
Ihmissuhteet eivät ikinä saisi mennä ristitiitaan jonkun kanssa, Ihmissuhteet ovat luonnonkehityksen erittäin tärkeä osa. Jos alat tapailla tyttökaveriasi, niin katso että harrastuksesi ( niin kuin counter strike ) menevät aina jonnekin muualle , siksi aikaa kun seurustelet tai teet jotain muuta... . Katso myös että sinulla ja parillasi on tarpeeksi vapaata aikaa, ettete voi jokaikinen sekuntti olla yhdessä tai joka viikon päivä! puolet viikosta, ja strategiset ilta käymiset , ja poikkeukset pitävät hänet varmaan hyvällä mielellä, ( uskoisin ainakin )
Gom kirjoitti:Totta, niin nörtti ei voi OLLA että peli nimeltä Counter-Strike menee tyttöystävän ohi (ei pahalla).
Olen kanssanne täysin eri mieltä. Kyllä niitä tyttöystäviä ehtii silloinkin, kun ei jostakin henkilöstä riippumattomasta syystä pääse pelaamaan/harrastamaan figuja (esim. kone on korjaamossa). En ymmärrä, mikä niillä ihmisillä on päässään vialla, jotka väittävät ihmissuhteiden olevan tärkeämpiä. Kyllähän sitä tulee sosiaalisia kontakteja tarpeeksi peleissäkin. Antakaa vaan tyttöystävienne mennä edelle, mutta älkää sitten tulko valittamaan, kun ownaan teidät CS:ssa tai maalaan paremmin kuin te.

Edit: Eli tarkoituksenani on sanoa, että elämän tarkoitus on pitää hauskaa (sanokoot darwinistit mitä vaan).
Minä en ole counter hiku , ja pelit ovat minulle yhtä tärkeää kuin joku kissan käyttäminen ulkona, eli en tee sitä jos voin viettää aikaa sosiaalisessa elämässä. 40k on eri asia. Jos minulla on peli kesken tyttökaveri soittaa ja kysyy " voitko tulla meille" sanon , että peli on kesken tulen sen jälkeen, mutta jos teen näin jokapäivä, niin se suhde loppuu siihen. Joillekin CS on sama asia, miksi hankkia suhde jos pelaat mieluummin Cseetä? Peleistä on tullut joillekin pakkomielle, en ihmettele miksi koska nykyajan pelit ovat erittäin todentuntuisia ja interaktiivisia. Joten ehdotan vakavasti näiden kahden asian tasapainoittamista.
Mitenkä kirjoitan? Pistä sähköpostia jos ottaa päähän.
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Kommunisti kirjoitti:
Stenvall kirjoitti:
Broodlord kirjoitti:
Cannonfodder kirjoitti:Tosimies ei sosiaalisia kontakteja kaipaa vaan paneutuu täysillä elämäntehtäväänsä antamatta muiden houkutusten sumentaa hänen harkintakykyään ja keskittymistään. Tunnustusten luolasta voi hyvin todeta miten paljon vaikeuksia nämä sosiaaliset kontaktit etenkin vastakkaisen sukupuolen kanssa voivat aiheuttaa.

3 esimerkkiä ulkomuistista:

- "Keskeytin yhdynnän koska kuulin tietokoneeltani äänen josta arvelin, että joku on ottanut minuun yhteyden IRCin kautta"

- "Jätin tyttöystäväni voidakseni pelata enemmän Morrowindia"

- "Inhoan sitä kun tyttökaverini tulee käymään luonani. Hänen kanssaan täytyy aina keskustella ja se häiritsee Counter striken pelaamista todella paljon, olen joskus jopa joutunut keskeyttämään pelin hetkeksi hänen takiaan"

Tämä tarina on tosi. Jos ette halua että teille käy näin, välttäkää tämä karmea kohtalo ja karttakaa turhia ihmissuhteita. Maalausjälkenne paranee lisääntyneen keskittymiskyvyn ja paneutumisen myötä ja keskiarvonne sotavasaran galleriassa voi nousta jopa puolella pisteellä, joka onkin oikeastaan mielestäni ainut tavoittelemisen arvoinen asia elämässä.
Ihmissuhteet eivät ikinä saisi mennä ristitiitaan jonkun kanssa, Ihmissuhteet ovat luonnonkehityksen erittäin tärkeä osa. Jos alat tapailla tyttökaveriasi, niin katso että harrastuksesi ( niin kuin counter strike ) menevät aina jonnekin muualle , siksi aikaa kun seurustelet tai teet jotain muuta... . Katso myös että sinulla ja parillasi on tarpeeksi vapaata aikaa, ettete voi jokaikinen sekuntti olla yhdessä tai joka viikon päivä! puolet viikosta, ja strategiset ilta käymiset , ja poikkeukset pitävät hänet varmaan hyvällä mielellä, ( uskoisin ainakin )
Gom kirjoitti:Totta, niin nörtti ei voi OLLA että peli nimeltä Counter-Strike menee tyttöystävän ohi (ei pahalla).
Olen kanssanne täysin eri mieltä. Kyllä niitä tyttöystäviä ehtii silloinkin, kun ei jostakin henkilöstä riippumattomasta syystä pääse pelaamaan/harrastamaan figuja (esim. kone on korjaamossa). En ymmärrä, mikä niillä ihmisillä on päässään vialla, jotka väittävät ihmissuhteiden olevan tärkeämpiä. Kyllähän sitä tulee sosiaalisia kontakteja tarpeeksi peleissäkin. Antakaa vaan tyttöystävienne mennä edelle, mutta älkää sitten tulko valittamaan, kun ownaan teidät CS:ssa tai maalaan paremmin kuin te.

Edit: Eli tarkoituksenani on sanoa, että elämän tarkoitus on pitää hauskaa (sanokoot darwinistit mitä vaan).
Minä en ole counter hiku , ja pelit ovat minulle yhtä tärkeää kuin joku kissan käyttäminen ulkona, eli en tee sitä jos voin viettää aikaa sosiaalisessa elämässä. 40k on eri asia. Jos minulla on peli kesken tyttökaveri soittaa ja kysyy " voitko tulla meille" sanon , että peli on kesken tulen sen jälkeen, mutta jos teen näin jokapäivä, niin se suhde loppuu siihen. Joillekin CS on sama asia, miksi hankkia suhde jos pelaat mieluummin Cseetä? Peleistä on tullut joillekin pakkomielle, en ihmettele miksi koska nykyajan pelit ovat erittäin todentuntuisia ja interaktiivisia. Joten ehdotan vakavasti näiden kahden asian tasapainoittamista.
Kysypä muuta. Eihän ihmissuhteissa (muissa kuin klaaneissa ja pelipiirissä) ole oikeasti mitään järkeä. Paljon hauskempaa ja helpompaa on pelata nettipelejä kotona kaikessa rauhassa juoden light-kokista. Ehkä sinäkin tulet sen joskus huomaamaan.
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Stenvall kirjoitti:Kysypä muuta. Eihän ihmissuhteissa (muissa kuin klaaneissa ja pelipiirissä) ole oikeasti mitään järkeä. Paljon hauskempaa ja helpompaa on pelata nettipelejä kotona kaikessa rauhassa juoden light-kokista. Ehkä sinäkin tulet sen joskus huomaamaan.
Toivottavasti tuo oli sarkasmia ja et ollut tosissasi, koska tuo on minun mielestäni todella säälittävää. Kyllähän tietty kaveriporukassa tulee leuhkittua välissä huumorilla kuinka 1337 on, kun pelasin läpi yön Counter Strikea, veti huippustatsit public serverilla, ja hedutti Heatonia TeeÄmPeellä, mutta ei todellakaan oikeaa elämää tuollainen tulisi olla kenellekään.

Säälipisteet niille, jotka elävät tietokoneen voimalla ja asettavat pelit ja välimuistin riittävyyden 'ihmisyyden' ja sosiaalisuuden edelle. :roll:
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Hukka

Viesti Kirjoittaja Hukka »

Terminator kirjoitti:Säälipisteet niille, jotka elävät tietokoneen voimalla ja asettavat pelit ja välimuistin riittävyyden 'ihmisyyden' ja sosiaalisuuden edelle. :roll:
Hei kivaa, sain säälipisteitä! Tottakai asetan kaiken koneellisen sen yliarvostetun ns. oikean elämän edelle, hullujako puhut? Unohtakaa "oikeassa" elämässä tapahtuva sosiaalinen kontakti ja pelatkaa sen sijasta enemmän cs:sää ja irkatkaa! Maalaamista ja muuta figuilua unohtamatta!

PS. Sitäpaitsi Heaton on n00b ja TMP rokkaa!

...

Joo siis eiköhän kaikki täällä ymmärrä, että liika on liikaa ja ihmisiä on hyvä nähdä muutenkin kuin tietokoneen ruudulla.

-Hukka
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Stenvall kirjoitti:Paljon hauskempaa ja helpompaa on pelata nettipelejä kotona kaikessa rauhassa juoden light-kokista.
Tuohan nyt on ihan mielettömän kieroutunutta.

Nettipelit ovat nimittäin ihan syvältä, kun tyhmät ihmiset pyörivät offaamassa ja pilaamassa kaiken immersion ja peli-ilon. Parempi on pelata yksinään.

EDIT : Ai niin, light - kokis on hitaasti meritursaiksi muuttuville nuorille neideille.
zqmfgb
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”