Kuinka voittaa liskomiehet helffeillä
- Shadow Warrior
Kuinka voittaa liskomiehet helffeillä
Eli kuten otsikosta näkyy tarvitsisin ohjeita liskoja vastaan. Itse pelaan Helffeillä ja minulla on 2 Silver helmi unittia, yksi Dragon prince unitti, 2 kotkaa, 6 shadow warrioria, Prince dragonilla, spearmen unitti, commander hepalla, ja yksi maagi.
Kaverin armeijasta en tarkasti tiedä mutta ainakin Terradoneja, pari saurus unittia, 2 salamanderia, skinkkejä ja se kaikista hirvein: Old Blood Carnosaurilla!
Eniten päänvaivaa on tuottanut tuo old bloodi joten tärkeintä olisi että keksisitte jonkun taktiikan vältellä tai peräti tuhota sen.
Kaverin armeijasta en tarkasti tiedä mutta ainakin Terradoneja, pari saurus unittia, 2 salamanderia, skinkkejä ja se kaikista hirvein: Old Blood Carnosaurilla!
Eniten päänvaivaa on tuottanut tuo old bloodi joten tärkeintä olisi että keksisitte jonkun taktiikan vältellä tai peräti tuhota sen.
Kunahn vain jätät nuo keihäsmiehet pois taistelusta, niin sinulla pitäisi olla aika optimoitu armeija liskoja vastaan.
Pari bolttista voisi tehdä terää carnoa vastaan. Se on large, joten osut melkein aina 2+ tai 3+. Amulin re-rolleilla on hyvät mahikset tiputtaa lisko parissa vuorossa. Myöskin kärryjä lista kaipaisi.
Liskot ovat niitä harvoja armeijoita, joita vastaan Helf jousimiehilläkin muuten tekee jotakin. Bs4 osuu skinkkeihin aika kivasti ja näiden T2 takaa, etteivät kestä.
Pari bolttista voisi tehdä terää carnoa vastaan. Se on large, joten osut melkein aina 2+ tai 3+. Amulin re-rolleilla on hyvät mahikset tiputtaa lisko parissa vuorossa. Myöskin kärryjä lista kaipaisi.
Liskot ovat niitä harvoja armeijoita, joita vastaan Helf jousimiehilläkin muuten tekee jotakin. Bs4 osuu skinkkeihin aika kivasti ja näiden T2 takaa, etteivät kestä.
Vähän vastustajan listastahan tuo optimaalinen kokoonpano riippuu, mutta useimmat lisko-listat lienevät kuitenkin noita perus all-around-listoja, eli koostuvat hyvästä satsista skinkkejä, parista tai kolmesta saurusblokista, kroxigoreista, mahdollisesti terradoneista, sekä 1-2(3?) isosta möröstä.
Spearmanit kannattaa todellakin jättää kotiin, saurukset ajavat näistä jokatapauksessa kertaheitolla yli.
Liskot ovat todellakin niitä harvoja tapauksia, jolloin archerit pääsevät oikeuksiinsa, skinkit tippuvat näillä aika hyvin. Sama pätee myös salamantereihin.
Kroxigoreihin puree aika hyvin nopean haltiaratsuväen pitkät charget vitosstrenalla charioteilla tuettuna. Hyvä ws parantaa tällöin osumien läpimenoa huomattavasti kun osuu 3+ eikä 4+.
Kuten mainittu, carnon tiputtaminen ei ole ongelma kun armeijassa on pari 2nd signilla buustattua boltteria. Tämä on itseasiassa aika varma nakki.
Spearmanit kannattaa todellakin jättää kotiin, saurukset ajavat näistä jokatapauksessa kertaheitolla yli.
Liskot ovat todellakin niitä harvoja tapauksia, jolloin archerit pääsevät oikeuksiinsa, skinkit tippuvat näillä aika hyvin. Sama pätee myös salamantereihin.
Kroxigoreihin puree aika hyvin nopean haltiaratsuväen pitkät charget vitosstrenalla charioteilla tuettuna. Hyvä ws parantaa tällöin osumien läpimenoa huomattavasti kun osuu 3+ eikä 4+.
Kuten mainittu, carnon tiputtaminen ei ole ongelma kun armeijassa on pari 2nd signilla buustattua boltteria. Tämä on itseasiassa aika varma nakki.
Jos asut Hervannan kulmilla tai Mouhijärvi-Hämeenkyrö-akselilla (tai lähiseudulla) ja pelaat fabaa/40k:ta/harrastat muuta oheistoimintaa tai roolipelejä, ota yhteyttä jos olet peliseuran tarpeessa.
-
Make The Elf
Mulla oli peli just tommosta armeijaa vastaan pari päivää sitten jyräs mut 10-1 ainoot mitkä sai jotain aikaa oli mun maagit ja SPEARMANIT joten niitä ei kannata jättää mun mielestä kotiin. Ja maageillakin aikaa sai vaan 2 huonointa jotka molemmat onnistu tiputtamaan yhen komeetan. Ja se oldblood carnosaurilla... Tiputa sen niskaan 2 komeettaa ja ammu boltterilla niin se on kuollu mutta mä en ehtiny ampuu boltterilla. Ps mulla oli hitonmoinen heittotuuri.
-_-
-_-
Minä olen hyvä sinä olet huono!
Minä olen oikeassa sinä olet väärässä!
Minä olen aloitteleva pikkupiru sinä olet vanha guru!
Minä olen oikeassa sinä olet väärässä!
Minä olen aloitteleva pikkupiru sinä olet vanha guru!
- Viiksivallu
seiso ja ammu on paras taktiikka toimii itelläni hyvin
ota pari maagia ja paljon ampujia ja pari blokkia riitää, koska vastustajasta ei ole paljoa jäljellä kun se pääsee lähikseen
ota pari maagia ja paljon ampujia ja pari blokkia riitää, koska vastustajasta ei ole paljoa jäljellä kun se pääsee lähikseen
Munkki on upporasvassa paistettu pullataikinasta valmistettu makea leivonnainen. Munkkileivonnaisten yleisin muoto on pallo, jonka sisällä on hilloa tai muuta makeaa täytettä.