Land raider vai fast attackiin mitä tahansa
Land raider vai fast attackiin mitä tahansa
Eli kun minulla nyt on Dredi ja defiler niin kannattaakko ostaa land raider vai fast attackia, kun ei sitä fastia oo mitään muuta kuin yks bike.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
No land raider on melkolailla turha, jos meinaa listaa tehokkaaksi saada, mutta hieno tankkihan se on. Oikeastaan ainoa mariinitankki jossa on edes vähän asennetta, noin niinkuin tyylin puolesta. Kuitenkin, pistehinta on sen verran kova, ettei mistään kustannustehokkuudesta todellakaan puhuta.
Mopot taitavat olla nykyeditiossa ihan kivoja.
Mopot taitavat olla nykyeditiossa ihan kivoja.
- The Captain
- Valvoja
Yhdellä bikellä ei tee YHTÄÄN mitään, koska yksikön minimikoko on 3. Hanki siis ainakin toinen normaalimopo ja aspiring champion power-aseella/fistillä/clawilla/muulla lähishärvelillä. Muihin mopoihin voi suositella plasma- tai meltaguneja.Coridus kirjoitti:Yhdellä bikellä ei tee juuri mitään, ota useampi.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Jaahas, jäi sanomatta.The Captain kirjoitti:Yhdellä bikellä ei tee YHTÄÄN mitään, koska yksikön minimikoko on 3. Hanki siis ainakin toinen normaalimopo ja aspiring champion power-aseella/fistillä/clawilla/muulla lähishärvelillä. Muihin mopoihin voi suositella plasma- tai meltaguneja.Coridus kirjoitti:Yhdellä bikellä ei tee juuri mitään, ota useampi.
Ponttina oli että yksikin pyörä voi olla hyödyllinen (Luutnantti?)
Meltaa ei tule kaaoksen pyörissä, jos ostaa kolmen marine-pyörä boxin, siinä saa meltan. Muuten vaikka Iron Warriors, Space Wolves, tai Raptor-paketeista voi ryövätä.
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors
40k since third edition.
Tau
Ravenwing
Iron Warriors
40k since third edition.
Luti bikessa aspana, miksen aikaisemmin tajunnut.Coridus muuten mä en ala ostaan SM bike squadronia ja eihän tuo ole totta että chaos bike squadron on lopetettu. Ei saa/voi olla.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
mikset? cai onko konversio taidot ruosteessa? Pelkäänpä, ettet oikein voi muutakaan..Gom kirjoitti:Luti bikessa aspana, miksen aikaisemmin tajunnut.Coridus muuten mä en ala ostaan SM bike squadronia ja eihän tuo ole totta että chaos bike squadron on lopetettu. Ei saa/voi olla.
hevi on kuin luoti tai moukarinisku, se vain kolahtaa koviin jätkiin.
"paikkakunta: Kempele"
-Omenapoika
"paikkakunta: Kempele"
-Omenapoika
- The Captain
- Valvoja
Arvasin, että joku tarttuu tähän. Kysyjä kysyi Fast attackin ja lantikan väliltä, ei HQ:n ja lantikan väliltä. Jos HQ:t ovat jo sattumalta täynnä, mopolunttia ei enää mukaan saa mahdutettua, vaikka jättäisi kaikki maailman lantikat ottamatta.Coridus kirjoitti: Jaahas, jäi sanomatta.
Ponttina oli että yksikin pyörä voi olla hyödyllinen (Luutnantti?)
Viimeksi muokannut The Captain, Ma 06.06.2005 10:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
Konversio taidot ei ole ruosteessa, mutta en usko oikein että siitä niin hienoa tulee ja PKP:ssä on vielä bike squadron myynnissä
ai´niin ja eihän land raideria lasketa Heavy supportiin jos se toimii transporttina.Onko tuossa sitten jotakin järkeä.
Älä ota lantikkaa!!! Kadut sitä myöhemmin.... Eli olen itsekkin sitä mieltä että osta bikejä vaikka olen ite sitä mieltä että nekin on piste tuhlausta... mut kaikki "proot" sanoo että ne on hyviä... kai? Ja jos on mahollista ja lompakko antaa myöten niin osta toinen defiler...
Space wolves dakka lista.
12W 2L 4D
Space wolves logan arjac lista
0w 0l 1d
12W 2L 4D
Space wolves logan arjac lista
0w 0l 1d
Ostan defilerin sit ehkä elokuus. Ku pitäis sitä säästääkin siitä 150e jotakin tilille. Ensin ostan sen 3 mopoa ja 2 oblia sen jälkeen saa nähä mitä ostan.
- Master Arturion
Höm....
Angel kirjoitti:Älä ota lantikkaa!!! Kadut sitä myöhemmin.... Eli olen itsekkin sitä mieltä että osta bikejä vaikka olen ite sitä mieltä että nekin on piste tuhlausta... mut kaikki "proot" sanoo että ne on hyviä... kai? Ja jos on mahollista ja lompakko antaa myöten niin osta toinen defiler...
Itse olen taas päinvastaista mieltä. Lantikka ON kova, jos sitä vain osaa käyttää oikein. Örkkejä vastaan se on ylivoimainen, jos sitä käyttää blokkaamaan mobeja ja niiden reittejä. Miksi? Koska Lantikka OMAA asearsenaalin, jota ei pitäisi aliarvioida koska se puree takaisin mobeja vastaan. Urbaanilegenda sanoo että lantikka pamautetaan tohjoksi ekassa kierroksessa. True, mutta onko kenellekään pälkähtänyt mieleen että lantikka on yksi pelin kovimmista aluksista? Jos se menee kuitenkin tohjoksi, niin eiköhän viisi bikea menisi samaan läjään (olettaen että koko örkki armeija tähtää lantikkaa). Sitä paitsi, eikö se osoita kunnioitusta lantikkaa kohtaan koska kukaan ei voi jättää huomioimatta sitä shootin phasessa?
*Krhm*...okei tuli kovaa tekstiä, sori
Lantikka on hyvä valinta jokaiseen mariini armeijaan, ja se ON ainoa alus joka pystyy kuljettamaan nopeasti termiksiä.
Korjatkaa jos olen väärässä.
We march the grim march, with a grin...why? Because we have dark sense of humor....