"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Örkkejen rykmentit

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Waleri93

Örkkejen rykmentit

Viesti Kirjoittaja Waleri93 »

Elikkä voittko vähän niinku kertoa kuinka hyviä ja taistelu tyyli kaiken laisista örkki rykmenteistä.
En tiedä itse kuinka hyviä ne ovat, mutta tämä on niinkuin esimerkki että miten kerrotte esim: orc boyz kovia iskee mutta isossa taistelussa tykin ruokaa.
Se oli niinkuin esimerkki en tiedä kuinka hyviä ne on koska olen aloittanut aika vasta, mutta niinkuin tähän malliin.
Viimeksi muokannut Waleri93, Ke 01.06.2005 20:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kerään WFB orcs & goblinssejä
flagu

Viesti Kirjoittaja flagu »

kröhöm...
Kirjoittamaan selvää suomen kieltä (Huom! Kirjakieli on täysin eri asia kuin selkeä kirjoitus, eli sis. kappalejaot, isot alkukirjaimet ja välimerkit).
Avainsana on isot yksiköt (noin 20-30 örkkiä) koko comandilla.

Muiksi varusteiksi useimmat suosittelevat pelkkää kilpeä, koska se tekee niistä halpoja ja suht koht kestäviä, mutta itse käytän niitä ad hand wepoilla, koska se on minun mielestä parempi ratkaisu.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

Örkkipojat iskevät ihan tarpeeksi kovaa kun pääsevät rynnäköimään, ja yleensä pääsevätkin örkkimagian avulla. Varusteeksi sopii pelkkä tavallinen choppa, turha niistä kilvistäkään maksaa Ajatelkaapa että 20 kilven hinnalla saisitte jo 3-4 örkkiä (jos nyt muistan pistehinnan oikein) lisää. Kestäviä nämä kaverit ovat myös, tosin lähes minkäänlaista savea näille ei saa, jollei sitä kilpeä ota. Full command, tai vähintään muusikko ja lipunkantaja kannattaa näille ottaa aina. Nämä myös laitetaan yleensä suuriin yksiköihin, isommissa taisteluissa hyvänä yksikkökokona pidetään kahtakymmentäviittä (25).

Susipojat (goblin wolf riders) ovat hyviä tukemaan muita yksiköitä sivulta ja metsästämään vastustajan sotakoneita, koska ovat fast cavalrya. Taistella ne eivät juurikaan osaa, mutta sivustassa ne vievät vastustajan rank bonukset. Näillä pidetään yleensä musikanttia, keihästä ja kilpeä. Jotkut antaa näille jouset, toiset eivät, minun mielestäni ne ovat turhan kalliita. Hyvä yksikkökoko on 5.

Goblinit ovat halpaa perusmassaa, nämä sitten ovatkin sitä varsinaista tykinruokaa. Goblinit eivät myöskään osaa taistella kovin hyvin, mutta ei niiden ole tarkoituskaan taistella. Varustuksena toimii light armour ja kilpi, jousia näille voi harkita, mutta eivät ne kuitenkaan osu mihinkään, ja vaarana on aina että ne alkavat ampumaan omiaan. Lipun ottaminen on riski, kun vastustaja saa siitä helposti sen +100 voittopistettä, mutta vähintää muusikko näillekin kannattaa antaa. Hyvä yksikkökoko on 25-40, eli melkoisen suurista yksiköistä on kyse.

Yögoblinit ovat myös halpoja, heikkoja ja huonoja taistelemaan, mutta näitä otetaankin yleensä fanaatikkojen takia. Fanaatikot ovat täydellisiä tuhoamaan vastustajan ritarit ja kovat yksiköt kun ne päästetään valloilleen, mutta yleensä vastustaja osaa ennakoida ne ja lähettää jonkun halvan uhriyksikön houkuttelemaan ne ulos yksköstä omia aikojaan. Myös Nettereiden ottamista kannattaa harkita, kyllä se pari attackia pois viholliselta voi hyvinkin pelastaa päivän. Näille ei kannata pahemmin mitään tavaroita ostella, jouset tosin voivat toimia, olen nähnyt joidenkin niitä käyttävän mutta toisaalta ne ovat riskiostos. Jos yksikköä käyttää fanaatikkojen kuskaamiseen, on sopiva koko 20, mutta jos sen ottaa kentälle muuten vaan kannattaa koko pitää 30-40 goblinissa.

Huhhuh, kun tuli paljon tekstiä. Toivottavasti tosta on apua edes jollekin, etten ihan turhaan kirjoitellut.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”