alottelija
alottelija
olisin alottamassa näiden keräilyn ku kavereillaki on ja näytää coleilta,mut ei mitään tietoo mitä pitäis ottaa,ku ei tiiä näist paljo mitään,ja laiska oon lukeen.
mikä olis semmonen armeija jolla olis helppo pelata,jos joku vähä valottais asiaa näistä roduista olisin kiitollinen.
enkä muute ota örkkejä se on saletti.
mikä olis semmonen armeija jolla olis helppo pelata,jos joku vähä valottais asiaa näistä roduista olisin kiitollinen.
enkä muute ota örkkejä se on saletti.
- Teonanacatl
-
Stenvall
Ja sitten 40k:n vastaava: http://www.sotavasara.net/articles.php? ... l&show=212
The Captain on kirjoittanut myös pari loistavaa artikkelia:
FB:n armeijanvalintaopas, 40k:n armeijanvalintaopas ja Mitä ovat miniatyyripelit?.
The Captain on kirjoittanut myös pari loistavaa artikkelia:
FB:n armeijanvalintaopas, 40k:n armeijanvalintaopas ja Mitä ovat miniatyyripelit?.
itse ainakin nautin sääntöjen lukemisesta, joskus vaan istahdan noja tuoliin ja kertaan sääntöjä, mitä nyt sattuu silmään pistämään.
Tässä kuitenkin miten itse opin pelaamaan: Aloitin Warhammer FB:stä, ikää sillon n. 8. Löysin kirjastosta suomen kielisen kirjan jossa oli fb:n sääntöjen pääkohdat ja lueskelin sitä. Sen pohjalta oli erittäin hyvä lähteä harrastamaan (no ei se harrastus nyt siitä lähtenyt) warhammereita yleisestikkin. 40k:n opin lueskelemalla rule bookkia (sitä englannin kielistä) ja katsomalla kaverini pelejä. Se oli oiva tapa oppia, kun tiesi pelin perus idean (lähitaistelu, armeija listat, ukkojen tiedot ym.) jonka oppi tuli siitä suomen kielisestä kirjasta, loppu oli pelkkää hiomista.
Pelaamalla oppii.
Tässä kuitenkin miten itse opin pelaamaan: Aloitin Warhammer FB:stä, ikää sillon n. 8. Löysin kirjastosta suomen kielisen kirjan jossa oli fb:n sääntöjen pääkohdat ja lueskelin sitä. Sen pohjalta oli erittäin hyvä lähteä harrastamaan (no ei se harrastus nyt siitä lähtenyt) warhammereita yleisestikkin. 40k:n opin lueskelemalla rule bookkia (sitä englannin kielistä) ja katsomalla kaverini pelejä. Se oli oiva tapa oppia, kun tiesi pelin perus idean (lähitaistelu, armeija listat, ukkojen tiedot ym.) jonka oppi tuli siitä suomen kielisestä kirjasta, loppu oli pelkkää hiomista.
Pelaamalla oppii.
Lahti pilaa tunnelman.
Ainoa vain että IMO ovat sen verran surkeita että vähänkään osaavaa vastaan on turha lähteä osaamatta itse selvästi enempää(siis pelata). Kenties ihan tavalliset space marinet toimisivat 40k:n puolella paremmin? Edelleen kalliita, taitavia, kestäviä ja suht helppoja pelata.Armoletti kirjoitti:40K ssa suosittelen Necroneita, melko helppo pelata, pisteissä kalliit yksiköt niinpä armeijan saa nopeasti pelikuntoon.
Ja saa suunnilleen mistä tahanasa näitä, koska maalipaukkauksissa,alotuspakkaukissa tulee marineita.Oberon_ kirjoitti:Ainoa vain että IMO ovat sen verran surkeita että vähänkään osaavaa vastaan on turha lähteä osaamatta itse selvästi enempää(siis pelata). Kenties ihan tavalliset space marinet toimisivat 40k:n puolella paremmin? Edelleen kalliita, taitavia, kestäviä ja suht helppoja pelata.Armoletti kirjoitti:40K ssa suosittelen Necroneita, melko helppo pelata, pisteissä kalliit yksiköt niinpä armeijan saa nopeasti pelikuntoon.
- figunarkki
Re: alottelija
Tätä sanaa EI tunneta figumaailmassa.Jehuty kirjoitti:laiska
Ai ei? Ei edes semmosen tyypin kohdalla, jolla on ollut varmaan jo yli 10 armeijayritystä, joista 1½ se (mä) oon saanut valmiiksi asti?figunarkki kirjoitti:Tätä sanaa EI tunneta figumaailmassa.Jehuty kirjoitti:laiska
Hail!Mattin kirjoitti:Ai ei? Ei edes semmosen tyypin kohdalla, jolla on ollut varmaan jo yli 10 armeijayritystä, joista 1½ se (mä) oon saanut valmiiksi asti?
Jaa tästä se johtuukin, kun säännöt tuntuvat olevan monella hakusessa/väärin ymmärretty.Aven kirjoitti:Niin ei niitä sääntöjä tartte välttämättä lukee, pelaat vaan paljon ja opettelet säännöt kavereilta, ehkä hitaampi tapa mutta toimii yhtä varmasti. Ja päädyt lopulta varmasti myös yhtä hyvään lopputulokseen!
Nå en minäkään nyt aivan täydellinen ole, mutta se sääntökirja on pelaamaan aikovalle ehdottomasti hankinta numero 1 (tai sen pitäisi olla).
- Blackguard
Metalleista lähtee enemmän maalia, niissä on enemmän detaljia...
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 53&start=0
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 53&start=0
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung