"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

alottelija

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Jehuty

alottelija

Viesti Kirjoittaja Jehuty »

olisin alottamassa näiden keräilyn ku kavereillaki on ja näytää coleilta,mut ei mitään tietoo mitä pitäis ottaa,ku ei tiiä näist paljo mitään,ja laiska oon lukeen.

mikä olis semmonen armeija jolla olis helppo pelata,jos joku vähä valottais asiaa näistä roduista olisin kiitollinen.

enkä muute ota örkkejä se on saletti.
Grey
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Grey »

öh, mistäköhän pelistä on kyse? FB ? 40K ? Lotr ?

-Grey
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Käy katsomassa ne.game-workshop.com

Sieltä löytyy tietoa kaikista Greyn mainitsemista peleistä.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
flagu

Viesti Kirjoittaja flagu »

"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Ja sitten 40k:n vastaava: http://www.sotavasara.net/articles.php? ... l&show=212

The Captain on kirjoittanut myös pari loistavaa artikkelia:
FB:n armeijanvalintaopas, 40k:n armeijanvalintaopas ja Mitä ovat miniatyyripelit?.
tahtoi

Viesti Kirjoittaja tahtoi »

Jehuty kirjoitti:ja laiska oon lukeen
Kannatta yrittää motivoitua lukemaan, sääntöjä kun löytyy aika paljon ja joudut lukemaan ne huolella itse, jos pelata haluat.
Aven

Viesti Kirjoittaja Aven »

Tähän on kyllä pakko vastata. Niin ei niitä sääntöjä tartte välttämättä lukee, pelaat vaan paljon ja opettelet säännöt kavereilta, ehkä hitaampi tapa mutta toimii yhtä varmasti. Ja päädyt lopulta varmasti myös yhtä hyvään lopputulokseen!

Eli läjä pahvilappuja pöydälle ja proxyttamaan.
jago

Viesti Kirjoittaja jago »

Khamûl kirjoitti:
Jehuty kirjoitti:ja laiska oon lukeen
Kannatta yrittää motivoitua lukemaan, sääntöjä kun löytyy aika paljon ja joudut lukemaan ne huolella itse, jos pelata haluat.
Ja ne tekstit on yleensä englantia että sanakirjakäteen ja GW:sivuille.....
"Brush-licking makes you a better painter"
Immeli

Viesti Kirjoittaja Immeli »

itse ainakin nautin sääntöjen lukemisesta, joskus vaan istahdan noja tuoliin ja kertaan sääntöjä, mitä nyt sattuu silmään pistämään.

Tässä kuitenkin miten itse opin pelaamaan: Aloitin Warhammer FB:stä, ikää sillon n. 8. Löysin kirjastosta suomen kielisen kirjan jossa oli fb:n sääntöjen pääkohdat ja lueskelin sitä. Sen pohjalta oli erittäin hyvä lähteä harrastamaan (no ei se harrastus nyt siitä lähtenyt) warhammereita yleisestikkin. 40k:n opin lueskelemalla rule bookkia (sitä englannin kielistä) ja katsomalla kaverini pelejä. Se oli oiva tapa oppia, kun tiesi pelin perus idean (lähitaistelu, armeija listat, ukkojen tiedot ym.) jonka oppi tuli siitä suomen kielisestä kirjasta, loppu oli pelkkää hiomista.

Pelaamalla oppii.
Lahti pilaa tunnelman.
Armoletti

Viesti Kirjoittaja Armoletti »

40K ssa suosittelen Necroneita, melko helppo pelata, pisteissä kalliit yksiköt niinpä armeijan saa nopeasti pelikuntoon.
In the dark future there is only one flicker of light.
For the Greater Good.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Armoletti kirjoitti:40K ssa suosittelen Necroneita, melko helppo pelata, pisteissä kalliit yksiköt niinpä armeijan saa nopeasti pelikuntoon.
Ainoa vain että IMO ovat sen verran surkeita että vähänkään osaavaa vastaan on turha lähteä osaamatta itse selvästi enempää(siis pelata). Kenties ihan tavalliset space marinet toimisivat 40k:n puolella paremmin? Edelleen kalliita, taitavia, kestäviä ja suht helppoja pelata.
Silens

Viesti Kirjoittaja Silens »

Oberon_ kirjoitti:
Armoletti kirjoitti:40K ssa suosittelen Necroneita, melko helppo pelata, pisteissä kalliit yksiköt niinpä armeijan saa nopeasti pelikuntoon.
Ainoa vain että IMO ovat sen verran surkeita että vähänkään osaavaa vastaan on turha lähteä osaamatta itse selvästi enempää(siis pelata). Kenties ihan tavalliset space marinet toimisivat 40k:n puolella paremmin? Edelleen kalliita, taitavia, kestäviä ja suht helppoja pelata.
Ja saa suunnilleen mistä tahanasa näitä, koska maalipaukkauksissa,alotuspakkaukissa tulee marineita.
Leksa

Viesti Kirjoittaja Leksa »

Jos marsut kiinnostavat, niin Battle for Magregge pketti voisi olla näppärä. minikokoinen sääntökirjqa, 2 ryhmää mariineja ja pelitavaraa.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
figunarkki

Re: alottelija

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Jehuty kirjoitti:laiska
Tätä sanaa EI tunneta figumaailmassa.
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

figunarkki kirjoitti:
Jehuty kirjoitti:laiska
Tätä sanaa EI tunneta figumaailmassa.
Ai ei? Ei edes semmosen tyypin kohdalla, jolla on ollut varmaan jo yli 10 armeijayritystä, joista 1½ se (mä) oon saanut valmiiksi asti?
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Mattin kirjoitti:Ai ei? Ei edes semmosen tyypin kohdalla, jolla on ollut varmaan jo yli 10 armeijayritystä, joista 1½ se (mä) oon saanut valmiiksi asti?
Hail!
tahtoi

Viesti Kirjoittaja tahtoi »

Aven kirjoitti:Niin ei niitä sääntöjä tartte välttämättä lukee, pelaat vaan paljon ja opettelet säännöt kavereilta, ehkä hitaampi tapa mutta toimii yhtä varmasti. Ja päädyt lopulta varmasti myös yhtä hyvään lopputulokseen!
Jaa tästä se johtuukin, kun säännöt tuntuvat olevan monella hakusessa/väärin ymmärretty.

Nå en minäkään nyt aivan täydellinen ole, mutta se sääntökirja on pelaamaan aikovalle ehdottomasti hankinta numero 1 (tai sen pitäisi olla).
Jehuty

Viesti Kirjoittaja Jehuty »

mitä muuta ero ku hinta muovi ja metalli figuilla on?
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Metalleista lähtee enemmän maalia, niissä on enemmän detaljia...

http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 53&start=0
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”