Taun pathfinderit?
- Yrittäisit Edes
Taun pathfinderit?
Eli olen alottamassa "sivu projektia" taulla. NYt sitten kysyisin, että kuten otsikosta näkee kannattaako pathfindereita käyttää, ja jos kannattaa, niin onko viisasta antaa niille jannuille rail rifleä?
Enkä halua "Ihan randomilla" kommentteja, "Et älä käytä niitä ne on ihan huonoja!" tms. tavaraa.
Kiitos jo etukäteen.
Enkä halua "Ihan randomilla" kommentteja, "Et älä käytä niitä ne on ihan huonoja!" tms. tavaraa.
Kiitos jo etukäteen.
Welcome to freak show. It`s called life.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin.
Käyttäähän noita voi, Forward Scouts ja Devilfish ovat hyödyllisiä, mutta pistemäärä tuppaa nousemaan isoksi.
Railriflet ovat hyviä marinentappajia, ja pulse carbinellakin saa aikaan pinnausta.
Isoin miinus taitaa juuri olla se hinta, täydellä määrällä ja Rail Rifleillä niitten hinta lähenee kahtasataa.
Lähitaistelussa ihan yhtä hyviä kuin firewarriorit.
Oikeastaan Devilfishillä varustetut Firewarriorit ajavat sen objektiivin valtaus-unitin asian.
Railriflet ovat hyviä marinentappajia, ja pulse carbinellakin saa aikaan pinnausta.
Isoin miinus taitaa juuri olla se hinta, täydellä määrällä ja Rail Rifleillä niitten hinta lähenee kahtasataa.
Lähitaistelussa ihan yhtä hyviä kuin firewarriorit.
Oikeastaan Devilfishillä varustetut Firewarriorit ajavat sen objektiivin valtaus-unitin asian.
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors
40k since third edition.
Tau
Ravenwing
Iron Warriors
40k since third edition.
Minä käytän pathfindereitä. Lähinnä näiden markkerlightien takia. Väki kauhistelee huikeaa hintaa (noin 220pts) ja sitä että miten tämä ryhmä maksaa sen itse takaisin. Itse se ei sitä teekkään mutta jonkin muun kanssa kyllä. Kolme broadsideä jotka osuvat rerollattavalla 2+ on varsin veikeä optio. Kannattaa pelata jos tykkää ideasta tai modeleista.
Tuoltahan ne, ja ihan laillisesti vielä.Kauppias kirjoitti:Mistäs noi Railriflen tiedot löytyy. Etsiskelin codexin läpi, mutta en löytänyt niitä.
”ceterum censeo delendas esse Legiones Astartes”
"Veni, vidi, aleam ieci" - Thrawnille kiitokset latinan avusta
"Veni, vidi, aleam ieci" - Thrawnille kiitokset latinan avusta
Aivan. Minä pelailin örkeilläni tässä viime aikoina pari 2000p peliä sellaista tauta vastaan, jossa oli kolme vasarapäätä raidetykeillä ja noin kymmenen merkkituikkua palomiehissä ja polunlöytäjissä.mr.tp kirjoitti:Minä käytän pathfindereitä. Lähinnä näiden markkerlightien takia. Väki kauhistelee huikeaa hintaa (noin 220pts) ja sitä että miten tämä ryhmä maksaa sen itse takaisin. Itse se ei sitä teekkään mutta jonkin muun kanssa kyllä. Kolme broadsideä jotka osuvat rerollattavalla 2+ on varsin veikeä optio. Kannattaa pelata jos tykkää ideasta tai modeleista.
Ei ollut ihan hauskaa kun pitsat osuvat 2+:lla kohdalleen ja grotit, KFF:t ja metsät ovat täysin hyödyttömiä...
- Yrittäisit Edes
Kiitos tästä todella paljon.(Sitten miettimään, montako porukkaa ja kuinka isoina noita findereitä)
Sitten lisä kysymyksen paikka:
Väittäisin, että nämä Stealth suitit on varmaan kanssa ihan hyödyllisiä vai kuinka??
Vastauksia kiitos.
Väittäisin, että nämä Stealth suitit on varmaan kanssa ihan hyödyllisiä vai kuinka??
Vastauksia kiitos.
Welcome to freak show. It`s called life.
- figunarkki
Jep. Etenkin kevyttä jalkaväkeä vastaan ovat toooodella pirullisia. Esimerkiksi 6 stealthia laukoo 18 kertaa s5 ap5. Lisäksi liikkuvat nopeasti, ja niitä on vaikea nähdä niiden speciaali pukujensa ansiosta.Yrittäisit Edes kirjoitti:Kiitos tästä todella paljon.(Sitten miettimään, montako porukkaa ja kuinka isoina noita findereitä)
Vastauksia kiitos.
- Half-breed
No itse on tullut käytettyä niitä tuollaisina 6 tai 7 jannun yksiköissä 2 Rail Riflen ja Shas'Uin kera ja ovat kyllä kiitettävästi toimineet. Sanon vielä sen että se tähtäysjärjestelmä on hyvin käytännöllinen näille, kun tällöin ei hassaudu laukauksia niihin isoihin tankkeihin kun merkitset ne.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.