Ehdotan että jos joku ehtii jonakin päivänä, niin pistää viestin tänne ja katotaan saadaanko mitään aikaiseksi.Joppu kirjoitti:Voisi taas aktivoitua ja alkaa pelata. Voisin tulla mahdollisesti ensi sunnuntaina mutta takuita ei ole.
[BattleTech] (uusi) BattleTech-liigaketju
-
Sami Jumppanen
-
Sami Jumppanen
-
BrightWizard
Joop, en ole vähän aikaan ketjua lukenut kun aikamonella tuntui olevan kiireitä ja on itselläkin ollut tenttejä ja vielä pari kouluprojektia pitäisi saada valmiiksi.
Kyllä minulla on aikaa ottaa matsia kun ei kesätyötäkään ole tiedossa.
Kyllä minulla on aikaa ottaa matsia kun ei kesätyötäkään ole tiedossa.
But with glory comes responsibility;
Without pure soul we cannot give sight
To their blind lives, but will only blind ourselves.
-Remembrance
-Remembrance
Hmm, täytyy myöntää, että "kesä"duunin (perkeles, vielä vähän välillä vännän iltavuoroja, niin...), pääsykokeeseen pänttäämisen ja "muun elämisen" välillä ei ole ehditty peltiä rypistelemään. Otetaanko uusiolaskenta 4.6. (eli lakkijuhlien) jälkeen?
Ai muuten, olisiko kukaan kiinnostunut tämän liigan ulkopuolisesta, tyylipuhtaasta "strategisesta" kokeilusta? Ottaisimme tähden/novan/peitsen per pelaaja, ehkä jopa binäärin/trinäärin/komppanian per pelaaja, ja Double Blindillä sekä ehkä jopa Blind Dropilla ryttäisimme esim. 3x3 kartan kentällä. Peltiä paskaksi ja paljon!
Minulla on jo kauan ollut sairas halu tehdä massiivisia Double Blind-säännöllä höystettyä Cluster-tason taisteluja... Kerran tuli pelattua kevyehköllä trinäärillä veljen vahvistettua komppaniaa vastaan LANin yli (tai noh, periaatteessa se kulki IP:n perusteella verkon kautta, mutta oletan pakettien hyppineen hubin kautta suoraan...), mutta sen jälkeen ei ole ollut mitään rytäkkää...
MegaMek varmaan hyytyisi jossain kohtaa, mutta kivaa olisi. Eiks jeh?
Idea tästä taisi epäsuoraan nousta pääh'ni jälleen siitä kun Lords of the Battlefield-boardilla joku kysyi siitä, voittaisiko Cluster kokonaisen rykmentin, tjsp. Olen ollut kauan poissa BT-piireistä, mutta kenenkä puolella teidän rahanne olisivat? Jos Sisämaailmoilla olisi se RCT, eli Regimental Combat Team (tjsp.) "normaalin" rykmentin sijan, Klaanit palaisivat Kerensky-rykelmään viiden kilon paloina... Mutta entäs normaali komppania? Ja, fluffin ja sääntöjen välillä taitaa olla eroja tässä asiassa... ?
Muuten, lisää puheenaihetta jos kukaan haluaa, mikä on mielestäsi/-nne pelin "munakkain" Battle- tai OmniMech? Kunhan on ns. kaanonia, hyväksyn se tähän "kyselyyni"... Itselläni, kuten on liigalaisille ehkä käynyt tutuksi, rujo Cauldron-Born omaa erityisen paikan BT-olemuksessani. Erityisesti H-malli (Clan Star Adderin kehittämä, jossa on, muun muuassa, sekä large heavy laser sekä UAC-20) on todella sitkeä pirulainen - se on minulla muuten viisi kertaa seitsemästä sinnitellyt jalat paskana, kädetkin poisammuttu, melkein aseitta, maassa viruen ennen kuin joku on antanut armonlaukaukset keskitorsoon tai päähän. Se todellakin on sitkeä pieni paskiainen... *virne*
Ai muuten, olisiko kukaan kiinnostunut tämän liigan ulkopuolisesta, tyylipuhtaasta "strategisesta" kokeilusta? Ottaisimme tähden/novan/peitsen per pelaaja, ehkä jopa binäärin/trinäärin/komppanian per pelaaja, ja Double Blindillä sekä ehkä jopa Blind Dropilla ryttäisimme esim. 3x3 kartan kentällä. Peltiä paskaksi ja paljon!
Minulla on jo kauan ollut sairas halu tehdä massiivisia Double Blind-säännöllä höystettyä Cluster-tason taisteluja... Kerran tuli pelattua kevyehköllä trinäärillä veljen vahvistettua komppaniaa vastaan LANin yli (tai noh, periaatteessa se kulki IP:n perusteella verkon kautta, mutta oletan pakettien hyppineen hubin kautta suoraan...), mutta sen jälkeen ei ole ollut mitään rytäkkää...
MegaMek varmaan hyytyisi jossain kohtaa, mutta kivaa olisi. Eiks jeh?
Idea tästä taisi epäsuoraan nousta pääh'ni jälleen siitä kun Lords of the Battlefield-boardilla joku kysyi siitä, voittaisiko Cluster kokonaisen rykmentin, tjsp. Olen ollut kauan poissa BT-piireistä, mutta kenenkä puolella teidän rahanne olisivat? Jos Sisämaailmoilla olisi se RCT, eli Regimental Combat Team (tjsp.) "normaalin" rykmentin sijan, Klaanit palaisivat Kerensky-rykelmään viiden kilon paloina... Mutta entäs normaali komppania? Ja, fluffin ja sääntöjen välillä taitaa olla eroja tässä asiassa... ?
Muuten, lisää puheenaihetta jos kukaan haluaa, mikä on mielestäsi/-nne pelin "munakkain" Battle- tai OmniMech? Kunhan on ns. kaanonia, hyväksyn se tähän "kyselyyni"... Itselläni, kuten on liigalaisille ehkä käynyt tutuksi, rujo Cauldron-Born omaa erityisen paikan BT-olemuksessani. Erityisesti H-malli (Clan Star Adderin kehittämä, jossa on, muun muuassa, sekä large heavy laser sekä UAC-20) on todella sitkeä pirulainen - se on minulla muuten viisi kertaa seitsemästä sinnitellyt jalat paskana, kädetkin poisammuttu, melkein aseitta, maassa viruen ennen kuin joku on antanut armonlaukaukset keskitorsoon tai päähän. Se todellakin on sitkeä pieni paskiainen... *virne*
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
-
Sami Jumppanen
Huono idea. Tuossa kestää aivan liian kauan kun jo kaksinpeli lance vs lance voi kestää 2h 30min kevyesti.Aacheron kirjoitti: Ai muuten, olisiko kukaan kiinnostunut tämän liigan ulkopuolisesta, tyylipuhtaasta "strategisesta" kokeilusta? Ottaisimme tähden/novan/peitsen per pelaaja, ehkä jopa binäärin/trinäärin/komppanian per pelaaja, ja Double Blindillä sekä ehkä jopa Blind Dropilla ryttäisimme esim. 3x3 kartan kentällä. Peltiä paskaksi ja paljon!
Muuten, lisää puheenaihetta jos kukaan haluaa, mikä on mielestäsi/-nne pelin "munakkain" Battle- tai OmniMech?
Munakkain mechi? Kodiak, kevyesti.
irc:ssä minut tunnetaan nikillä Mechafan
Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
Munakkain 'Mech...? Hmmh. Vaihtoehtoja on niin monia mutta, mutta voiton vienee ihan ulkonäkönsä puolesta...
Warhammer IIC
Tyylipalkinnon jakavat:
Hellbringer & Rifleman IIC
Ja ihan puhtaasta designista:
Arctic Wolf
Olen muuten jälleen vapaa pelaamaan - pääsykokeet olivat jä menivät. Nyt on vaan töitä mutta ne tulkitaan säännölliseksi ajankuluksi.
Warhammer IIC
Tyylipalkinnon jakavat:
Hellbringer & Rifleman IIC
Ja ihan puhtaasta designista:
Arctic Wolf
Olen muuten jälleen vapaa pelaamaan - pääsykokeet olivat jä menivät. Nyt on vaan töitä mutta ne tulkitaan säännölliseksi ajankuluksi.
Sunnuntai käy ainakin alustavasti - riehukaa messengerin kautta minulle joilla kyseinen kyky on jos ei näy. Saatan jopa olla unohtanut... :o
Dev vai "stable"? Jos nyt kuitenkin siinä "vakaassa" pysyttäisiin - sekin on ollut aivan tarvittavassa määrin epävakaa pelien loppuunsaattamisen vaikeuttamiseksi.
Dev vai "stable"? Jos nyt kuitenkin siinä "vakaassa" pysyttäisiin - sekin on ollut aivan tarvittavassa määrin epävakaa pelien loppuunsaattamisen vaikeuttamiseksi.
-
BrightWizard
Lempi mechi. No se on tietysti Dire Wolf a.k.a. Daishi ja paras variantti on tietysti Natasha Kerenskyn käyttämä Widowmaker.
Alunperin viehdyin Dire Wolfissa sen ulkonäköön; sata tonnia puhdasta tuhovoimaa on vain boonusta.
Alunperin viehdyin Dire Wolfissa sen ulkonäköön; sata tonnia puhdasta tuhovoimaa on vain boonusta.
But with glory comes responsibility;
-Remembrance
-Remembrance
Missäs välissä Natasha meni vanhan 'hammerinsa hylkäämään? Kelvotonta, sanon minä. Vaihtaa nyt tyylikäs mechi semmoiseen pahkasikaan... :)BrightWizard kirjoitti:Lempi mechi. No se on tietysti Dire Wolf a.k.a. Daishi ja paras variantti on tietysti Natasha Kerenskyn käyttämä Widowmaker.
No joo, jos joku ei vielä ole mechimieltymystäni huomannut, niin en kyllä aijo sitä tässä kertoa (vinkin taisin kyllä antaa). Suosikkini jälkeen ei missään erityisessä järjestyksessä lienevät Hunchback, Mauler, Marauder, Nova Cat ja Burrock.
Siinä vaiheessa kun hän palasi sisämaailmoista takaisin susi klaaniin ja sai paremman/kovemman mechin.Teräratas kirjoitti:Missäs välissä Natasha meni vanhan 'hammerinsa hylkäämään? Kelvotonta, sanon minä. Vaihtaa nyt tyylikäs mechi semmoiseen pahkasikaan...BrightWizard kirjoitti:Lempi mechi. No se on tietysti Dire Wolf a.k.a. Daishi ja paras variantti on tietysti Natasha Kerenskyn käyttämä Widowmaker.
irc:ssä minut tunnetaan nikillä Mechafan
-
Sami Jumppanen
Joo, jotta sellaista ilmoittelen että meinasin pitää ropeconissa Roolipeli seikkailun sijoittuen tähän battletechin maailmaan. Olette kaiiki tietenkin tervetulleita ja voitte tuoda kavereita mukana, jos haluatte, koskapa tiedän, että kovin runsaasti sakkia ei kuitenkaan ole tulossa peliin (jos siis vanhat merkit paikkansa pitää).
Ja saa ottaa yhteyttä etukäteenkin...
Ja saa ottaa yhteyttä etukäteenkin...
-
Sami Jumppanen
Jos tuolloin on tulijoita niin silloin pelataan, homma selvä, mutta ajattelin aloitella jo perjantaina esim. hahmojen teolla, mutta voin tehdä hieman hahmoja valmiiksi, jotta sakkia voi liittyä peliin keskenkin.
Niin, jos joku haluaa osallistua oman hahmon tekemiseen, niin sekin onnaa, joko minä heittelen noppia täällä tai hommataan jokin ohjelma siihen. (megamek käy sikälli paitsi, että tarvittaisiin myös keino tehdä 2d10 heittoja)
Niin, jos joku haluaa osallistua oman hahmon tekemiseen, niin sekin onnaa, joko minä heittelen noppia täällä tai hommataan jokin ohjelma siihen. (megamek käy sikälli paitsi, että tarvittaisiin myös keino tehdä 2d10 heittoja)